Permalänk

Antec

Opps så att jag la den i fel kategori. Nån moderat som kan flytta?

Hej!
För några dagar sedan så började mitt Antec 480watt bli som en start mostor. Ibland så vill den starta ibland inte.

Detta händer. När jag trycker på start knappen så kommer det ström, fläckar m.m börjar, men 0,5 till 1 sek så försvinner strömen och jag är tvungen att rycka utt strömsladden till nätagget. Och försöka igen. Hur länge till kommer mitt kära Antec agg leva? kan detta göra så att den börjar levera mindre ström?

Har lämligen ett ny inköpt 9800se. Om man kör 3dmark03 en gång så går det bra. Men ska man köra det en till gång så är det 70% chans att det hänger sig. Samma när jag spelar cs, hänger sig efter ca20-30min spelande. Men det är bara i cs. Har tesat Q3,IGI2 och där går det på bra. Kan detta vara ett värme problem? Har svårt att tro det själv men.
kortet är inte klockat eller softmoddat.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Hur gammalt är agget? Är det nästan nytt så borde de ju inte vara agget som slackar efter. Har du nått extra i burken som kan dra ström typ vattenktlning, TEC's etc? Har du bara sakerna i din sign och agget är nytt så måste de vara nåttfabriks fel om de bara är agget som strular.