Permalänk
Medlem

Ie 3.0 Moddning!?

Hjälp , hatar min IE 3.0 standard .. vad ska jag göra med den? hur gör man när man ska byta ut dioden ; ? kan man bara byta eller måste man löda med resistanser å så ?, Nån osm har nån go bild eller nåt?

Visa signatur

tycker jag

Permalänk

Vad du ska göra med den? Tja, det bestämmer du väl själv, men gå till macken o köp nån fin sprayfärg o lite klarlack, sen plockar du bort ovansidan på musen o lackar den. Har iaf jag tänkt göra.

Permalänk

Re: Ie 3.0 Moddning!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -xire-
hur gör man när man ska byta ut dioden ; ? kan man bara byta eller måste man löda med resistanser å så ?

Jag antar att du vill byta ut LYSdioden, ska det vara så jävla svårt? det är tre ynka bokstäver extra. Du måste räkna ut ett specifikt resistorvärde för just din LYSdiod för att få bästa möjliga prestanda. Men antagligen sitter det redan ett i serie med den nuvarande LYSdioden, försök bygla över det.

Visa signatur

Uncle ben's såser!!!
"Känn mig i fickan"-FLAGEL | Jag är väl inte lätt LURAD?

Permalänk
Medlem

När ni ändå snackar om 3.0:an så kan jag ju fråga en grej. Var finns guiden om att sätta in ett scroll hjul i plexi/silicon, har sett den här på forumet har jag för mig.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem