"Prenumerera" på dvdfilmer, var?

Permalänk
Medlem

"Prenumerera" på dvdfilmer, var?

Min filmsamling har börjat övergå till dvd (sedan jag fick en spelare i julklapp).
Jag har kommit underfund med att det kommer bli många tusenlappar som läggs ner på filmer, och därför vill jag handla dem på ett ställe där man får lite bonus eller så ju mer man handlar.
Tex: Var 10:e film gratis, eller stamkundsrabbat...
Har även hört att man kan prenumerera på filmer, alltså välja en i månaden för ett pris per år.
Alla sådanahär butiker med liknande erbjudanden är intressanta.

Permalänk

home entertainment, där kan man prenumerera på musik och film. http://www.homeenter.com/

Visa signatur

Permalänk

finns nog inga filmklubbar som ger bättre priser än att leta runt och beställa sina filmer själv, lite mera jobb på det sättet dock men bra mycket bättre...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jakershaker
finns nog inga filmklubbar som ger bättre priser än att leta runt och beställa sina filmer själv, lite mera jobb på det sättet dock men bra mycket bättre...

Det låter ju ganska sjukt.. jag menar, om jag visste att ett ställe gav mig bonus om jag köpte allt där, då skulle jag ju köpa allt där... hmm

Permalänk
Medlem

cd-wow kan jag rekomendera, finns en lång tråd om dom så leta reda på den

Permalänk

Kolla annars på brafilm.com då man hyr filmerna och gör en löista på vilka man har mm..... har inte själv provat men det verkar helt okej.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Jag beställer alla mina filmer från www.filmmix.com
De är relativt billiga om man jämför med andra och när man handlar för över 1000:- på ett år blir man VIP-kund.
VIP-kunderna får alla beställningar fraktfritt och några kronor billigare.

Jag rekommenderar Filmmix!

Permalänk
Medlem

www.boxman.com finns också om man vill hyra

Visa signatur

I ask them why they never shower, and the usual response is something along the lines of "showering is like rebooting" and "I do n't want to lose my uptime."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Kolla annars på brafilm.com då man hyr filmerna och gör en löista på vilka man har mm..... har inte själv provat men det verkar helt okej.

Jag har varit medlem på brafilm ett bra tag. Funkar UTMÄRKT! Filmerna skickas fort som fan.
Så här:
Skickar tillbaka filmerna på Måndagen.
De har fått dem och registrerat dem på tisdagen, de hinner dessutom skicka mina 3 filmer i min lista och jag har dem på Onsdagen. Otroligt bra!