Permalänk
Medlem

Metriod 3 (hjälp)

jo det är så att ja har dödat 2 bossar iaf
men nu ska ja in till den 3e och det är i norfair utanför själva bossen så är det ett lavaBad. och på väggarna är det huvuden som skjuter nått blått.
och vad krävs för att komma upp för den 100 meter höga stupet på anndra sidan ?

har försökt skjutit huvuderna och allt meninget funkar .

men det finns även en liten Gång på åvan sidan av All lava men den lilla vägen leder inte ända fram, men kommer bara åvanför själva ingången till bossen.

så hur gör man ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

För att komma ända upp vid det där stupet så måste du först skaffa en volt-grej (vet inte vad den heter), den får man iaf sent i spelet.
Har för mig att du nu ska spränga upp väggen i ett rum där det är en hiss (som leder till en annan värld).
Du ska använda en Mega Bomb (tror den heter så, eller nåt), en bomb som man lägger när man är boll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bounter
För att komma ända upp vid det där stupet så måste du först skaffa en volt-grej (vet inte vad den heter), den får man iaf sent i spelet.
Har för mig att du nu ska spränga upp väggen i ett rum där det är en hiss (som leder till en annan värld).
Du ska använda en Mega Bomb (tror den heter så, eller nåt), en bomb som man lägger när man är boll.

okey har volt-grejen men ja hittar inget att "få tag i" det gräppar ingenstarns men har testat lite iaf utan resultat

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Du måste ha Space Jump eller vad det heter

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Du ska till Maridia och spöa bossen där. Då får du space Jump som krävs för att ta sig upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Du ska till Maridia och spöa bossen där. Då får du space Jump som krävs för att ta sig upp.

har ju fått en sak så att ja hoppar högre HighJump Boots men det är inte den du menar ?

men hur funkar SapceJump då ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
har ju fått en sak så att ja hoppar högre HighJump Boots men det är inte den du menar ?

men hur funkar SapceJump då ?

Space Jump gör att du kan hoppa när du är i luften, så du kan komma hur högt som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Space Jump gör att du kan hoppa när du är i luften, så du kan komma hur högt som helst.

okey då är jag med på noterna!

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |