Permalänk
Medlem

Jens Of Sweden - MP 110 - 256MB

Är JOS-MP 110 ett bra köp om man har max 2000:- att handla för?

Ni som har en sådan kan gärna skriva vad ni tycker om den, för och nackdelar.

Ge mig snabba svar så är jag nöjd ska åka om 1 timme och köpa någon.
Tack i förhand
/ Linus

edit : Köpte en JOS och den är helt perfekt.

Permalänk
Medlem

Vad jag hört/sett är det en grymt bra spelare. Om den fyller dina krav ska du nog köpa en sån...

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Japp det är en utmärkt spelare! Men det har kommit en mp-300 det vet du va, den kostar inte mycket mer heller.

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Versus
Japp det är en utmärkt spelare! Men det har kommit en mp-300 det vet du va, den kostar inte mycket mer heller.

Den blev väl indragen? Eller är den ute på marknaden nu igen?

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Jag har en & jag har absolut ingenting att klaga på.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Christoffer
Den blev väl indragen? Eller är den ute på marknaden nu igen?

Versionen med radiosändare har ersatts med en utan.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=44825&t=1901&l=...
Samma funktioner, lättare, 600 kronor billigare.

Vet iofs inte om den är bra men det är den säkert, MSI gör väl hyfsade saker.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Rekommenderas varmt.

Visa signatur

Speldator: A64 3200+ 2.0 Ghz K8N Neo Twinmos WB 512 BH-5 x2 R9800Pro Antec TP 550w Lian Li PC75b Cheetah 15k.3 18.4 gb Maxtor 250 gb x4(RAID0) NEC 2500a HP 920Pro DVI UltraX MX510 DSP-500 DD vattenkylning (RBX, Z-chipset, Maze-4, Thermochill 120.3b, Eheim 1250). GAMMAL SIGNATUR!

Permalänk
Medlem

Jag har en.
Den har funkat väldigt bra.
Bra batteritid
Bra volym
Bra display
Bra radio

Visa signatur

DON'T PANIC!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Versionen med radiosändare har ersatts med en utan.

Som vad jag hört så kan man förmodligen skicka in den och få sändaren tillbaka efter PTS har kollat allt.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Jag köpte en JOS och den funkar helt underbart.
Ett perfekt köpt kan rekommendera den starkt.

Permalänk
Medlem

Ja köpte en förra veckan o det ända som inte är perfekt är basen.. men annars är den snygg o bättre än många andra mp3spelare.. om du ska köpa så rekomenderar ja JENS-Pack på www.webhallen.com

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem

Själv så sålde jag min ganska nyligen, nu inväntar jag istället iRivers nya spelare som kommer i maj/juni som förmodligen kommer vara de bästa på marknaden flashminnes-baserade spelarna som finns ute på marknaden då.

Permalänk
Medlem

jag har en, så PM:a ett bud till mig

Spelaren e faktiskt väldigt bra, dessutom är den snygg oxå!
Jag funderar på att köpa en Ipod istället för jag är i behov av att flytta filer å det räcker verkligen inte 256MB till

Tycker 256 är lite lite till musik oxå men 512 är för dyrt så va gör man... men JOS är överlag ett bra köp.

Kolla annars webbhallen.se de kränger den för 1995:- har jag för mig, å då följer den "otroligt användbara" laddaren å lite annat med.

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExXo
jag har en, så PM:a ett bud till mig

Spelaren e faktiskt väldigt bra, dessutom är den snygg oxå!
Jag funderar på att köpa en Ipod istället för jag är i behov av att flytta filer å det räcker verkligen inte 256MB till

Tycker 256 är lite lite till musik oxå men 512 är för dyrt så va gör man... men JOS är överlag ett bra köp.

Kolla annars webbhallen.se de kränger den för 1995:- har jag för mig, å då följer den "otroligt användbara" laddaren å lite annat med.

Har redan köpt en, om du tar dig tid att läsa tråden så står det.

Permalänk
Medlem

men doh

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

ExXo, du har PM