Permalänk
Medlem

GTA 3: Vice City

Kan nån hjälpa mig med mitt problem?
När jag ska spela VC så kan jag inte starta det för det står "No audio hardware". Jag har ett nForce baserat moderkort och jag läste i readme.txt att det kan vara problem med just nForce i VC.
Det står något om att man ska gå in i DXDIAG och att man ska ändra något till mjukvarubuffert men jag vet inte vad, kan någon hjälpa?

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk

Har du kommit in i DxDiag för det första?

Kör---> dxdiag

Jag hittar ingen direkt inställning, men jag kör med ett A2 så det är säkert skillnad.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Jaja, jag kommer in i DXDIAG och har kört alla test men det funkar inte ändå.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RAdoxx
Jaja, jag kommer in i DXDIAG och har kört alla test men det funkar inte ändå, och eftersom jag har tankat spelet från en kompis så kan jag inte ominstallera.

Du borde ändra dina ordval där, pågen.

Permalänk
Medlem

jahaja, kan ingen hjälpa?!

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RAdoxx
Vad? Varför? Om du menar det med att tanka så gör alla det, det är bara att erkänna.

Poängen är att om du erkänner det så får du inte fråga här. Så gör inte det.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Medlem

du får inte prata om warz + det heter GTA Vice City inte gta 3 vice city.....

Visa signatur

i7.

Permalänk

jag vill inte ta över den här tråden men jag har också ett vice city problem. det är nämligen så att siktet rör sig mycket snabbare vertikalt än i sidled. är det så för alla? och finns det nån patch som fixar det här irriternade problemeet?. det går ju inte att spela

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har sett nog..

Ring warezsupporten, här får du ingen hjälp.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion