Permalänk
Medlem

Någon som kan säg nåt om Mx 510...??

Jag hade velt ha lite info om den nya Mx510? är det någon här på forumet som har en sån skriv vad ni tycker om den och vad ni har för musmatta till den en drottning måste väll få ha sin speciela röda matt;)

P.S skicka gärna bild:P

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Medlem

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/SE/SV,CRID...

Allt jag kan säga. Och att den är väl ganska snygg

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

Det ända jag vet är att den ska vara den bästa inom spelbranschen, asså prestanda. Plus att den just nu säljs på Game-butikerna med Battlefield: Vietnam och en fUnc matta.. 900 spänn.. SKa kanske köpa..

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk

jag har köpt en mx510 den har snygg design och den är skitbra jag e inte missnöjd med nått med den kanske bara att de färgade höljet är lite plastigt kanske skulle vara bättre med samma material som på mx500 men annars är den skit bra 5.7-5.8megapixel per sekund

mx500 har 4.7 fast jag vet inte om man märker nån skillnad med blotta ögat men men snabare e den iaf.......jag undra är microsoft intelli mouse 3.0 snabbare??? än mx510

Permalänk
Medlem

Nej, 3.0 är ganska mycket långsammare än både MX500 och MX510.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

är nöjd med min mx510. Märkbar skillnad mot min gamla dual optical.

En sak irriterar mig dock är att musen piper.
seriöst...ett högfrekvent tjutande kommer från musen. Oftast tänker jag inte på det..men när man väl märker att tjutandet är där så...argghhh
nån annan som har en mx510 och märker samma sak?

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Medlem

öööö, det där låter mysko. Sånt står jag garanterat inte ut med. Någon mer som kan intyga detta med samma problem?

(Var själv inne på att uppgradera mig mx500 till mx510an, men nu vet jag inte)

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk

Jag hör ett högfrekvent tjutande från min mx500. kan man göra något åt det ???

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

sturmovik: maila logitech, nåt sånt problem har inte jag iaf...

De är rätt snälla med att fort skicka en helt ny produkt om man har problem med den existerande

Visa signatur

hmm

Permalänk

Garantin är 2 år kortare på mx510:an.....det är därför den är billigare

Permalänk
Medlem

Min blå MX510 låter ingenting, det måste vara nåt fel på era om de piper.

Den är plastig, man får mycket handsvett av att spela med den. Extraknapparna funkar inte i UT, bara de två vanliga knapparna plus scrollhjulet funkar.

Hade en Logitech Wheel Mouse förut, en helt vanlig standardmus, optisk. Vete tusan om det är så jättestor skillnad egentligen, spelmässigt. Jag dominerar oavsett mus känns det som.