Permalänk
Avstängd

Bakgrund man gjort...

Hopaps ni gilalr och komemr ha just denna som er bakrgrund? http://snutten.mine.nu/gallery/album258/LanPartyScreenneoN?fu...

Ha de gött!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Vila i frid

skulle aldig falla mig in.
why?
Ser ut som att du tagit en redan färdig bild och våldtagit den med Ps-filter.

Permalänk
Avstängd

ok har då gjort den ifrån grunden!! Du kan få pdf filen om du vill.....
Har flera som jag gjort själv...

Lanparty loggan är scannad dock!Hade dne loggan på min moderkorts guide!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Vad har du gjort själv då, förutom att målat några sträck och använd lite ps filter på den ?

Ingen illa menat, men lägg ner lite mer tid på bilden nästa gång så får du förmodligen mera och roligare svar.

Sen kan det ju vara bra om du gör bakgrunden efter en upplösning som faktiskt används. Gör det gärna större med, alla sitter inte med 1024x768.

Man lär sig med tiden, fortsätt pilla och greja så får du nog till något fint snart Något snällt jag kan säga är ju att jag iaf har sett mycket sämre bilder

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

Fan va ni rackar ner på folk. Inse att alla inte är gudar på grafik, vissa lär sig och försöker, precis som "experterna" en gång i tiden gjorde.

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

www.grafisktforum.org

De kommer hjälpa dig att bli bättre.

Permalänk
Medlem

Tyckte inte att den var fin (för man får väl vara ärlig?)

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem

ful Också lätt att göra

Permalänk
Avstängd

De skulle vara roligare med lite mer kommentarer om hur ja kan göra det bätrre osv.

Alla ni som säger att den är ful kan ju försöka göra en bättre då??!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Alla ni som säger att den är ful kan ju försöka göra en bättre då??!

Jag kan göra en snyggare i paint på två minter.. egentligen bara öppna ett tomt paint-dokument och spara det... Det skulle se mycket snyggare ut på i alla fall mitt skrivbord eftersom måtten och färgkomponeringen skulle bli mycket bättre...

Visa signatur

Läs en bok för fan...

Permalänk
Avstängd

Ja kan göra om storleken på den!
Vad önskas?

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Ja kan göra om storleken på den!
Vad önskas?

en ny bild ^^

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Lite trist att alla rackar ner på varandra sådär, men men. Fortsätt jobba, till slut kommer de kyssa dina fötter för att du ska göra en bild de vill ha. (Tro mig jag vet )

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Vilken bild pratar vi om? Det enda jag kommer till är några datorspelsbilder, ser ut som nån slags bil och lite flammor runt om.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av filigran
Vilken bild pratar vi om? Det enda jag kommer till är några datorspelsbilder, ser ut som nån slags bil och lite flammor runt om.

Han har tagit bort bilden

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Ok.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kanske något för FAQ, om de inte redan ligger där. Bra för folk som vill lära sig men inte vet vart de ska leta, så slipper det bli en massa "jag vill ha PS-tutorials, ge mig"-trådar.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weird
Fan va ni rackar ner på folk. Inse att alla inte är gudar på grafik, vissa lär sig och försöker, precis som "experterna" en gång i tiden gjorde.

Folk lär sig heller inget om man inte är ärliga mot dom.

Vad ska jag säga ?

"Det var den snyggaste bild jag sett"
Hjälper ju knappast neoNmaZteR, jag sa det inte för att vara elak. Det vore mer elakt att inte skriva något. Jag har sett mycket sämre bilder, men även mycket bättre.

Bilden han gjort tilltalade mig inte, jag skrev det till honom.

Om jag lät elak så ber jag om ursäkt det var inte min mening.

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Hedersmedlem

bra att länken fungerar också...

edit: får ett Forbidden meddelande...
edit2: läste igenom tråden och såg att han hade tagit bort bilden, sorry
edit3: filigran, de ligger redan där han tog dem från FAQ...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redbull
Folk lär sig heller inget om man inte är ärliga mot dom.

Vad ska jag säga ?

"Det var den snyggaste bild jag sett"
Hjälper ju knappast neoNmaZteR, jag sa det inte för att vara elak. Det vore mer elakt att inte skriva något. Jag har sett mycket sämre bilder, men även mycket bättre.

Bilden han gjort tilltalade mig inte, jag skrev det till honom.

Om jag lät elak så ber jag om ursäkt det var inte min mening.

Nu var det iof inte mig du citerade men jag tar mig friheten att svara på ditt inlägg ändå

Just ditt inlägg var inte lika "elakt" som en del andra i tråden utan du gjorde (i alla fall till viss del) det jag tänker säga nu.

Ge konstruktiv kritik, inte negativ kritik! Det är skillnad på de två, när man säger åt någon att någonting inte är bra/inte faller en i smaken så ger det så mycket mer om man förklarar vad som är fel och hur det kan göras bättre.
Det finns ingen poäng med att låta någon veta att hans/hennes arbete är fult/dåligt utfört om han/hon inte får veta vad som är fel.

EDIT: När jag ändå är igång: att något är lätt att göra behöver inte betyda att det inte är snyggt..

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Avstängd

Loaded: Tack för ditt stöd!!

SVar alla andra: Jag har flyttat bilden.....Men ni gillade dne endå inte så varför bry sig!

http://snutten.mine.nu/gallery/album127

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri