Permalänk
Medlem

CSfrågor!

Hej!
har lite frågor ang. CS:

1. Finns det någon SweClockersserver?

2. Finns det något program där man kan kolla på demofiler som man kan spela in? Förutom Vegas då...

Det var allt
tacksam för svar!

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Spelar inte cs, men jag är ganska säker på att det inte finns nån sweclockers server.

Andra frågan:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=12740...

Permalänk
Medlem

hm... okej
just det ja, det finns ju en FAQ för cs

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

sluta hänvisa till en skittråd ang. CS!! allt besvaras inte i tråden om cs. det är dessutom en FAQ-tråd, i den ska man inte ta upp nya frågor och den besvarar ju inte allt. Du kan ju inte hänvisa till en FAQ-tråd som inte besvarar fågan fär denna tråd...

Visa signatur

FS Amilo Xi 1554, ATI Mobility Radeon X1900 256 mb GDDR3, 2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200, RAM 2 Gb DDR2,HD 2* 160 Gb, 17" VUXGA 1920 * 1200

Permalänk
Avstängd

Om det fanns, skulle det stå.

g33kplayer

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk

det är sant...frågorna finns inte med i FAQ... men som sagt tanka hem geekplayer så kan du spela upp demos. Så vit jag vet finns det ingen Sweclocker server. Varför skulle ens sweclockers ha det?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Eller Skplayer, som g33kplayer nu kallas.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Eller Skplayer, som g33kplayer nu kallas.

Jaja, orka hänga med i den där världen.

Visa signatur

Wtfpr!!1