Permalänk
Medlem

City Of Heroes

Någon som har testat City Of Heroes? Är det något att ha, verkar ju som ett skojsigt upplägg Fast det kan ju lika gärna vara riktigt dåligt också.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag är i betan.. Jag har tidigare betatestat Anarchy Online, Earth & Beyond, Motor City Online och Neocron bland annat, bara Earth & Beyond var lika stabil som CoH.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Jag är i betan.. Jag har tidigare betatestat Anarchy Online, Earth & Beyond, Motor City Online och Neocron bland annat, bara Earth & Beyond var lika stabil som CoH.

Ååååh! Får jag ta på dig? Du är så mäktig!

Permalänk
Medlem

Jo jag är i betan och har en preorder nu också (webhallen har slut på preorder diskar så jag får den inte förrän nästa vecka T_T).

Själv tycker jag spelet är himla bra och det är skönt med ett spel som är lite nyskapande (alltså inte som Lineage2, WoW och alla andra EQ Wannabes). Spelet har i princip inga items alls, och spawns är random så man slipper camping och allt vad det heter. Levelingen går lite långsamt, men det är helt enkelt inget jag direkt brytt mig om ännu då jag tycker det är kul att bara springa runt i staden

Precis som Ykalon säger, spelet är otroligt stabilt, inget av de MMORPGs jag lirat tidigare har varit så stabilt innan launch.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Nu är WoW:s lvling inte så farlig har jag hört.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halicon
Nu är WoW:s lvling inte så farlig har jag hört.

Beror väl på, vad jag läste har man infört "resting" i senaste omgången så nu sjunker ens exp ju längre perioder man spelar i sträck. Sen är det ju svårt att säga hur illa den är när max i betan är lvl 30 (?) medan max i release ska vara lvl 60.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Har bokat spelet nu
tycker det verkar skit rolig, alla måste erkänna att dom någongång har drömt om attt ha "krafter" det har jag iaf

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

Fick mail idag om att jag får betatesta spelet, håller på och laddar ner nu, hoppas att det är kanonskoj, så jag kan spela det tills world of warcraft kommer
Någon som vet hur lång tid till som betan kommer att hålla på?

Permalänk
Medlem

kom du in för att du hade förhandsbokat coh?

Permalänk
Medlem

Fick ett betamail idag också, men bror fick ett ibörjan av veckan så har spelat sedan dess.

Betan slutar på torsdag om jag minns rätt, de som har preorder CD-key får börja spela på söndag, spelets släppts officiellt på onsdag i nästa vecka.

Nu hoppas jag bara på att webhallen snabbar på så jag får min preorder disc innan söndag

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man ändrar upplösning i det här spelet? Har gått in på options och ändrat upplösningen från 1024x768 till 1280x960 och startat om, men spelet verkar inte vilja komma ihåg mina inställningar alls. Har samma problem med knappkonfigurationen! Hilfe schnell!

Annars är det här spelet rätt coolt.

Edit: Fick det att funka nu. Var bara att avsluta spelet genom att skriva /quit i chatrutan istället för att använda "Quit-knappen".

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Kan ingen som spelar deta spel berätta lite om coh, helst positiva saker. Är det roligt, har ni stött på något fetttttttt monster? Dela med er till oss som väntar tills det släps.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulk
Kan ingen som spelar deta spel berätta lite om coh, helst positiva saker. Är det roligt, har ni stött på något fetttttttt monster? Dela med er till oss som väntar tills det släps.

Betan är slut och jag kom till lvl 8 som mest, så nej, jag har inte stött på något fett monster att berätta om tyvärr =(

Jag tycker dock spelet är köpvärt, och jag tror det kommer sysselsätta mig i några månader iaf.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag tror det kommer vara skit skoj, bara dden första månaden kommer jag leva i en dröm värld för att jag är en super hjälte

är lite barnslig

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

Spelalde CoH betan... och har bestämt mig för att avakta med att beställa spelet tills om några patchar

Visa signatur
Permalänk

Var det en öppen beta? Eller kommer den senare?

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Spelade visserligen bara 2 dagar, men blev lite tveksam, trodde på detta spel, men blev väldigt besviken på grafiken, trodde den skulle vara bättre, speciellt med tanke på hur många detaljer man kunde ändra på hjältarnas utseende. Det var väl ganska skoj med sättet man slåss, få använda olika superkrafter undertiden man slog ned en fiende, men jag tror inte att det skulle hålla så jättelänge faktiskt, blir nog ruskigt enformigt efter en stund.

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag drar upp en relativt gammal tråd..

Kan man inte betatesta längre? Tycker det verkar askul men har inte pengarna till spelet och månadskostnaden för tillfället (som den fattiga student man är).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av giz
Ursäkta att jag drar upp en relativt gammal tråd..

Kan man inte betatesta längre? Tycker det verkar askul men har inte pengarna till spelet och månadskostnaden för tillfället (som den fattiga student man är).

Tror betatestningen är över för spelet har släppts nu.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

detta verkar fett

Visa signatur

Myror är goda