Permalänk
Avstängd

Röv Processor

JAG SATT OCH RÖKTE GANJA IGÅR OCH JAG SKULLE MECKA MED DATAN. OCH SLÄNGE FÖR HELVETES KUK I EN JÄVLA AMD CPU JÄVLE I MITT P4 MODERKORTSKUK OCH NU FUNGER VARKEN CS1.5 ELLER CS 1.6 FY FAN VILKET JÄVLA KUK OLLONS HORA BÖG JÄVLEL KVALITE PÅ SÅNT SKIT BILL GATES ÄR EN JÄVLA KUK SOM INTE GÖR BÄTTRE FITTSAKER I SIN JÄVLA BOSTAD HAN SITTER VÄL HEMMA OCH PORRSURFAR PÅ BÖGSIDOR DEN JÄVLA IDIOTEN HAN ÄR FAN BÖG. SEN SÅ HAR JAG EN TILL JÄVLA FRÅGA SOM NÅN LITE JÄVLA BÖGUNGE KAN SVARA PÅ HUR FAN INSTALLERAR MAN QUAKE2 UTAN SPYWARE OCH SÅNT WAREZ APZZ STUFF OCH SÅNT ELITE HACKING SAKER SOM GÖR ATT DATORN GÅR SOM EN JÄVLA KUK EPA.
HÄR KOMMER KÄLLKODEN
#include "addera.h"

int main(int argc,char *argv[])
{
int a,b,c;

a=5;
b=3;
c=summa(a,b);
printf("Summan av %i och %i är %i\n",a,b,c);
return 0;
}

TILL MITT NYA SPEL SOM KOMMER HA OPENGL MOTOR OCH 200 FPS FFS. OCH SEN UNDRAR JAG HUR MAN SKA FORSÄTTA FÖR HELVETE.
SÅ HÄR TÄNKE JAG GISSA ETT TAL SEN SKRIVER DEN OM DET ÄR STÖRRE ÄLLER LÄGRE MEN MED EN JÄVLA SNYGG GRAFIK I 3D RADEONKORT OCH SÅ TÄNKTE JAG DETTA TYPSNITT SOM SWECLOCKERS HAR PÅ SIN LOGGO KAN JAG LADDA NER DET?

KUK FITTA VAD DATORN GÅR SEGT MED ENDAST 2GB RAM OCH 10 mbyte hd.

Permalänk
Medlem

det är inte så smart att lämna ut sina lösenord

Permalänk
Avstängd

VA FASEN FÖRÖSÖKER DU HAXXA MIN DATOR?

JAG ÄR ADMIN PÅ cs.nu och där har ingen haxxat mig på flera år jag har en grym linux router.

Permalänk
Medlem

Hmm, någon som glömt att logga ut?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Avstängd

JAG ÄR INLOGGAD FORTFARANDE.

Permalänk
Avstängd

Så går det när man knarkar.

Permalänk
Medlem

Har du inget bättre för dig än ta upp andras tid med strunt?
Hoppas du blir spärrad.
http://forum.sweclockers.com/regler.php
Läs igenom och fundera på vad du gjort för fel.

Du har av en händelse inte tagit koden från:
http://www.sslug.dk/artikler/gnulinux/node96.html

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst* Då trådskaparen har semester en månad.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Medlem

tråden är inte låst?

Permalänk
Medlem

Rätt roligt ändå.

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Är han påverkad eller vill han bli avstängd?