Permalänk
Medlem

Raidmax Mustang

Jag ville bygga ett ganska stilrent mörkt chassi. Här är resultatet

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=290...

Jag letar också efter CCFL rör (eller motsvarande) som ger en ordentligt mörkröd färg. Jag tar gärna emot tips.

Efterblivna komentarer som "En 3a bara för att du har ett Ti4200" undanbedes. Det är inte innehållet som jag ville visa, utan utseendet på chassit.

Permalänk
Medlem

Bilderna ger en bra bild av ett bra bygge.
Kan du fixa mer bilder som visar lite mer detaljer då detaljerna gör helheten.

Permalänk
Medlem

jodå, är på jobbet nu - men fixar senare.

Permalänk
Medlem

Jag gillar det, jag gav det en 8.. mkt fin med röd belysning och svart chassi
gillar det du gjort med cd brännaren hur funkar det? så funderar jag också på att göra blir mkt stilren front då..

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

Älskar svarta chassin med röd belysning. Två saker jag skulle göra om jag var du:

1. Skaffa svart toningsfilm till fönstret
2. Bli av med domdär rosa ccfl rören! gogo red!

Permalänk
Medlem

var kan man hitta sån toningsfilm?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanR
var kan man hitta sån toningsfilm?

På närmaste bildels affär, eller i tex biltema

Permalänk
Medlem

tycker det liknar ett vanligt raidmax med ett lite omoddad sida.. och om lackat stog det inte att du hade byggt det =O

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

Har faktiskt investerat ett sånt Raidmax, ska också börja gå på lite små mobbningar.

Visa signatur

Rockenroll Gummiboll

Permalänk
Medlem

Lite väl gammal tråd som kom upp kanske

Permalänk

hur gör folk när de hittar trådar som är över ett år gamla och svarar i dem? jamena de måste ju ligga hyllmeter långt bak i forumet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip Thulin
hur gör folk när de hittar trådar som är över ett år gamla och svarar i dem? jamena de måste ju ligga hyllmeter långt bak i forumet!

han som svarade hade faktikst köpt ett raidmax så han kanske bara sökte efter trådar om chassit och fick upp denna.. sen glömde han kolla tiden hehe

Visa signatur

"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt, fick du tag på några mer mörkröda ljusrör?
Hur gjorde du för att steltha cd:n?
Jag har kollat bitech eller vad den sidan heter, men jag gillade inte den guiden riktigt..

Visa signatur