Permalänk
Medlem

Driv3r

Vad tros om detta spel?

www.webhallen.com/prod.php?id=24670
www.driv3r.com

Release: 2004-05-19, så det tar ju en stund =/

Permalänk
Avstängd

Ser ju rätt bra ut, men är ändå lite tveksam. Alla andra Driver spel har ju varit riktigt ur usla!

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem

Ja, jag har bara spelat Driver 1 som demo på PSX för x antal år sen så jag ska väl inte kommentera dom så mycket.

Permalänk
Medlem

Nytt med detta som jag har fått för mig är att man kan lämna bilen o knalla omkring lite..

Är dock inte säker..

Permalänk
Medlem

Kunde man i tvåan också.

Verkar duktigt lovande!

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Driver 1 var lugnt ett av de bättre PS spelen!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathwish
Ser ju rätt bra ut, men är ändå lite tveksam. Alla andra Driver spel har ju varit riktigt ur usla!

Usel kan du vara själv Driver var nog fan ett av de vassaste spelen när det kom ut,
Driver 2 var ju lite mer en besvikelse men jag tror faktiskt att den här releasen kommer bli riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Har mycket höga förväntningar på detta spel, 1:an var bra men 2:an levde verkligen inte upp till förväntningarna.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

1:an var ju så jävla roligt spel. 2:an var inte samma speluplevelse som i 1:an men 3:an ser ju helt underbart ut.

Permalänk
Medlem

det verkar vara ett tveksamt releasedatum till PC :/

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Re: Driv3r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mocla
Release: 2004-05-19, så det tar ju en stund =/

Annars släpps det ju i usa imårn.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Ska bli riktigt trevligt om dom lyckas, älskade ettan. Nyheter i detta är att man tydligen ska kunna köra lastbil, motorcykel, buss, båt etc. Ett nytt GTA alltså, i fräschare tappning och av en annan utvecklare

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Re: Re: Driv3r

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teletubbie
Annars släpps det ju i usa imårn.

källa?

kollade på ign och gamespot, där stod det 1 juni.

Permalänk
Medlem

jasså?
ja jag kollade bara på länken högst upp i tråden... (driv3r.com)
edit: ojjsan, det stod ju juny 2004 läste nämligen bara 2004 och sen 8 april där under, sorry, my bad ^^

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Det såg ut som man kunde köra motorcykel också. Mmmmm, va mysigt .

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mocla
Det såg ut som man kunde köra motorcykel också. Mmmmm, va mysigt .

Japp det kan man. också finns det massor med nytt material på sidan nu.

Permalänk
Medlem

Det har nu släppts 7 st Driv3r filmer :
ftp://ftp.infogrames.net/movies/driv3r/gameplay/

Citat:

@FZ
Borta på Infogrames FTP-server finns sju filmer som visar upp olika trickkörningar i DRIV3R, det tredje spelet i Reflections serie med undercover-snuten Tanner i huvudrollen. Filmerna är i QuickTime-format och kvalar in i storleksordningen 3,5 till 13 MB.

EDIT: Release datumet är fram flyttat ;
XBOX och PS2: 22/6-04
PC: 3:dje kvartalet 2004

Permalänk
Avstängd

verkar grymt som fan

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Det såg rätt så trist ut tycker jag, det såg otroligt arkadaktigt och orealistiskt ut. GTA3 & GTA VC var ju visserligen rätt så kul, men de är ju inte hälften så orealistiska som driver 3 verkar vara. Mafia är därimot ett roligt spel, hoppas bara tvåan har en riktig inifrånvy, såhär ska ett bilspel se ut http://fz1.fz.se/bildarkiv/image.php?id=9583

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk
Medlem

Tror jag gjort över hundra små filmer i driver...när man körde mini spelet där man ska fly från ruskigt galena snutar.
Director grejen e tillbaks i 3:an.... oj oj oj va små filmer man ska regissera igen!!

Permalänk
Avstängd

Alltså, får man skuta lite pang pang eller är det bara bil som gäller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ruski
Alltså, får man skuta lite pang pang eller är det bara bil som gäller?

Både och.. lite mer som GTA än tidigare Driver-spelen.

Permalänk
Avstängd

jag är jävligt taggad till det här spelet, köper det på xbox och sen om det är bra då köper jag det fan till PC också

!!!!!!! < så jäkla taggad

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apanove
GTA3 & GTA VC var ju visserligen rätt så kul, men de är ju inte hälften så orealistiska som driver 3 verkar vara.

Ehhh?

Nu har jag inte spelat driver3, men Gta-serien är ju knappast verklig.

Kör i 190 blås rakt in i en betångvägg och man förlorar typ en femtedel av sitt liv, verkligt eller hur?

Visa signatur

Alla skolämnen förvandlas förr eller senare till i stort sett bara matematiska formler.
www.leone.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leone
Ehhh?

Nu har jag inte spelat driver3, men Gta-serien är ju knappast verklig.

Kör i 190 blås rakt in i en betångvägg och man förlorar typ en femtedel av sitt liv, verkligt eller hur?

Det såg rätt så trist ut tycker jag, det såg otroligt arkadaktigt och orealistiskt ut. GTA3 & GTA VC var ju visserligen rätt så kul, men de är ju inte hälften så orealistiska som driver 3 verkar vara. Mafia är därimot ett roligt spel, hoppas bara tvåan har en riktig inifrånvy, såhär ska ett bilspel se ut http://fz1.fz.se/bildarkiv/image.php?id=9583

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk
Medlem

Älskade både Driver 1 och 2. Tror detta kommer bli ett riktigt toppspel!

Längtar tills den 22:a juni

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

ska man köpa pc eller ps2 versionen ?

Permalänk
Medlem

Ps2-versionen, då slipper du vänta!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Detta verkar asgrymmt, Dhar alltid älskat Driver-spelen.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Blir väl ps2 eller xbox att vänta är inget vettigt alternativ fattar inte varför dom gör så jag hade hellre haft det på pc

Nån som vet om man kan använda ratt?

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)