Permalänk

Första siten??

Har nu prövat på och gjort en site för första gången!!
behöver lite feedback på den, vad är det första som ni tycker ser illa ut??

www.kravbrev.se

/iostream

Visa signatur

I do things with stuff!

Permalänk
Medlem

helt ok, kanske lite små tråkig.. och lite mycket reklam.. kändes lite smått oseriös

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~

Permalänk

ok!! är det namnet du syftar på oseriös? verkar som några reagerar på det! men får nog ta bort lite reklam då! Vet inte riktigt vad jag ska fylla ut med!!

/iostream

Visa signatur

I do things with stuff!

Permalänk
Medlem

Jag tycker den ser förhållandevis seriös/proffsig, om än lite tom, ut. Skicka en korrekturläsare på den, och översätt gärna webbmailens felmeddelanden till svenska.

Det är mindre snyggt att skuggan under titelbilden är avhuggen tvärt vid bildens botten.

Permalänk

jo sett det, bara en fråga om ork!

Visa signatur

I do things with stuff!

Permalänk
Avstängd

Jobba på loggan mera!

Visa signatur

Eller inte.

Permalänk
Medlem

All reklam förstör det fina färgvalet, och loggan är så mycke photoshop 5 den kan bli

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gör den övre framen ett litet snäpp större så att hela skuggningen på @ i loggan kommer med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ninjja
gör den övre framen ett litet snäpp större så att hela skuggningen på @ i loggan kommer med.

Precis det jag också tänkte kommentera, men loggan är inte den finaste ändå=/ Den går också i rött när allt annat går i blått och vit.

Den behöver inte vara något speciellt med den, bara ta ett lite mer udda teckensnitt och använd.

Kanske så här(bara använt i stort sett ett lite snyggare teckensnitt, inget särskilt)

Eller nån som går bättre ihop med de andra färgerna.

Permalänk

ok! tackar alla, sjyst feedback....ska sätta igång till kvällen
loggerna va fina, ska fixa den så att den går med de andra färgerna!!

Visa signatur

I do things with stuff!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iostream1
ok! tackar alla, sjyst feedback....ska sätta igång till kvällen
loggerna va fina, ska fixa den så att den går med de andra färgerna!!

Det blev mycket bättre=)

Permalänk
Avstängd
Citat:

"Du skall inte använda Tjänsten för att bryta mot gällande lokal, delstatlig, nationell eller internationell lag."

"delstatlig lag"? Vad är det?

Egentligen vet jag inte vad lokala lagar heller är. Gäller inte Sveriges lagar i hela Sverige, eller finns det speciella lagar i olika kommuner?

Men det var ju egentligen rätt småpetigt av mig. Men efter som det stod under användaravtal kan det ju vara bra att den är helt korrekt. Sidan i övrigt var ju helt ok. Väldigt ren och så, fast inget häpnadsväckande. Jag ger den 2.5/5 möjliga

Permalänk
Medlem

dom finns nog bara i USA, texas och sånt men täcker inte "lokala lagar" allt? även globala lagar gäller ju lokalt?!

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~