Permalänk
Medlem

Sikken service

Såhär ska det gå till!
Jag och en polare beställde varsitt Tagan 480watts nätaggregat ifrån kylning.com. När vi väl fick paketet så hade de glömmt att skicka med 24pin till 20pin kontakten. Vi skrev ett mail till tagan service om att vi inte hade fått med kontakten, och vipps 20 sekunder senare:

\Dear Sir,

We are sorry for the situation.

Yes, the converter should be inculded in TG480-U01.
It would be nice if you could let us have your contact information and we will
send it to you.

Looking forward to hearing from you soon!

Best regards,

Jess/

Ville bara säga att såhär skall servicen gå till, inte som vissa andra företag som skiter fullständigt i kunden osv. Hoppas bara det inte tar två veckor innan kontakten kommer.

Visa signatur

d:D Antec180pB, Hiper Type-R Modular 580W...
| AMD 64 3000+ Venice Thermalright 120ultra, asus 7800gtx DFI sli-dr, 1GB TwinMOS |
Pumpar på BBB 15/14Mbit...

Permalänk
Medlem

keep us updated

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

oki

Visa signatur

d:D Antec180pB, Hiper Type-R Modular 580W...
| AMD 64 3000+ Venice Thermalright 120ultra, asus 7800gtx DFI sli-dr, 1GB TwinMOS |
Pumpar på BBB 15/14Mbit...

Permalänk
Medlem

Dom är precis som Elgiganten.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Men det är ju skitbra att man får det man betalar för! Vilken service

Man måste kräva lite som konsument. Pruta på biobiljetter för fan!

Visa signatur

"If you should ever leave me, though life would still go on believe me, the world could show nothing to me,
so what good would living do me?"

Permalänk
Hedersmedlem

Härligt.
*Tråd flyttad*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aelrik
Men det är ju skitbra att man får det man betalar för! Vilken service

Man måste kräva lite som konsument. Pruta på biobiljetter för fan!

men jo, jag beställde grejjerna ifrån kylning och mailade tagan =P

Visa signatur

d:D Antec180pB, Hiper Type-R Modular 580W...
| AMD 64 3000+ Venice Thermalright 120ultra, asus 7800gtx DFI sli-dr, 1GB TwinMOS |
Pumpar på BBB 15/14Mbit...

Permalänk
Medlem

När jag var på ONOFF på Kungsgatan så frågade jag en säljare (som tydligen skulle kunna datorer och datortillbehör) efter en Logitech mx510.

Jag fick svaret: Varefnånting'

Jag menar hur kan man vara så dum? Visst, man kan inte vad alla olika modeller heter, men man säger ändå inte "varefnånting". Man sköter det snyggt och kollar i datorn efter den modellen.

Visa signatur

Alla skolämnen förvandlas förr eller senare till i stort sett bara matematiska formler.
www.leone.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leone
När jag var på ONOFF på Kungsgatan så frågade jag en säljare (som tydligen skulle kunna datorer och datortillbehör) efter en Logitech mx510.

Jag fick svaret: Varefnånting'

Jag menar hur kan man vara så dum? Visst, man kan inte vad alla olika modeller heter, men man säger ändå inte "varefnånting". Man sköter det snyggt och kollar i datorn efter den modellen.

va? =D fel tråd hehe

Visa signatur

d:D Antec180pB, Hiper Type-R Modular 580W...
| AMD 64 3000+ Venice Thermalright 120ultra, asus 7800gtx DFI sli-dr, 1GB TwinMOS |
Pumpar på BBB 15/14Mbit...

Permalänk
Medlem

Oops, så går det när man har flera fönster aktiva samtidigt.

Jag ber ödmjukast om ursäkt.

Visa signatur

Alla skolämnen förvandlas förr eller senare till i stort sett bara matematiska formler.
www.leone.tk

Permalänk
Medlem

Vill bara tillägga att det är bra sercive på Swec också, vid 2 tillfällen har jag saknat delar till datorn som folk är villiga att ge bort(obs jag har INTE tiggt om sakerna endast sagt att jag behövde få tag i dem). Riktigt schyssta members som det finns här

Just nu behöver jag ett gammalt nätagg om ngn har över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q3maniac
Vill bara tillägga att det är bra sercive på Swec också, vid 2 tillfällen har jag saknat delar till datorn som folk är villiga att ge bort(obs jag har INTE tiggt om sakerna endast sagt att jag behövde få tag i dem). Riktigt schyssta members som det finns här

Just nu behöver jag ett gammalt nätagg om ngn har över

AT eller ATX?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

oh, nu vart jag osäker... erms, det står P1 på kontakten som kopplas in i modekortet(rätt stor). Det är till en serverlåda(om det är till någon hjälp). Vet faen inte vad det heter...vad är skillnaden på AT och ATX ?

Servern dog efter åksan som var i måndags. Proppen till mitt rum hade dött också.....dock var ingen av datorerna i det rummet påslagna så jag undrar hur det gick till. Men som tur var så klarade sig min 'dyra' dator ifrån detta öde. Det är därför jag behöver testa med ett nytt nätagg(om någon är intresserad)

Permalänk
Medlem

fint att man har ett tagan agg då

Visa signatur

A64 3000+ 90nm | Arctic Cooling Freezer 64 | GIGABYTE GA-K8NF-9 | 120 GB + 80 GB + 10GB | 2048 PC2700 | FSP 350W | Sapphire X800XL | VF700-AlCu | ADDA 120 | Samsung 913N