Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Ice Skatez - Fy faan vad bra!

Ice Skatez - Fy faan vad bra!

Det är sant, att det minsta lilla, kan göra hela skillnaden.

Med min Icemat 2 musmatta har jag känt som om jag sitter och slipar sten, då den raspiga tejpen dras över ytan, som dessutom släpper igenom lim (vilket gör att musen känns som den bokstavligen sitter med klister)...

Så var jag runt, och hittade en recension på "Ice Skatez"... En "tejp" som påstås öka glidförmågan. Något skeptisk lade jag på dem på mitt högtalarpaket, och jag måste säga FYFAN... Du har inte känt på glid innan du satt det här på musfötterna. Har du nu köpt en musmatta för 300sek, så bör du verkligen kosta på dig den här tejpen också. Det här är löjligt. Musen glider så väl att jag nästan missar det jag skall trycka på!

Nej, jag är inte affilierad med företaget bakom på något vis. Jag vill bara rekomendera det någon borde rekomenderat för mig betydligt tidigare.

Mvh
Staffan

Permalänk
Medlem

Måste hålla med dig där. Köpte Mouse Skatez och blev helt förvånad över skillnaden som det blev av det.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Japp, det är dunderbra.
Jag har en fUNC 1030 och kör med steelpadskatez. Det funkar bra

Visa signatur

Vill ha tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk

Om du inte visste om det, får du med pad surfers till icemat:en.. jag har kört med min i över 2år.

Visa signatur

Asus Rampage Formula | Intel E8400 @ 3824mhz | Evga 9800GX2 | Mushkin 4gb pc6400 @ 1020mhz | Lian-li v1000 | Corsair TX750w| Samsung 959NF 19" CRT | Hitachi 160 sata + 160gb IDE|

Permalänk
Medlem

Hmm, underligt. Köpte en Icemat för några månader sen, men inte fick jag med några skatez. Var kan jag köpa dem då? några speciella butiker som finns lite överallt i landet.

Permalänk
Medlem

De man får till steelpad 4d är suveräna.. Gärna tillsammans med en Steelpad 4d också

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vitalizer
Om du inte visste om det, får du med pad surfers till icemat:en.. jag har kört med min i över 2år.

Pad surfertejpen är *absolut värdelös* i jämförelse med mouse skatez... Det är det jag försöker säga här, om inte det framgick.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
Hmm, underligt. Köpte en Icemat för några månader sen, men inte fick jag med några skatez. Var kan jag köpa dem då? några speciella butiker som finns lite överallt i landet.

Jag köpte via datorbutiken.com. Sök på "Everglide Mouse Skatez". Det står att en förpackning räcker till två möss. Detta är fel. Den räcker till 3-4 möss.

Permalänk

OK... jag har lagt ut ett antal hundringar på skates nu:DD jag kör fortfarande padsurfers, det funkar bra för mig.

Visa signatur

Asus Rampage Formula | Intel E8400 @ 3824mhz | Evga 9800GX2 | Mushkin 4gb pc6400 @ 1020mhz | Lian-li v1000 | Corsair TX750w| Samsung 959NF 19" CRT | Hitachi 160 sata + 160gb IDE|

Permalänk
Medlem
Citat:

OK... jag har lagt ut ett antal hundringar på skates nu:DD jag kör fortfarande padsurfers, det funkar bra för mig.

Du har kört padsurfers i 2 år.
Du har köpt minst paket av mouse skate, 70kr st.
Du kör fortfarande padsurfers.

Det är vad jag får ut av vad du skrivit... och jag förstår uppenbart inte vad du vill säga. Varför har du köpt mouse skatez som du inte använder, och varför har du köpt för flera hundra?

Permalänk
Medlem

Själv har man en hel musmatta täckt av teflon från mcdonalds grillar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JemyM
Du har kört padsurfers i 2 år.
Du har köpt minst paket av mouse skate, 70kr st.
Du kör fortfarande padsurfers.

Det är vad jag får ut av vad du skrivit... och jag förstår uppenbart inte vad du vill säga. Varför har du köpt mouse skatez som du inte använder, och varför har du köpt för flera hundra?

Alltså det jag menar är att jag har köpt padsurfers för flera hundra, har bytt var 3-4månad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag tillverkade egna via att sätta nån tunn tejp som far gav mig och sprutade på lite silikonspray. Åh tjena, musen flög fram och tillbaka över musmattan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [!]
Själv har man en hel musmatta täckt av teflon från mcdonalds grillar.

...kan man ju också ha

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Citat:

Alltså det jag menar är att jag har köpt padsurfers för flera hundra, har bytt var 3-4månad.

Ah. Du sa att du köpt Mouse Skatez... Det var det som gjorde mig förvirrad.