Need For Speed: Underground 2 - Disskution, Senaste, Screens

Permalänk

i höst tror jag eller under sommaren de har inte release datum är inte fastställt

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara samma jättedåliga inställningsmöjligheter iom "Layout 1" Layout 2" etc. Jag vill välja mina steg, basar, framsystem, huvudenheter själv.

Bara jag som reagerar på att Evo 8:an är VÄLDIGT bred?
Jag har sett bilen i verkligheten, och denna är inte proportionell.

Visa signatur

"Jag säger bara ett ord. - Du ska dö! Nej vänta det där var ju två ord."
Dubbelt så många spelare, dubbelt så kul - Mer Co-Op åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blr
Verkar ju vara samma jättedåliga inställningsmöjligheter iom "Layout 1" Layout 2" etc. Jag vill välja mina steg, basar, framsystem, huvudenheter själv.

Bara jag som reagerar på att Evo 8:an är VÄLDIGT bred?
Jag har sett bilen i verkligheten, och denna är inte proportionell.
http://www.nfsu2.de/screenshots/big/28.jpg

man kan inte få hela kakan

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blr

Bara jag som reagerar på att Evo 8:an är VÄLDIGT bred?
Jag har sett bilen i verkligheten, och denna är inte proportionell.

Skulle gissa att bilderna är från något sk. "Widescreen läge" i videoinställningarna, eftersom de riktar sig mot konsoler så är nog så att de flesta av dessa tidiga screens är från konsol-versioner(?). Dock min egna teori, ingen fakta.

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

ny video ute:

http://media.pc.ign.com/media/679/679035/vids_1.html

kom riktigt i mysstämning.. är bra sugen på det spelet nu

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem

Trevligt att spelet blir större än 1:an.

NFSU2 is a massive, five-neighborhood metropolis, offering a huge amount of exploration to the tune of 200 km of cityscape to drive through (as opposed to the 40 km for NFSU).

http://pc.ign.com/articles/524/524271p1.html

Skönt att man också kommer att ha ett eget garage där man kan ha sina tunade bilar.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Inaktiv

Det finns ännu en video ute som e mycke bättre å man ser lite mer av spelet det ser riktigt fint ut vidoen kan laddas ner Här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AeRoX.Tiscali
Det finns ännu en video ute som e mycke bättre å man ser lite mer av spelet det ser riktigt fint ut vidoen kan laddas ner Här

länken funkar inte.

Permalänk
Medlem

vore kul om man kunde få snuthäng också

Permalänk
Inaktiv

en till screen!! som e riktigt snygg tycker jag neonet å allt ser snyggt ut

Permalänk
Medlem

Tycker ettan var så jävla enformig

Permalänk

vet någon om det finns ett demo ute?

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk

GT 3 Forever

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vet nån när det kommer komma till PC?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
GT 3 Forever

Eller GT4 när det kommer. Men man ska ju helt klart testa detta spel! Satt som en dåre och väntade på nfsu1

Edit: Spelet kommer släppas 2004-11-04 enligt webhallen.com

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Jag spelar ettan för fullt just nu, trodde den var ny eftersom grafiken och känslan imponera mig så mycket. Det är nog bästa bilspelet jag någosin spelat så jag ser fram emot 2an riktigt hårt.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

jag tycker ettan är rätt värdelöst, första intrycket är ju bra MEN.
vart finns variationen?
vart finns nätverkstödet? (ej online)
vart finns poliserna?
etc. kan hålla på ett tag.. spelet känns så slarvigt gjort, så hoppas att
2:an är mer genomtänkt

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk

Gillar inte när speltillverkarna "fuskar" med spelen. Var ju bara 3 olika banor som de mixat runt i spelet...
Ganska tjötigt att åka de tre banorna 111 gånger...
Förutom stylingen av bilarna är spelet ett riktigt skitspel som saknar det mesta enligt mig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sypher
jag tycker ettan är rätt värdelöst, första intrycket är ju bra MEN.
vart finns variationen?
vart finns nätverkstödet? (ej online)
vart finns poliserna?
etc. kan hålla på ett tag.. spelet känns så slarvigt gjort, så hoppas att
2:an är mer genomtänkt

Tycker att ettan är ett av de bästa bilspelen som gjorts. Underbar skön arkadkänsla. Mycket fin och stämningsfull grafik. Stort spel, mycket att vinna. Sen så hade det kanske varit kul med poliser, men är tveksam till att det skulle fungera bra till det spelet.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

*rys* *längtar*

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Den svenska sajten sportbilen.se har provkört spelet (ej final utan utevecklingsversion). Läs mer HÄR

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Tycker att ettan är ett av de bästa bilspelen som gjorts. Underbar skön arkadkänsla. Mycket fin och stämningsfull grafik. Stort spel, mycket att vinna. Sen så hade det kanske varit kul med poliser, men är tveksam till att det skulle fungera bra till det spelet.

Håller med, poliser saknade jag visserligen men nätverk kunde man fixa, visst variationen på banorna var inte stor men fortfarande otroligt kul.

Permalänk

är det ingen som har testat midnigth run 2? där glider man ju omkring på stan

Permalänk

ska testa det

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

Spelade Need for speed undeground 2 demot härom dan, tyckte inte det var ett dugg kul. Men det var ju bara demot så jag hoppas hela spelet blir bättre. Lite tråkigt att vägarna bara går upp och ner och slalom hela tiden, det kunde ha varit lite mer raksträckor och inte nån j*vla bergodalbana!

Permalänk
Medlem

demot? ge mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
demot? ge mig!

Är min kompis demo till ps2, han fick den på en motormässa i linköping, vet att det var fler motormässor runt om i sverige där dom gav ut demot gratis....

Permalänk
Avstängd

Kommer detta gå att spela 2-player eller? 1:an var ju stört på det sättet.
Syftar mest på Gc,xbox.

Permalänk

Sämsta med NFSU var ändå att man inte kunde spela på LAN utan 3:e partsprogram eller över internet. Vad har hänt med NFS? Det var ju DET som var känslan i NFS-spelen när de första versionerna kom. Man satt och svettades i ett rum och 10 pers satt och skrek på varandra när de tävlade. Tider och minnen

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1