Need For Speed: Underground 2 - Disskution, Senaste, Screens

Permalänk

Need For Speed: Underground 2 - Disskution, Senaste, Screens

Då jag har en kännsla av att det kommer släppas en del material från detta spelet snart under sommaren så passar jag på att skapa en riktig tråd om det.
Jag kollade idag på officiella hemsidan igen och såg att den har uppdaterats med 10 nya screens. Sen innan så är det även en text om vad vi kan förvänta oss av spelet som är rätt så intressant att läsa. Kolla själva;

http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/

För mig så flippar dock förstoringen av alla bilder i "Car-Shop" då jag endast får upp större bild på den första bilden.

Själv hoppas jag defenitivt att dom lägger ut mycket mer arbete på detta spel än 1an då dom måste ha märkt att detta "temat" kan bli en riktig hit med det rätta innehållet (Och stabil nätkod:rolleyes: )
Det dom nämner i texten är väldigt intressanta punkter då det verkar vara mycket mer frihet än i det förra spelet. Men detta borde tas med en nypa salt då det trots allt är EA som utvecklar spelet.
Om man ser på bilderna från "Car-Shop" så ser det ut som att vi tyvärr kommer få stå ut med dessa "kit" igen. Fattar inte varför. Utvecklarna för en lång serie NFS-lir borde ju kunna dela upp prylarna lite mer än broms-kit, turbo-kit, dämp-kit, osv.

Men men, jag ser däremot fram till dessa ljud-anläggningar man kan installera:D Även möjligheten att driva/styla runt på stan med sin "ögonsten" och leta utmanare, om jag har förstått det rätt.

Vad tycker ni om infon om spelet hittills? Vad är era förväntningar? Har ni mer info om spelet? Posta allt här!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det verkar som om det kommer bli riktigt roligt. Jag saknade faktist ljudanläggningen i ettan, så förhoppnigsvis kommer det vara fullständigt nu med tvåan. Coolt att man kan glida runt på stan osv. Snyggt är det också.

Det hade varit riktigt fräckt om dem gjorde trimningen mer som i GT3 där man måste tweaka bilen själv och ställa in gear ratios osv. Men men, det är ju EA så dem riktar sig mot en bredare publik så det kommer nog att få vara simpelt fortarande.

Stort plus till ljudanläggningarna iaf.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Får dom det mer realistiskt till den grad att även en nybörjare kan lira det, alltså ingen simulator, så kan det bli intressant.
Och sen vore det kul om dom inte bara hade just sådana bilar dom har, utan allt från gamla muskelbilar till moderna bilar.

Cloudstone:
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audioslave
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

Ojoj. Va roligt! Nu blev jag positivt överraskad.
Jag håller med dig Audioslave, skulle vara roligt med gamla Mustanger och Dodge Chargers.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

japp mer gamla sköna bilar hade varit ett stort plus!

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk

Jag tycker också det borde vara med lite halvt omgjorda gamla muskelberg:D Dom apar ju trots allt "fast and furious"-rullarna, så dom kan väl ta efter den senaste rullen nu i 2an tycker man

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Lätt att man köper 2:an om dom håller vad dom lovar.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Eftersom jänkejärn är det enda rätta så vore det verkligen ett plus för spelet I mina ögon iaf..

Sen, man kan inte undgå att förstå att dom blivit inspirerade av allt Fast&Furious tjaffs, och i 2an är det väl med ett par sådana godingar. Så man kan alltid hoppas..

Permalänk

"Nya spellägen.
Tre nya spellägen har lagts till förra årets circuit, drift och drag-tävlingar, vilket ger spelare en utmaning att vässa sina talanger i ett antal olika tävlingsgrenar."

Fy fasen vad bra..Detta måste jag köpa!

Visa signatur

"Life is ours we live it our way"
James Hetfield & Lars Ulrich

Permalänk
Medlem

Coolt!!

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Fan va roligt. visste inte att en uppföljare var på gång....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Weho! Verkar bli riktigt ballt

Permalänk
Medlem

Mmm, verkar mycket lovande Hoppas bara att det lever upp till förväntningarna.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

På den svenska siten kan man bl.a. läsa följande
"Djupgående ny prestandatrimning låter spelaren fininställa varenda detalj av karetans prestanda och väghållning..."

Det låter lovande...
http://sverige.ea.com/products.view.asp?id=119

Visa signatur

| AMD A64 3400+ @2.4GHz | 2*512MB Corsair Value PC3200 | HIS X800pro IceQ II | EPOX EP-8KDA3+ | WD 160GB SATA | 3dMark03: 11639 |

Permalänk
Medlem

det ska jag lätt köpa

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk

Oh ja... det här låter ju nice...
Undrar om det är samma grafikmotor eller om dom har en helt ny...

Permalänk

Hur länge kommer det ta innan detta kommer ut?
Verkar rätt så grymt

Permalänk
Medlem

det såg ganska detaljrikt ut så undra om man behöver en monster maskin eller....

står ju typ även att online bara kommer att finnas till ps2 ?!? sant ? eller har jag läst fel ?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Det ser ut att vara en sådan där 1.5-uppföljare, på gränsen mellan expansion och uppföljare.

Permalänk
Medlem

jag skulle nog kalla det expansion för det känns inte som det är ett nytt spel bara en uppgradering på ettan...för det är nog samma stil och grejer...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

ser ju helt klart intressant ut..

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Medlem

Yay! Längtar redan!

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audioslave
Cloudstone:
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CS-PsychoCowboy
På den svenska siten kan man bl.a. läsa följande
"Djupgående ny prestandatrimning låter spelaren fininställa varenda detalj av karetans prestanda och väghållning..."

Det låter lovande...
http://sverige.ea.com/products.view.asp?id=119

Dom sa ungefär samma saker om första spelet också och kolla hur det gick med det.
Bland annat så sades det, "välj och vraka bland delar från flera hundra tillverkare och skapa en unik bil" ungefär nå sånt, det man kunde göra var att sätta på klistermärken och välja paket
Jag litar inte på mycket av infon som kommer från EA ang. det här spelet, jag tar det jäkligt lugnt och väntar tills det har blivit släppt den här gången.

Permalänk
Medlem

har den samma överdrivna arkadkänsla som orginalet är det för mig inte värt ett dugg, oavsett hur snyggt det blir.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosenson
Dom sa ungefär samma saker om första spelet också och kolla hur det gick med det.
Bland annat så sades det, "välj och vraka bland delar från flera hundra tillverkare och skapa en unik bil" ungefär nå sånt, det man kunde göra var att sätta på klistermärken och välja paket
Jag litar inte på mycket av infon som kommer från EA ang. det här spelet, jag tar det jäkligt lugnt och väntar tills det har blivit släppt den här gången.

Bra sagt... För 1:an blev man faktiskt väldigt besviken på... Även då sa dom att man skulle kunna åka runt i staden och bara glida... Men icke... Så ja håller med om att de e bättre att vänta och se... Då slipper man bli besviken... Nått ja skulle vilja e att man får göra som på Street Legal spelen... Bygga ihop en trimmad motor själv... Eller köra orginalet och trimma orginal blocket lite lätt till en början... Sätta på diff... och där kunnde du liksom sätta på ett par 18" fälgar med ballong däck bak och typ en tunn jävla gummi rämsa på fram fälgarna... De var roligare... dock för svårt att kontrolera bilen på de spelet... (även 2:an) Men vi får väl se vad som händer!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Hoppas det finns med några snygga bilar också.

Permalänk
Medlem

vägrar köra det ifall EA inte slänger in åtminstone en Camaro eller Mustang eller något med klass. Gillar iaf. att man kan mecka med bilarna som i Street Legal.

Permalänk

Jo... Tycker ju de kan vara nån mustang, challanger, charger med tycker man ju!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

mustang fastback, challenger, charger, GTO... ja listan kan bli lång... tycker dom ska göra spelet lite mer modvänligt så folk kan få lägga till egna bilar.. iofs så brukar de mest bli skit med det i nfs serien av nån jävla anledning, bilarna blir skitfula o sånt..

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

FYaan.. vilket spel. längtar!