Permalänk
Avstängd

chillern min e mördad..

När ja låg o sov igår så skulle min flickvän möblera om tyckte hon, därmed mitt system! hon drog tag i själva kompressorn o drog den mot väggen snett emot då slet hon av röret från tryck sidan så allt pös ut. så nu har vi ett stort hål i ozonlagret över Landskrona. sicken klanta:D

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Medlem

Akta så du inte får naturskyddsverket på dig

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjav0n
Akta så du inte får naturskyddsverket på dig

hehe ja numera svarar ja knappt i telefon o ja smyger här hemma om de ringer på dörren o kikar i titthålet:p ja riktigt darrar;)

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Medlem

Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flac
Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

HEHEHE helt rätt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flac
Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

haha! Vilka tider jag har att vänta mig med flickvänner och egen bostad

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flac
Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

de kan du räkna med att hon är:p ja blev inte ens arg på henne hon fick bara ett fy finger mer kan ja inte göra:D

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Medlem

Inte kul Du verkar ta det med en klackspark dock

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

det blir ju inte bättre att skrika på henne då skadan är skedd samt att om det bara lossnat är det bara o sätta tillbaks o fylla systemet igen.. kan vara glad att inte det var vattenkylningen som du röck i så allt vatten ran ut i burken.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

Hahaha så kan det gå ibland. Nästa gång fixa gula stora lappar med klartext på vad som ska göras vid flytt och var hon får ta i saker :D. Rita gärna en blixt och skriv högspänning i röd så hon tänker efter två gånger innan hon rör datorn

Permalänk
Medlem

Lämna chillern till ZejtaN så får han fylla den med nått kul

Permalänk
Medlem

vad arg man hade blitt på henne men innombords då vill säga du hade ju verkligen ett x 800 me ...

Visa signatur

Dagens Citat :Då måste man Ominstalera det förbannade helvetiska Windows SKRÄPET IGEN!!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Inte kul Du verkar ta det med en klackspark dock

ja de e lugnt de e bara o löda på förångaren igen trycktesta o fylla med ny gas o olja så e de fixat allt de ndra på den klara sej så de e ingen fara,ska bara ha tag i kylteknikern så får han fixa fram gasen o oljan o mäta va där behövs o fixa en bättre kondensor så de löser sig;)

LartiC de har jag än de va bara chillern som rök allt annat funkar som de ska:)

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flac
Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

ojojoj dator före tjej?

Visa signatur

Beelzebub|

Permalänk
Medlem

Trist med chillern chefnr1 men jag hoppas att hon har fått sig en läxa nu... .:rolleyes:
-snacka om förståelse med tjejen eftersom du verkar ta det hela med ro och spottar i nävarna och börjar fixa med sakerna i stället.

Jag hoppas att du får igång sakerna igen och att inte kompressorn tog skada av gasutsläppet som blev och att din kyltekniker får ordning på sakerna igen inklusive en ny kondensor till systemet. Så allt blir frid och fröjd igen i din boning.

/Saint25

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DemolitionDJ
ojojoj dator före tjej?

Yup min data är mig trogen...säger aldrig emot mig, jag kan dricka hur mycket jag vill utan att den skäller på mig, jag kan diskutera med den utan att få några dumma svar tebax, jag kan äta vad jag vill och när jag vill utan att den säger emot, jag kan se hur jävla bedrövlig ut framför den utan att den får en konstig min, den livar upp mig med häftig musik och spel när jag vill komma på G och tröstar mig med lugna melodier när allt känns kasst, jag kan chatta med andra kvinnor utan att den blir svartsjuk, det ända den inte är bra på är i sängen...blir sån jävla skum frilla efteråt :/

Hmmm en kvinna kan va bra...men man ska inte bo ihop med dem....inte till 90% av fallen ivarjefall

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saint25
Trist med chillern chefnr1 men jag hoppas att hon har fått sig en läxa nu... .:rolleyes:
-snacka om förståelse med tjejen eftersom du verkar ta det hela med ro och spottar i nävarna och börjar fixa med sakerna i stället.

Jag hoppas att du får igång sakerna igen och att inte kompressorn tog skada av gasutsläppet som blev och att din kyltekniker får ordning på sakerna igen inklusive en ny kondensor till systemet. Så allt blir frid och fröjd igen i din boning.

/Saint25

Tjena sainten! de va ett tag sen.
Jo då ja har grejer på gång, teknikern har fixat en fin kondensor o fläkt till mej o han trodde inte att kompen tagit skada hade den det så har han stående hemma flera stycken! så denna gången ska vi bygga prommy typ kanske två stycken en till cpu o en till graffet så ska de nog bli lite mer sprutt i burken.
Ja tycker de inte e o gå o hänga sej för en sån bagatell allt går ju o fixa bara man har tillgång till material o en Bra kyltekniker i krokarna! han har jobbat som det i över 30 år så han har ju lite kunskap i området så just nu kör ja på två separata vatten system, ett till cpu/nb o ett till graffet,inte dåligt ett graffe får en egen vattenkylning.:)
kul o höra av dej...

Visa signatur

ABIT AN7 v.1.0|xp2400+mobile@241x11,5|L12modd|Corsair XMS BH-5 PC3500 2x256@dualddr|SapphireX800XTPE Extra Teresterial Edition@637/627|2xhdd80+120g|LEVICOMVBL500W|1xvattekylningcpu/nb/syd|1xvattengpu|3d05:6895|3d03:13986 |3d01:24390|super pi 35 sec| MAX OC 3082 mhz dry-ice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flac
Hoppas hon e jävligt snygg o bra (i o utanför sängen)
Annars hade jag sagt var dörren är

En flickvän som rör min data utan tillåtelse är ett x hos mig

Det låter som du bor ensamnt med din högerhand

Visa signatur

Kompressor/Phasechange kylning, kommentarer ider och tankar är vällkomna via mail zejtan@techsweden.org http://www.techsweden.org/viewforum.php?f=29
ZejtaN Goes Direct Dye !
http://www.techsweden.org/forum/viewtopic.php?t=49483

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zejtan
Det låter som du bor ensamnt med din högerhand

Inget fel med det, behöver man omväxling så tar man bara en brunett (brun handske)