Permalänk
Medlem

Köp av MP3-Spelare..

Hej !

Då var det dags för en MP3-Spelare...
Jag väljer mellan:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=19404

och

http://www.webhallen.com/prod.php?id=32519

Har ni några erfarenheter av dessa två?
Vilken tycker ni jag ska välja ?

Tacksam för svar !

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Twinmos Red Rock solklart pga 256 mb och the plug.

Permalänk
Medlem

hålle rmed ovanstående

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Jag också, jag också!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

I vanliga fall är jag för, Jens of Sweden, men i det här fallet är det ett bättre köp med andra alternativet.
128 mb är ingenting, köp den med 256 mb. Priset är ju dessutom överlägset bättre.

Permalänk
Avstängd

Tycker du ska låta bli och köpa nån av dom 2 och köpa en iRiver istället. Du får så mycket ljud för pengarna ifall du köper iRiver. Kolla www.directman.com . Svensk sida med bra priser och grym service.

iRiver iFP-190TC 256MB - 1899kr. Har haft en sådan och den var grym. Har lyssnat på JOS och iRiver låter och ser bättre ut.

Satsa på en iRiver vettja!

Permalänk
Medlem

Sitter här på jobbet och lyssnar på en iRiver (iof en liten dyrare version) men ljudet är grymt bra!
Twinmos spelare är antagligen lite sämre kvalitet än JOS. Har inte hör något posetivt om Twinmos annat än att den är billig...
Medan många verkar vara nöjda med sin JOS

Permalänk
Medlem

Ingen som har en Twinmos Red Rock S21 som känner till ljudkvallen ?

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

oftast så får man vad man betalar för i mp3-spelar världen.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk

Vill du ha en snygg spelare så ska du ju köpa jens of sweden men red rock är ju grymmt mycket bättre annars...

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

jag hade/kommer köpa en JOS.. på mp3spelare.se

Visa signatur

AMD Athlon 64 4000+ 1MB @h2o||A8N-E, nForce4 Ultra,PCI-Ex16||Crosair 2048mb||7800GTX 256MB ||Antec P180 ||NorthQ 400W ||250GB+200gb

Permalänk

Har en JOS 110 256 MB. Grymt bra ljud och batteritid. Har dock köpt en iPod nu, så den ligger numera mest och skräpar

/Fredrik

Permalänk

Håller inte med om att JOS 110 är grymt bra ljud.
Själv har jag en Creative MuVo NX med ett par philips öronsnäckor ifrån siba för 199:- och med detta ljudet är mycket bättre än ljudet i min kompis JOS 110.

Av valet mellan Twinmosoch JOS hade jag utan tvekan valt Twinmos!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hidetoshi
Vill du ha en snygg spelare så ska du ju köpa jens of sweden men red rock är ju grymmt mycket bättre annars...

det enda som talar för redrock är pris/MB den är _inte_ grymt mkt bättre annars, min kompis har en.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

oK! Tack för alla svar.

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/prod.php?id=31637

512mb för ca 1400

Edit: saxat från webhallen

"Just nu har vi ett demo-ex i vår butik på Adolf Fredriks Kyrkogata 13.i Kom in om du är intresserad av hur den känns och låter."

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

funderar också på en redrock, men vet inte riktigt? Någon som har erfarenhet av den? Bra/dåligt etc.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/personal-audio/mp3... . Där står vad som är positivt och negativt..

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Ush, verkar inte som om batteriet är inbyggt, då tar jag nog något annat istället... :/

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.