Permalänk
Medlem

Stalker Beta info

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

hmm kan det kallas open beta om det är så att dom väljer 5tusen personer som får spela?
Open är väl att alla som vill får vara mer och beta testa

Permalänk
Medlem

mmm, lätt man ska anmäla sig. frågan e vad dom letar efter

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

det blir ju en senare där alla kan vara med.

Permalänk
Medlem

jag skulle inte beta i s.t.a.l.k.e.r om jag så fick spelet gratis!.. why säger du... jo för att stalker handlar om radioaktivitet o gå runt o beta där får dig säkert att odla en extra pungboll eller ett 4:e öga eller liknande..

beta svenska gräs e nyttigare..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
jag skulle inte beta i s.t.a.l.k.e.r om jag så fick spelet gratis!.. why säger du... jo för att stalker handlar om radioaktivitet o gå runt o beta där får dig säkert att odla en extra pungboll eller ett 4:e öga eller liknande..

beta svenska gräs e nyttigare..

Jäklar, du var vitsig du! Funderat på ståuppkomik?

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
jag skulle inte beta i s.t.a.l.k.e.r om jag så fick spelet gratis!.. why säger du... jo för att stalker handlar om radioaktivitet o gå runt o beta där får dig säkert att odla en extra pungboll eller ett 4:e öga eller liknande..

beta svenska gräs e nyttigare..

Whetever your smoking... pass that shit!

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Whetever your smoking... pass that shit!

Tror nog han röker det radioaktiva gräset från STALKER..

Men för att hålla sig till Topic så lät det ju intressant.. men tror dom släpper en beta/demo för alla hyfsat snart ändå så orkar inte engagera mig.. (engagerar mig nog inte mest pga av att jag inte har datorkraft till det förräns den 20:e denna månad )

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk

Stalker kommer floppa, sanna mina ord!

Har bara den känslan efter att ha sett lite filmer från spelet...

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
jag skulle inte beta i s.t.a.l.k.e.r om jag så fick spelet gratis!.. why säger du... jo för att stalker handlar om radioaktivitet o gå runt o beta där får dig säkert att odla en extra pungboll eller ett 4:e öga eller liknande..

beta svenska gräs e nyttigare..

*trumvirvel* *cymbal*