LinuxWorld San Francisco (August 8-11, 2005)

Permalänk
Medlem

LinuxWorld San Francisco (August 8-11, 2005)

Hej allihopa.
Jag och några polare planerar att sticka till just LinuxWorld San Francisco (August 8-11, 2005). Vi kom då på idéen att det skulle vara kul om vi åkte dit ett helt gäng. Jag tänkte därför slänga upp frågan här om hur många som skulle kunna vara intresserade av detta. Om vi blir tillräckligt många så kör vi en massbokning på ett hotell där samt anmäler hela gruppen som besökare på eventet.
Vore nog bra om vi blev sådär en 20+ som följer med så får vi eventuellt rabatt på hotellet lika så. (Var i kontakt med ett hotell och dom sa att det var möjligt).
Så alltså, skicka ett mail till mig (duzchip@duzchip.com) och berätta om du ska med (ta då med ditt förnamn, efternamn, telefonnr samt var i sverige du bor).

Adressen: http://www.linuxworldexpo.com/ (står inte mycket info om just det eventet just nu)

Anledningen till att jag tar upp det så här tidigt är att fler ska kunna hänga med samt att vi ska kunna boka hotell osv tidigt.

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk
Medlem

hade varit jävligt kul och nördigt men jag har 57,67 på mitt konto just nu haha så jag kommer knappt till malmö och tillbaka från lomma

Permalänk
Medlem

Jo, men vi får väl hoppas du får in några pengar inom ett år

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk

Vore hur kul som helst men även jag har rätt taskig ekonomi just nu.. och troligtvis en tid framöver då ja är student. Annars vore det som sagt helt ofattbart kul. San Francisco är dessutom en underbar stad.

Visa signatur

And on the seventh day, god stepped back and said: "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans." - Bill Hicks

Permalänk

Åååh... San Francisco är så schysst! Vill tillbaks dit, men jag är fattig student just nu så det verkar som om det kan dröja...
LinuxWorld hade varit kul att klämma in oxå. Fråga igen om ett år eller två!

Visa signatur

::.. KDE Neon ..::
Home | MAME Arcade
Spelkonsoler