Need For Speed : Underground 2 Demo

Permalänk

jag tyckte med de var skitskoj, ljudet var kalas , men höjer jag detaljnivån så blir allting svart ungefär, jag kan höja upplösning iaf , men rör jag detaljnivån från default blir allt svart.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morris_-_2002
jag tyckte med de var skitskoj, ljudet var kalas , men höjer jag detaljnivån så blir allting svart ungefär, jag kan höja upplösning iaf , men rör jag detaljnivån från default blir allt svart.

Samma här.

Permalänk
Medlem

samma här, får svart skärm men ljud, får även samma problem i 1an nu. Vad är felet?

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem
Citat:

Aaaah, älska sunet. 1,2 MB/s konsant ^^

Permalänk
Medlem

fick det att funka lite temporärt nu, sänkte refreshraten till 60Hz i Windows då fungerade det. måste vara en bugg.

MEEEEEEEEEEIIII VA SNYGGT DET ÄR! Med all effekter å FSAA på fullt! *Dräggel*

Screenshot: http://www.spinxen.com/nfsu2.jpg

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

fragzones ftp:er e ju grymmt snabba, går i 1mb/s nu, ska fan böja tanka allt därifrån
väntar med spänning...

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

Drifta vart ju skoj (skitskoj!)

Snyggt spel med okay arkad känsla tycker jag.
Kommer säkert att blit helt ok om man tar det för vad det är!

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spinxen
fick det att funka lite temporärt nu, sänkte refreshraten till 60Hz i Windows då fungerade det. måste vara en bugg.

MEEEEEEEEEEIIII VA SNYGGT DET ÄR! Med all effekter å FSAA på fullt! *Dräggel*

Screenshot: http://www.spinxen.com/nfsu2.jpg

hur sänker man refreshraten till 60Hz i Widows, vill också drägla

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

Minirecension: Ser grymt ut, låter grymt, flyter grymt. Men det är inte samma fartkänsla som i NFSU.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spinxen
fick det att funka lite temporärt nu, sänkte refreshraten till 60Hz i Windows då fungerade det. måste vara en bugg.

MEEEEEEEEEEIIII VA SNYGGT DET ÄR! Med all effekter å FSAA på fullt! *Dräggel*

Screenshot: http://www.spinxen.com/nfsu2.jpg

Jag vet vad det är som buggar grafiken så himla mycket. Liknande hände i NFSU 1. Det är nämligen denna "light trails"-funktion som buggar ut det. I ettan sänkte det bara fps:en ordentligt, men här blir antingen allt svart eller transparent. Hursomhelst, jag stängde av light trails, och nu är grafiken mycket snyggare

Edit: GRYMT detta spelet är! Har ni hittat alla "hidden secrets"?. Jag hittade en Car lot där man kan välja mellan tre andra 350Z, där alla tre har mycket högre prestanda :D. Personligen gillar jag den silvriga med turkosfärgad neon

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Ha tålamod eller byt mirror?

Ehe? Jagtankar konstant i 38kb/s och är nöjd.

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

ojoj, vilket skitspel.
nog för att jag ogillade första nfsu men denna uppföljare har t.o.m lyckats med att förlora all möjllig känsla som man kan ha i bilspel.
inte ens alla fjortis-raggare som sitter och kollar på "fast and the furious" kan ju gilla nfsu2.
(japp, jag är en väldigt hård kritiker såhär på morgonkvisten)

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Ljudet har dom lyckats med. Oj.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem

vi får väl se när ja kommer hem..
kan man modda bilarna nåt i demot?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

grymt !!
*tankar nu*

när kommer full versionen???

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det verkar helt ok. Det skiljer sig inte så himla mycket från ettan men det verkar inte vara lika enformigt. Jag måste säga att jag är ganska imponerad av ljudet. Är det bara jag som tycker att det här går bra mycket långsammare än sin föregångare ? Tycker det känns som man ligger i typ 30km/h när man i ligger i 170km/h i spelet..

Är det någon som vet om man kommer köra något på dagtid eller är det bara kväll/natt som gäller även i tvåan ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
grymt !!
*tankar nu*

när kommer full versionen???

Enligt webhallen ska dom ha det i lager den 18:e november.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Kan man krascha bilarna? Isåf så tankar jag

Vad tror du... =( Krascha är det roligaste i bilspel

Permalänk
Medlem

dom har förstört driftningen....

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

När jag försöker installera det så står det att filen readme.txt inte kunde installeras eller nåt sånt och sen avbryts installationen.
Varför blir det så och hur gör jag för att det inte ska bli så?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Tufft, ska tanka och testa när jag kommer hem från skolan idag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Vad tror du... =( Krascha är det roligaste i bilspel

Ja?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Spelade det igår o fan va kul det var! Fick svart skärm först o hörde bara ljud men jag installade senaste catalyst så funkade det... Kan även ha med att Brandvägg/Virusporg inte har det tillåtet har jag hört...

Permalänk
Medlem

ingen som vet några systemkrav på det?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
ingen som vet några systemkrav på det?

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
===========================
Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional,
or XP Home operating system
Intel Pentium III (or equivalent) CPU running at 933MHz or higher
32MB DirectX 9.0c compatible video card (Geforce2 or higher) using a
supported chipset (see below)
256 MB RAM
DirectX compatible sound card
900 MB of HD space
8X CD-ROM

For Online play a Network card is required for broadband connectivity

This game requires DirectX 9.0c

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
När jag försöker installera det så står det att filen readme.txt inte kunde installeras eller nåt sånt och sen avbryts installationen.
Varför blir det så och hur gör jag för att det inte ska bli så?

Hände samma sak för mig första gången jag försökte installera det, försökte igen direkt efter och då funkade av någon konstig anledning.

Permalänk
Medlem

Skojj, kul när hela kommer.

med nfsu2 kommer 18e och hl2 den 16e ? Jobbish

Permalänk

Malte, boka Collectors Edition så är det problemet löst

Permalänk
Testpilot

Tankade igår men han inte testa då så jag testade det nu istället.
Jag tycker det var skitgrymt, mycket bättre än 1an. Riktigt najs att ha en hel stad att köra runt i sen blev det tuff effekt när man körde i nos:en, häftigt med motion blur.
Längtar riktigt tills hela kommer

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Jag vet vad det är som buggar grafiken så himla mycket. Liknande hände i NFSU 1. Det är nämligen denna "light trails"-funktion som buggar ut det. I ettan sänkte det bara fps:en ordentligt, men här blir antingen allt svart eller transparent. Hursomhelst, jag stängde av light trails, och nu är grafiken mycket snyggare

Edit: GRYMT detta spelet är! Har ni hittat alla "hidden secrets"?. Jag hittade en Car lot där man kan välja mellan tre andra 350Z, där alla tre har mycket högre prestanda :D. Personligen gillar jag den silvriga med turkosfärgad neon

man börjar där vafan

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibymafayhas
Hände samma sak för mig första gången jag försökte installera det, försökte igen direkt efter och då funkade av någon konstig anledning.

har provat att installera det en gång till och även tankat ner en ny zip-fil och försökt installera den men det händer samma sak hela tiden

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.