Bra program som håller ordning på dvdfilmer

Permalänk
Medlem

Bra program som håller ordning på dvdfilmer

Jag har nu fått ihop en hyfsad filmsamling på dvd. När jag tidigare hade mängder med videoband så hade jag ett program som höll odrning på banden. Där kunde man lägga in en bild på filmen samt fakta om regissör, skådespelare, inköpspris, bildformat, ljudformat o sånt. osv. Nu undrar jag om det finns nåt liknande som kan hjälpa mig hålla reda på mina filmer. Vet ni något?. Då jag har filmer på dvd+lite video har det hela spårat ur så nu måste jag ha nåt där jag kan lägga in hela klabbet. Vet ni nåt bra. Jag vill ha ett program som sköter det o ivill inte hålla på med excel eller sånt. Mycket tacksam för svar!

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Permalänk
Medlem

Själv för jag en HTML-lista med länkar till IMDB.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

discshop har en rätt vettig funktion för samlingar... dock inget program

Permalänk
Medlem

ok, tack för snabba svar. movie collector verkar bra, men lite bökigt. dyrt var det oxå, men men

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Själv rekommenderar jag DVD Profiler (Som Hazel länkar till).

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Jag tycker DVD profiler är klart bäst!

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

excel funkar bra annars

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)