Permalänk

Du behöver nog inte oroa dig eftersom jag inte ens fick min orderbekräftelse utan fick maila och be om den. jag fick en orderspecifikation men det är ju inte samma mail som orderbekräftelsen.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt tre olika paket från pcaction den här månaden och jag har aldrig fått någon orderbekräftelse förutom beställningsspecifikationen de skickar med en gång. Samtliga paket har dock dykt upp inom rimlig tid så ni behöver nog inte oroa er.

Visa signatur

Dude! Word!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamilton83
Hur kommer det sig att många köper antec istället för chieftec? är dom billigare?

Deras nätaggregat är mycket bättre. Sedan så kanske de är lite billgiare också för den delen. Har faktiskt inte tänkt på det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Probert24
Deras nätaggregat är mycket bättre. Sedan så kanske de är lite billgiare också för den delen. Har faktiskt inte tänkt på det.

Ok, där ser man. Antec och chieftec är ju samma tillverkare/fabrik så jag tänkte att det inte kunde vara så stor skillnad.

Permalänk

Näe. Detta grundar jag dock bara av det jag läst här på sweclockers. De 360w nätaggen som chieftec har har tydligen haft ganska många problem med. Samtidigt som de flästa rekommenderar antec´s chassin.

Permalänk
Medlem

ni som har chassit , är de springer i fronten där nere? tänkte klämma in ett 10cm grönt cold catode rör där , så de lyser lite gulligt om de går .. och till alla som har chassit me samma nätagg kanske , lever nätagget om mycke? och presterar de bra?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugina
ni som har chassit , är de springer i fronten där nere? tänkte klämma in ett 10cm grönt cold catode rör där , så de lyser lite gulligt om de går .. och till alla som har chassit me samma nätagg kanske , lever nätagget om mycke? och presterar de bra?

"He dug åt lapp'n" (ang springorna alltså)

Permalänk
Medlem

hahaha äre så? hehe

Permalänk

Jo

Det är öppet men det är ett filter till fläkten som sitter där. Ta bort det så lyser det lite extra, men jag tror "He dug åt lapp'n"

Har du hört av dig ang om beställnignen finns i deras system. Läste iaf i en annan tråd att de har fraktfritt denna månad också. Det är najs

Permalänk
Medlem

ne, ja ska ringa på måndag om ja inte har fått de då .. då ska ja kräva nått haha, får se hur de blir ! ska då ha de innan nästa vecka är slut

Permalänk
Medlem

Har det dykt upp ?

Och isf har det uppfyllt dina föräntningar ?

Ser du att de höjt priset till 900:- nu. Så om det strulade till sig med din beställning och du måste rent av lägga en ny, så kräv det gammla priset.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Kolla in Arctic Coolings!

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sypher
Kolla in Arctic Coolings!

Vad menar du ?

Att han skulle valt det istället eller ?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugina
....plus att den gå göra stilren me lite uv å ide kablar ;D

vi har nog olika åsikter angående vad som är stilrent

Permalänk
Medlem

ja , kanske missförstog mej där .. ja menar att ingenting ska synas:)

Permalänk
Medlem

Men har du fått det än ?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

NEJ , fan ja va less ja blir .. ska maila ikväll eller imorrn ! ska nog ringa å kräva något för "slö heten" ... blir så arg!

Permalänk
Medlem

Ringt och klagat eller fått ett chassi ?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

ja har inte hunnit , varit å spela hockey 8-0 hehe.. jaja nae ja har inte haft någon tid .. men ringa/maila å klaga skall de göras!