Permalänk

köpta durkplåt?

vet någon vart man kan få tag i billig durkplåt om man bor i Gbg? har kollat runt lite men det värkar va svårt att hitta.

obs har sökt här på forumet men inte hittat något om detta så jag skapa en ny tråd.

Visa signatur

H€n®i©

Permalänk
Medlem

Jag undrar det samma.

Permalänk
Avstängd

ja det fins ett stelle ute på ringön köpte där till moppen i sommras kommer inte ihåg va det heter men du lär ju hitta det i gulasidorna!

Visa signatur

Klart du ska!

Permalänk
Medlem

ringön.. det är väl det plejset där inet finns? Ska till inet snart å då kan man ju passa på med att kolla runt lite

Permalänk
Avstängd

Det skall finnas något ställe på ringön min farsa köpte massa alu som ser ut som durkplåt till en hylla så det skall finnas.

Visa signatur

:(

Permalänk
Medlem

Finns inte sådant på sylvan/hornbach eller liknande?

Hornbach finns ju bortanför backaplan och sylvan finns bland annat nära frölunda torg.

Visa signatur

/M

Permalänk

har Mailat till Hornbach dom har ingen plåt så där är det kört. ingen som vet vad det är för företag som säljer durkplåt ute på ringön då?

Visa signatur

H€n®i©

Permalänk
Medlem

Kolla med nån lastbilsverkstad dom brukar ha sån, ska du inte ha så mycket så är det nog inga problem.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

See you @ chessworld.net?

Permalänk
Medlem

Kan det vara metallvaruhuset?

Visa signatur

*Signatur raderad 2003-12-31 09:58* Utloggningslänkar är inte snälla /Mental:D (Mental söp bort min signatur vid nyår).
Inloggningslänkar då?

Permalänk
Medlem

Metallvaruhuset PÅ exportgatan nästab vid ringön dom har allt

Visa signatur

MSI 648 MAX P4 2.4@
ASUS Radeon 9600XT