Counterstrike source fråga

Permalänk

Counterstrike source fråga

Hej alla swecare. Jag har inhandlat ett ex Halflife 2 som som vi ju alla kanske vet så inehåller ju det counterstrike source. När man går in och ska spela cs:s så är det numera så att det knappt kommer upp några internet servers. Det går trögt och det kommer upp högst 10 st.
Detta problem uppstod direkt efter det att cs:s hade blivit uppdaterat vilket skedde automatiskt.
Varför kan jag inte se lika många servrars som jag kunde innan uppdateringen? Innan kom det ju hundratals servrar. Det är inget jätteproblem, men vad ska jag göra?

Visa signatur

Jesters Spirit

Permalänk
Medlem

Har du kollat filtrerna?

Visa signatur

HaX_BoX
XP2100+AMD-GeForce3Ti500-120gb[hdd]-512MBddrram-SB 5.1ive!

Permalänk

Alla filterna är off så inget hindrar på den fronten

Visa signatur

Jesters Spirit

Permalänk
Medlem

Kör med All Seeing Eye.

Permalänk

Tack men vad är det om jag får fråga?

Visa signatur

Jesters Spirit

Permalänk
Medlem

ett program som du använder för att hitta servers till olika spel.

Permalänk
Medlem

Det tar ett tag tills alla servers uppdaterats.... kolla om en dag eller så. Det är bara seriösa servers som rebootar direkt vid uppdatering.
Servern och din version måste vara samma... protocollet pratar jag om. har du för nytt protokoll kan du inte få upp en server med gammalt protokoll i listan.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard