Vilka har beställt från Dvdboxoffice.com?

Permalänk
Medlem

Vilka har beställt från Dvdboxoffice.com?

Undrar vilka som har beställt via dvdboxoffice.com

Hur lång tid tog det innan ni fick varan?
Fick ni betala tull/moms?

Permalänk
Medlem

Det tar ca 1 vecka o de gånger jag köpt där har jag sluppit tull/moms

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Medlem

Jag köper då istället från dvdsoon.com . Verkar vara mycket billigare än dvdboxoffice.
Dom har haft fri frakt hela 2004 men för att få fri frakt nu måste man köpa deras "fidelity card" , med det kan man även få vissa rabatter.. t.ex har dom haft 25% på allt i december 04.

T.ex: Vänner box säsong 1,2,3,4 för 178 kr styck

Mina erfarenheter när det gäller tull o sånt så är beställningen på under 200 kr så är det lugnt.

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem

Har beställt
Dom är rätt slöa på frakttider mellan 1-2veckor har aldrig betalt tull/moms

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

2 ggr, första gången 3 månader, andra så avbeställde jag efter 2.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Oj, verkar variera.

Har ett Nintendo DS, utan spel.
Beställde Mario 64x4 därifrån den 23:e

hoppas det inte tar 3 mån

Permalänk
Medlem

2-3 veckor

fick betala tull och moms fast dom hade skrivigt gift på paketet

Visa signatur

MSI K8N Neo4-F AMD 64 3000+@1.93GHz
Twinmos 1.5GB RAM
X800Xl + 360GB Hdd

Permalänk
Medlem

Nya titlar brukar gå fort men om man beställer gamla så kan det ta flera veckor när det gäller spel, dvdfilmer har jag ingen aning om.
Har beställt 5-6 spel därifrån och fått dom inom 1 vecka och då har det bara varit nya titlar (förhandsbokningar). Men åkte på tull sist och det var väl ca 6 mån sedan. Sedan dess har jag inte beställt därifrån.

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Medlem

Beställde två handkontroller därifrån i December, tog väl 1.5 vecka ungefär, och billigt som fan var det. Slapp frakt och tull osv.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Har beställt där en gång för ungefär 1 år sen. Tog ungefär 2-3 veckor men man slipper ju betala för frakten. Betalade 300kronor för ett Gamecube-spel som kostar 500kronor här i Sverige. Rätt nice.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Beställer alltid filmer där. fri frakt, och de skickar filmerna 1 och 1 så man alltid får in dom i brevinkastet också

Innan de flyttade till Kanada hände det att man åkte på tull då de fanns i England men inte nu längre. (vad jag har upplevt)

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asken
Beställer alltid filmer där. fri frakt, och de skickar filmerna 1 och 1 så man alltid får in dom i brevinkastet också

Innan de flyttade till Kanada hände det att man åkte på tull då de fanns i England men inte nu längre. (vad jag har upplevt)

Såvitt jag vet så har dom alltid vart i Kanada. Och om dom nu vart i England vilket jag betvivlar så kan du inte ha åkt på tull, då dom är med i EU.

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Medlem

Förebeställde Star Wars Galaxies därifrån, så självklart fick jag det inte direkt eftersom det var en pre-order bara.. Men det kom då på releasedagen.. och ingen frakt var det då iaf (2003 släpptes SWG? eller var det 2004?). Gick på typ 300-350kr, billigare än det skulle varit i Sverige.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har köpt 5-6 filmer från dom. Leveranstiden varierar mellan 2-3 veckor och jag har aldrig åkt på tull. Enda gången jag åkt på tull var när jag köpte en film hos play247.com.

Köper alla mina filmer från http://www.axelmusic.com numera. Snabba leveranser 3-10 dagar och garanterat ingen tull då filmerna skickas från Tyskland eller Danmark.