Permalänk
Medlem

Fujitsu slimline tillverkat vecka 18, 1999
funkar kanon.

Permalänk
Medlem

Det ena, som dog för några dagar sedan, var 7år...
Jag skulle göra något kul med det, men det slutade med ett nytt tangentbord, så det jag har nu är bara 5 dagar gammalt.

Permalänk
Medlem

Fick ett Microsoft Digital Media Pro Keyboard i julklapp. Innan hade jag ett ca 5 år gammalt Standard tangentbord. Tyvärr dog det efter ett antal slag.. Det gamla har jag nu tagit kretskortet från och gjort till tangentbords dummy till min linuxburk....

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Uhm, det jag använder nu följde med en IBM Aptiva i maj 1997, så det är snart 8 år gammalt Musen är cirka 2 år och sen ett annat tangentbord som är färdigt för att lackas är cirka ett år.

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

jag har mitt som är 2 år nu (ifrån min hyr-dator jag hadde innan jag bygde en helt ny).
men det blir någe nytt tangentbord fråmmåt här i tiden istället för att sitta med standard bara..

Permalänk
Medlem

13 dagar

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Jaq vet inte exakt men 8 år och lite till. Har överlevt allt cola öl vatten.

När jag köpte min senaste dator så fick jag ett nytt med det dog efter en dag fick ett par droppa vatten i det. Bra kvalitet! Microsoft suger

Visa signatur

Bitfenix Phenom M | i5 4670K | 8 GB Corsair 1600 CL9 LP | MSI Z87M m-ATX | Silverstone Strider Gold 750W | MSI 280X | Samsung SSD 840 EVO Basic 120GB | WD Red 3TB | Windows 8.1 | BenQ BL2400

Permalänk

mitt är ca 1 år gammalt... men drömmer om ett z-board...

Visa signatur

MVH// huggybear

Permalänk
Hedersmedlem

4 år typ, börjar dö långsamt, får slå ner vissa knappar, men man vänjer sig.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Har ett Logitech Elite från 2002... Funkar perfa...

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Medlem

5år and counting.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1 år men nu känner jag på vissa knappar att det börjar att bli förbrukat. har kötfärsås under numpad knapparna så dom är lite äkliga och space funkar sämre och sämre för varje dag. den 25e smäller det nytt t bord bilr det då. förslag?

Visa signatur

'-_-'

Permalänk
Medlem

Mitt är tillverkat den 30e April 2000. You do the math.

Det är ovanligt nytt för att vara mig, normalt håller mina tangentbord i några år, men när jag köpte den då nya burken i Juli 2k så köpte jag ett nytt lyxigt tangentbord som tjänat mig troget.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem

14 dagar (logitech cordless desktop MX)

Permalänk
Medlem

Dell sedan '97. Knappt smuts alls. Skillnaden på mig mot er alla andra så har jag ingen handsvett. Så avtryck och märken på mus och kb är något som aldrig kommer ske... Det är dammigt däremot...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

3-4 år gammalt Logitech-tangentbord. Standard, svart, perfekt....

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

fujitsu siemens 4 år funakr perfa för min lillebror har knappt fårr använda de

Visa signatur

Dator1: Amd 2800+ 2,2GHz || 2*512Ddr || 2*160Gb S-ata (raid 0) || Radeon 9800se @ pro || 3dmark 03= 6258
Filserver: Dual p2 2*450Mhz || 4*128ecc sd ram || Maxtor ultra ata adapter || 200+160+80+80=520Gb ||
Mitt htpc projekt: [B]At --> "atx" [/B] lanrouter: [B]Lite plåt lite router [/B]

Permalänk

1dag

Visa signatur
Permalänk

Det jag använder mesta tiden är från 1996, Det som hänger vid servern är Anno 1993

Visa signatur
Permalänk

Står 10 augusti 2000 under mitt Logitech Cordless iTouch...bara bytt batterier 1 gång i det.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Squeeze
En dag, fick mitt Logitech UltraX Flat igår ..... bästa tangentbordet jag någonsin haft.

Visa signatur

;)

Permalänk

UltraX Flat här med, har haft det i ungefär 2 månader.

Visa signatur

Shuttle SK83G | AMD Athlon64 3200+ | 512MB Corsair Value | NEC ND-3500A | Leadtek 6800nu @16x1, 6vp 410/870 1.2V

Permalänk
Medlem

Är nog 4-5 veckor gammalt. Det förra jag använde hade en kompis hittat på tippen när han jobba där, så det är svårt att veta hur gammalt det är. Det funka perfa förutom LCTRL som var ur funktion. Sen när RCTRL började ge så fick jag investera i ett nytt, men det tjänstgör fortfarande ibland när man plockar fram nån gammal burk.

Permalänk
Medlem

en vecka....:P

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk

09-08-1989 är mitt trevliga IBM-tgb daterat...=)

Visa signatur

--
Mats

Permalänk
Medlem

Mitt är från en mac classic (~ slutet på 80 talet)... jävla sköna tangentbort.. små och händiga..

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Liten bild på mitt tbord:)

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem

vet inte riktigt men det är så gammalt så att jag måste har en adapter från vad det nu heter till ps2......

Visa signatur

I5 750 @ 4GHz | Gigabyte P55M-UD2 | PowerColor Radeon 5750 | 8GB DDR3 1600MHz | Corsair Force F120

Permalänk
Medlem

Har haft ett tangentbord som jag nu har sålt som har vart med i minst 7år, det går inte att ha sönder heller, har slått som satan på det när man har blitit grining på datorn men det håller än, inte ens en tangent lös, det är kvalitet det.

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk

mitt är ifrån 1999/2000.

finner ingen anledning att byta än då mitt fungerar klockrent, sedan att jag inte hittat något som faller mig i smaken för en rimlig peng gör ju inte saken bättre... nej då lägger jag hellre pengarna på en ny färg till chassit eller nått när tangentbordet fungerar.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/