Permalänk
Medlem

Köpa mobil, Var? Förutom katshing...

Det är så att jag har väntat ett bra ta på min D-500. då var det "preliminär" nu är det "ej bekräftat" jag tänkte att jag kanske kunde avbeställa den från katsinhg o kanske köpa den någon annanstans... några ideer?

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

Jag beställde precis en svart med TeliaGo från Katshing, och den fanns i lager.

Beställde du den silverfärgade?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Jag beställde precis en svart med TeliaGo från Katshing, och den fanns i lager.

Beställde du den silverfärgade?

Varför just telia jag vet itne när det gäller priser men ajg hörde att telia strular mindre , alltså bättre nät. skulle du/ni kunna ge mig lite info om telias priser.

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
Varför just telia jag vet itne när det gäller priser men ajg hörde att telia strular mindre , alltså bättre nät. skulle du/ni kunna ge mig lite info om telias priser.

Telia har massor av olika abbonemang.
Enklast är att du tittar på telias hemsida:
http://www.telia.se/privat/sidtyp02.do?tabId=0&channelId=-758...

Permalänk
Medlem

men vad är telia golive för abonnemang eller har man möjligheten att välja andra sorters abonnemang när man har golive versionen eller ?

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem

Golive betyder att wap/mms inställningarna finns klara när du får luren. Ev en ful ikon också

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
men vad är telia golive för abonnemang eller har man möjligheten att välja andra sorters abonnemang när man har golive versionen eller ?

TeliaGo som det heter kan alla som har telia beställa.
GoLive heter Comviqs motsvarighet.

Det är MMS och WAP/GPRS inställningar samlade i ett paket typ. Du får även en starsida, TeliaGo där det finns en massa tjänster sparade. När du köper en telefon där det står att TeliaGo ingår så är det "installerat" från början. Det spelar dock ingen roll vilket abbonemang hos telia du väljer.

Läs mer om TeliaGo här: http://www.telia.se/go/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
Varför just telia jag vet itne när det gäller priser men ajg hörde att telia strular mindre , alltså bättre nät. skulle du/ni kunna ge mig lite info om telias priser.

Telia har ju bäst täckning, samt det enda som fungerar där jag bor. LiveGo är altså inte ett abonemang, och jag kör med refillkort.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Telia GoLive och LiveGo har vi hört nu.

Det heter TeliaGo!

Permalänk
Medlem

TeliaGo menar jag, ffs!

Visa signatur