Permalänk

Cs: source med bots?

Cs: source med bots?
finns det nu?
laddas det ned automatiskt med steam?
Kan man spela själv mot bara bots?

Visa signatur

Intel i5 2500K @ 4,5GHz | MSI P67 GD55 | Silverstone Fortress II | Silver Power 750 W | Corsair Vengeance 8GB CL9 | Intel SSD 510 Series 120GB | Noctua NH-U12P SE2 | Gainward GeForce GTX 570 | WD Caviar Black 2 TB | WD Caviar Green 2 TB | Logitech Wireless Gaming Headset G930 | Logitech G400 Gaming Mouse | Logitech Illuminated Keyboard | Dell U2711 @ 2560x1440

Permalänk

Har du testat att starta spelet?

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TemporaryTomato
Har du testat att starta spelet?

Permalänk

jag har modem 56k så jag tänker fan inte vänta en hel dag på uppdatering om det inte går köra själv mot bara bots i typ LAN game eller så.. därav frågan!"!!

Visa signatur

Intel i5 2500K @ 4,5GHz | MSI P67 GD55 | Silverstone Fortress II | Silver Power 750 W | Corsair Vengeance 8GB CL9 | Intel SSD 510 Series 120GB | Noctua NH-U12P SE2 | Gainward GeForce GTX 570 | WD Caviar Black 2 TB | WD Caviar Green 2 TB | Logitech Wireless Gaming Headset G930 | Logitech G400 Gaming Mouse | Logitech Illuminated Keyboard | Dell U2711 @ 2560x1440

Permalänk
Medlem

I Create Game så finns valet att använda botar.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel734
jag har modem 56k så jag tänker fan inte vänta en hel dag på uppdatering om det inte går köra själv mot bara bots i typ LAN game eller så.. därav frågan!"!!

Jo, du kan spela mot bots, som du kanske kan lista ut när jag skrev "Har du testat att starta spelet?".
Men jag tror att uppdateringen är ganska stor, så du kanske får tanka ett tag. =/

Lite dåligt att man inte kan tanka uppdateringarna och bränna på skiva.

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk

tack. im happy now.
lol 150 min kvar dock.. o då är det inte säkert det är klart...
kan ju finnas fler uppdates.. herregud..
men tack för allt!

Visa signatur

Intel i5 2500K @ 4,5GHz | MSI P67 GD55 | Silverstone Fortress II | Silver Power 750 W | Corsair Vengeance 8GB CL9 | Intel SSD 510 Series 120GB | Noctua NH-U12P SE2 | Gainward GeForce GTX 570 | WD Caviar Black 2 TB | WD Caviar Green 2 TB | Logitech Wireless Gaming Headset G930 | Logitech G400 Gaming Mouse | Logitech Illuminated Keyboard | Dell U2711 @ 2560x1440

Permalänk
Medlem

¨Jag tror du får updatera mera om du ska ha 100% för nu updaterar väl steam spelet så det går att spela offline? Jag kan ha fel men det är vad jag tror

Permalänk

Hmm.. skapade nyss den här tråden. Tyckte4 inte att det riktigt passade här även om det berör samma ämne...
Kolla in den, och se om jag får någon hjälp.

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies