Spelen ni ser fram emot 2005!

Permalänk
Medlem

1. Legend of Zelda
2. Expansioner till Everquest 2
3. Age of Empires III

Permalänk

Något jag kan säga i alla fall även om det är från topic är att Film året 2005 kommer bli ett kanonår.

Kolla in trailers på:
http://www.apple.com/trailers/

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem

säger bara guildwars och dungeons and dragons online. även aoe 3, ghost recon 2 till pc, stalker, fear, dragon age,

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

om dom lyckas få ut bf2 under 2005 så kommer jag att bli glad som en mört

Permalänk
Medlem

Dungeons & Dragons Online!

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Avstängd

GTA: PSP

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Medlem

Battlefield 2
F.E.A.R

just nu

Visa signatur

DFI LP UT Nforce4 SLI-D | AMD 64 3700+ San Diego @ 2600 Mhz | 120 GB Seagate | 74 GB Raptor | 2x 512 MB Corsair TWINX XL PRO | Asus EN6800GT @ 440 1100 | 2x Lacie Extern 250 GB | Plextor PX-708UF |

Permalänk
Medlem

Zelda
Resident Evil 4
Super mario 64x4

Är 3 spel som ligger fint till

Permalänk
Medlem

Brothers In Arms: Road To Hill 30.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Stalker helt klart..kan inte vänta längre snart

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R.
GTA: San Andreas
Splinter Cell 3: Chaos Theory
Pariah
Brothers in Arms
Battlefield 2
Star Wars: Republic Commando
Act of War
Psychotoxic
Rainbow Six: Lockdown
Bloodrayne 2
F.E.A.R
Empire Earth 2
S.W.A.T 4
The Matrix Online
The Movies
World of Warcraft
Doom 3: Resurrection of Evil
Age Of Empires III
Ghost Recon 2
Neverwinter Nights 2
Starship Troopers
Warhammer Online
Quake IV
The Elder Scroll IV (men det släpps väl 2006 om jag inte misstar mig)
Sniper Elite: Berlin 1945

Det var väl det...

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

De jag ser farm mest emot är väll q4, wow och bf2

Permalänk

förvånad att dom som gillar total war spelen inte längtar tills imperial glory kommer ut.
det är samma slags spel fast äger rum under napoleon tiden och (enligt mej och enligt filmen jag sett)som kommer att sopa mattan med rome total war.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Jag ser särskilt fram emot:

> S.T.A.L.K.E.R.
> Quake 4
> Brothers in arms
> GTA: San andreas (PC)

Edit: glömde

> Battlefield 2
> S.W.A.T. 4

Visa signatur

Sweclockaz!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
förvånad att dom som gillar total war spelen inte längtar tills imperial glory kommer ut.
det är samma slags spel fast äger rum under napoleon tiden och (enligt mej och enligt filmen jag sett)som kommer att sopa mattan med rome total war.

jag kommer skaffa det om det har något multiplayer läge. Sen har man inte hört talas om det speielt mycket heller.

Permalänk

1. Age of empire III
2. World of Warcraft
3. StarCraft:Ghost

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
jag kommer skaffa det om det har något multiplayer läge. Sen har man inte hört talas om det speielt mycket heller.

sök runt lite så hittar du info om det....kolla på screenshotsen som finns utlagda,uj uj uj;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

KOTOR2

Snart kommer det! Fasen vad skoj det ska bli! Ni som klagar på KOTOR för att man inte får "styra själv" har inte förstått/uppskattar inte den typ av spel som KOTOR är helt enkelt.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Medlem

Min lista blir väl:

Stalker
Battle Field 2
F.E.A.R
Brothers in arms

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilsrock
KOTOR2

Snart kommer det! Fasen vad skoj det ska bli! Ni som klagar på KOTOR för att man inte får "styra själv" har inte förstått/uppskattar inte den typ av spel som KOTOR är helt enkelt.

Tydligen, tyckte det kändes som en dålig blandning av max payne vs final fantasy 7, iaf i rörelse och slagsmålsystemet.

Permalänk
Inaktiv

tycker inte att Battlefield 2 verkar bli så grymt alls, även om det ska ha så mycket grejer.. jag menar det var ju ganska stel känsla i alla hitills, men vad vet jag, det kanske blir bra

notera: Juiced länk i top inlägget

Permalänk
Medlem

FEAR
S.T.A.L.K.E.R
NWN2
Jade Empire
Starship Troopers
D&D: Online
Star Wars: Republic Commando
Rainbow Six: Lockdown
KoToR2

Såg att det var någon som längtade till Warhammer Online släpps.... sist jag hörde var det nerlagt.

Permalänk

LFS S2
Kotor 2
Brothers in Arms
GTA: San Andreas

Permalänk

Jag är inte helt säker på att alla kommer under 2005 men så här ser väl listan ut:
1. Quake 4 (i kombination med Rocket Arena 4, förutsatt att det kommer göras på Quake 4-motorn.)
2. The Elder Scrolls IV
3. Diablo 3 (vad jag har läst är det under utveckling men inte helt säker)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Point0.4
Anser inte att GTA: San andres är ett 2005 spel

PS2-ägare fick en liten sneak-peek variant av spelet i fjol pga av ett litet kontrakt med Sony, men sen kommer den RIKTIGA versionen till PC ;P

GTA var och skulle ha förblivit en PC franchise.

Permalänk
Medlem

1.Diablo 3

2.age of empires 3

3.elder scrolls IV

typ i den ordningen.

Visa signatur

K1H2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kap1tal
1.Diablo 3

2.age of empires 3

3.elder scrolls IV

typ i den ordningen.

Kommer diablo 3??! Källa?

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Det ser ut att bli ett jäkligt bra spel- så väl som filmår. Minst 20 spel som jag nu på rak arm kan säga att jag vill sätta tänderna i nu!

Visa signatur

Sweclockaz!

Permalänk
Medlem

ladade ner en brother in arms trailer igår, vad jag såg så verkar det vara som vilket ww2 spel som helst utom att man inte leker rambo och man har en squad att styra.

Permalänk
Medlem

Vad är det för Zelda som ska släppas?