Fick min Brothers in Arms igår

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSadir
"Min brothers in arms skiva" Kanske det han menade

Han spelar inte skivan, han spelar ett spel. Ett spel.

Permalänk
Medlem

Enlit CDON ska det komma ut den 11 mars, väntar på att det skall dimpa ner i posten nu...

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Jag har beställt import versionen av brothers in arms från webhallen, det har release imorgon (8 mars). Orkar inte vänta tills den 18...

TÄnkte också på det men jag kollade ebgames.com och de listar det fortfarande den 15:e mars så webhallen har not fel antagligen.

Permalänk
Medlem

man kan spel FPS på consol om man kan hantera kontrollen om inte så har man problem..ja kan spela CS på xbox utan problem o massa andra FPS spel, okej det är inte samma känsla som på PC men det är fortfarande roligt enligt mig..

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
man kan spel FPS på consol om man kan hantera kontrollen om inte så har man problem..ja kan spela CS på xbox utan problem o massa andra FPS spel, okej det är inte samma känsla som på PC men det är fortfarande roligt enligt mig..

Visst är det sant, men även om du skulle vara världsbäst att aima på ditt xbox så tar du inte en medelmåttig fps spelare som sitter på pcn istället.. men skoj är det i båda fallen

Permalänk
Avstängd

Jag fick hem mitt igår, FYFAN VILKET FETT SPEL! VILKEN KÄNSLA, SÅ TAKTISKT. Man är riktigt inne i spelet när man lirar, och VATTNET I SPELET ÄR SÅ UNDERBART, PRECIS SOM MORROWIND !!

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
TÄnkte också på det men jag kollade ebgames.com och de listar det fortfarande den 15:e mars så webhallen har not fel antagligen.

Nu tittade jag på mina beställningar på webhallen och då står det att import versionen kommer preliminärt den 17 mars, det är bara en dag tidigare än svenska relasen och då är det inte så lönt att beställa den importerade versionen - så man får väl vänta tills den 18. Surt men man får bita ihop... : (

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är grymt bra... Speciellt när man får styra "Fireteam" "supressteam" och pansarnvagnen.

Nånting som ny glömt säga om detta med taktiken är att man kan gå ut i en vy, så man ser ovanifrån, vilket underlättar när man vill hitta flanking möjlighjeter.

Sedan visar de 30 första minuterna inte hur miljöerna ser ut i kommande banor (mycket mer öppet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dr0wz33
Sedan visar de 30 första minuterna inte hur miljöerna ser ut i kommande banor (mycket mer öppet)

Låter bra.

Permalänk
Medlem

Vilket dåligt betyg spelet fick!
http://gamesdomain.yahoo.com/review/65306

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Sitter själv och kör spelet på en polars xbox i lumpen. Sjukt roligt, även vår löjtnant verkade intresserad.
Kör på svåraste svårighetsgraden (gillar när det blir tuff) och inte är det lätt. Det är mycket att tänka på hela tiden, vilket gör spelet så himlans bra. Håller precis på att bli bombad av mortars och min tank vill inte flytta sig som den ska. Två soldater rök pga att de blev träffade av en granat och kaoset är ett faktum. Även väldigt kul att titta på när andra kör.

Så köp!

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Spelet är ruskigt bra, fast jag tycker att siktandet kan vara lite svårt, från långt avstånd med xboxen, får typ sitta 1m nära tvn för att se fiendernas huvud... Men det kommer bli bättre med pc versionen (eller om man nu har HDTV) tack vare högre upplösning, och så får man en skönare kontroll...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSadir
"Min brothers in arms skiva" Kanske det han menade

Han skrev "Min exemplar" så..Mitt ska det vara.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Och ? vem bryr sig ?

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem

Bra lir. Har bara precis börjat, men det verkar lovande.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Har lirat runt fem minuter nu och jag måste säga att jag är imponerad. Strategiläget är ju helt klockrent!

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

Måste fråga, är det sant att om en gubbe (AI) dör i ett uppdrag så lever han ändå i nästa? Det känns ruttet om det är så, vad är poängen med att vara försiktig om dom då? Kan ju lika gärna skicka dom på självmordsuppdrag i så fall...

Permalänk
Medlem

Jag insåg det också, men jag mindes inte namnet så jag antog att det var en ny snubbe... Skulle vara ruttet om det var så.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk

Det här spelet verkar bara bli hur underbart som helst! Ska lätt skaffa!

btw, kolla in den här länken:

http://www.gamereactor.se/texter/?id=3566&PHPSESSID=542051086...

Riktigt bra recension av spelet, läs!

Visa signatur

[Intel i5 - 750 @ 3,2 ghz] [MSI P55-GD65] [Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB] [Western Digital Caviar® Black™ 500GB] [Gigabyte GTX460 OC 1 GB][Corsair VX 550W] [BenQ B2420HDB] [Razer Deathadder, fUnc sUrface 1030]

Permalänk
Medlem

I england kommer det en CE edition också till pc:n. Nån som vet om det kommer i svedala?

Gameplay.

Edit!
Schysst delning på ordet! Varför?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Om man spelar på hard (även normal i vissa fall) så tror jag inte att man skulle klara uppdragen, utan sina gubbar.

*edit* Man kanske skulle klara det på håret, men gubbarna är till en enorm hjälp. Sedan är det roliga med spelet att styra sina soldater.

Permalänk
Medlem

Man kan klara det men det är nästan omöjligt.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
I england kommer det en CE edition också till pc:n. Nån som vet om det kommer i svedala?

Gameplay.

Edit!
Schysst delning på ordet! Varför?

Köpte den + förhandsbokande på game i malmö innan idag. Nice DVD säger jag, och penny arcade serien + korten också.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Hoppas det blir schysst multiplayer på det också, Pc-versionen alltså.

Permalänk
Medlem

Multiplayern lär vara grymmt bra.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
asså hur kan det vara kul att köra fps på cinsol. Är ju helt omöjligt att sikta ju.

Övning ger färdighet.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Känns lite tråkigt att dra upp en sån gammal tråd, men....

..med tanke på att uppföljaren är på G har jag lite frågor riktade mot er andra som lirat Road to hill 30 :).

Vad har ni för systemkrav och vad fick ni för prestanda? Jag får väldigt dålig prestanda, även med lägsta på allt så kan jag trilla ner under 20 fps. Eftersom jag har en 19" TFT vill jag köra i 1280*1024 och med mitt x800xt och 1024mb ram så borde man kunna ha lite ögongodis utan att det blir ospelbart.

Om jag slår på allt, sätter det mesta till high och i upplösningen 1280*1024 får jag ~15fps när inget händer. Om lite trupper rör sig på skärmen och lite skott flyger är jag nere på under 10 fps vilket är helt absurt med min maskin

Jag har uppdaterat med den senaste patchen men det gjorde ingen nytta alls. Har nyaste catalyst installerad, har även provat med DNAs och Omegas(?) drivisar.

Kom gärna med alla förslag ni kan komma på. Jag kan lira t.ex Battlefield 2 utan några problem med prestandan så det är inte något värmeproblem eller liknande.

Mitt system:

P4 2400mhz som körs i 2750mhz
2*512 kingston ddr ram
Radeon X800XT 256mb
10gb ledigt på systemdisken

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Talar du om Earned in Blood nu eller? För alla jag vet flyter det trögt som tjock sirap, demot är äcklit slött för mig också.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

I huvudsak pratar jag om Road to hill 30, men det var ju i och för sig samma sak med demot till Earned in blood

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Road To Hill 30 flyter perfekt för mig men Earned in Blood är en annan sak.

Visa signatur

Apple Macbook Pro