Permalänk
Avstängd

wow läggs ner

tjaaaa
kör wow som alla en i plugge sa då ida att då wow stängs ner e då wow2 kommer,, o ja o alla som har wow1 kmr på 50% rabatter på första månaderna... vill man inte d så bryr dom sej inte (ingen rea). har sök på wow-europe.com (därför ja fråga nu) på forume efter sådana när ni vet blåa inlägg som 100% kommer från blizz. hittade 0. Va ska ja seja till min polare i plugget imorn? Brottom, ska sova inatt...

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Avstängd

Re: wow läggs ner

Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
tjaaaa
kör wow som alla en i plugge sa då ida att då wow stängs ner e då wow2 kommer,, o ja o alla som har wow1 kmr på 50% rabatter på första månaderna... vill man inte d så bryr dom sej inte (ingen rea). har sök på wow-europe.com på forume efter sådana när ni vet blåa inlägg som 100% kommer från blizz. hittade 0. Va ska ja seja till min polare i plugget imorn? Brottom, ska sova inatt...

Ja, du kan börja med att skriva på ett koreanskt forum eller vart fan du kommer ifrån. I do not understand a ******** shit of what you write.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: wow läggs ner

Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
Va ska ja seja till min polare i plugget imorn?

Hälsa från mig att han suger.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd

Re: Re: wow läggs ner

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappersrulle
Ja, du kan börja med att skriva på ett koreanskt forum eller vart fan du kommer ifrån. I do not understand a ******** shit of what you write.

men plz ja vet!!!.. däfär ja fråga på swec för d gick inteo skriva på svenska på blizz forumet.... o min engelska e semst!! ja ju sämre än nu på svenska

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

SKRIV FÖR HELVETE PÅ REN SVENSKA DIN JÄVLA FJORTIS.

Det är såhär jag tänker mig "serios":

Snälla "serios", lämna sweclockers nu, snälla! Mamma, ta bort honom från forumet, snyft * snyft *... MAMMA!! NUU!!

Permalänk

WoW kommer inte att läggas ner... Blizzard är inte ens färdiga med att lansera spelet i flertalet världsdelar... och nej , wow2 är inte planerat

Permalänk
Avstängd

jaha nu äränner ja igen att ja e kass på svenska,, OK?!?!! o jag kan inte engelska.. kan nån snäll hålla sej till topic kanske"?!

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
jaha nu äränner ja igen att ja e kass på svenska,, OK?!?!! o jag kan inte engelska.. kan nån snäll hålla sej till topic kanske"?!

Hur gammal är du?
Vet du hur man läser igenom det man skrivit för att leta efter slarvfel?

OnT: Finns inget mer att säga till honom mer än att kalla honom för en äkta mytoman l0ser eller bara en tråkig skämtare/ljugare

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
Hur gammal är du?
Vet du hur man läser igenom det man skrivit för att leta efter slarvfel?

OnT: Finns inget mer att säga till honom mer än att kalla honom för en äkta mytoman l0ser eller bara en tråkig skämtare/ljugare

Med den stavningen och den kompisen kan han inte vara mer än sju-åtta år.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint

OnT: Finns inget mer att säga till honom mer än att kalla honom för en äkta mytoman l0ser eller bara en tråkig skämtare/ljugare

han e iof min bästis... så dont like om du sejer loser om honom.....är inte säkert du har rätt häller,väntar lite o ser om nån mer har hört ryktet

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Med den stavningen och den kompisen kan han inte vara mer än sju-åtta år.

Nu överdriver du. Jag siktar på kanske 4-5. Så där illa stavar inte ens de jag ledde under barnens IT-dagar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
Hur gammal är du?
Vet du hur man läser igenom det man skrivit för att leta efter slarvfel?

OnT: Finns inget mer att säga till honom mer än att kalla honom för en äkta mytoman l0ser eller bara en tråkig skämtare/ljugare

Appropå att läsa igenom för att leta efter slarvfel och för att rätta till korrekt svenska så heter det lögnare.

Till serios: Nej, det är inte sant. Man behöver inte ens leta efter nån fakta angående det eftersom det är såpass orimligt att de skulle börja lansera WoW 2 såhär nära efter att de släppt WoW. Din kompis ljuger så näsan når till månen.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd

swec i en nöt skal.. ALLTID OFF TOPIC!!!!!! LÄGG NER MIN TRÅD PLZ MODERATERS!!
Zartax,,,
han sa inte att d e så att wow2 kommer i sommar direckt,, han ha inge om tid så d kan va om nått år lr 2.

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
Nu överdriver du. Jag siktar på kanske 4-5. Så där illa stavar inte ens de jag ledde under barnens IT-dagar.

Jag kan inte ens stava så där dåligt om jag anstränger mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tänker på Joel-bitar när jag ser "serios" skriva...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
swec i en nöt skal.. ALLTID OFF TOPIC!!!!!! lägg ner min tråd plz moderaters...

Zartax,,,
han sa inte att d e så att wow2 kommer i sommar direckt,, han ha inge om tid så d kan va om nått år lr 2.

lägg ner ditt acc...

herregud wow kommer inte lägga ner på typ 5 - 10 år, om det går riktigt dåligt för dom.
om det är din bästa kompis så bör du nog välja kompisar med mer omsorg i fortsättningen.
han hittar på för nöjes skull eller för att han är korkad.

Permalänk
Inaktiv

Re: wow läggs ner

Jag vågade mig på en översättning till svenska. Det kan finnas fel då unsprungstexten var svårtolkad.

Citat:

[i]

Hejsan

Jag kör WOW som alla andra

En i skolan så idag att då WOW stängs ned då WOW2 kommer.

Jajamensan, alla som har WOW kommer få 50% rabatt de första månaderna.

Vill man inte ha rabatt så behöver man inte få det.

Jag har tittat på wow-europe.com:s forum efter inlägg som bekräftar det han i skolan sa, men hittade tyvärr ingenting som styrker hans påstående.

Vad ska jag säga till polare i morgon?

Snälla svara snabbt, jag ska snart gå och sova.

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst

Serios: We are watching you ...

Och ni andra: väx upp och rapportera istället för att skriva lika omogna svar själva ...

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading