Permalänk
Medlem

Konceptet var mkt bra, bättre än NFS:Underground, desstuom var de förre. Det med att man kan bytta massa olika delar är kul. Mixtra in i minsta detalj, dock är de ospelbart på min burk. Lär vara ganska ooptimerat spel, ni med bra dator upplever me lag ser jag?

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk

HM jag läste nånstans att man kan spela PÅ MULTPLAYER på detta spel STÄMMER DET ???????????????????????? :D:D:D

Visa signatur

Amd Athlon 2800+, 512 DDR 333mhz, 200 Gig Maxtor ata133, Instabilt För Tillfället Kanske inte ? Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GL

Permalänk
Medlem

Finns faktisk inget bättre bil spel än street legal:P hoppas att det kommer ut en ny version snart

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Avstängd

hoppas det kommer en 3:A väldigt snart!
Fast ja ser fram emot crash day...Undrar iafall man kan trimma sin bil i det!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Tycker att street legal är överlägset NFSU men tyvärr var ju spelmotorn ingen hit. hade det fått mer tid att mogna hade det blivit så underbart. längtar efter uppföljaren!

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Avstängd

Mmm, vet ni om det kommer något uppföljare??

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

HALLÅ KAN MAN SPELA MULTIPLSYER ELLER ? kan ju inte vara så jobbigt o svara

Visa signatur

Amd Athlon 2800+, 512 DDR 333mhz, 200 Gig Maxtor ata133, Instabilt För Tillfället Kanske inte ? Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheFinnishFlash1
HALLÅ KAN MAN SPELA MULTIPLSYER ELLER ? kan ju inte vara så jobbigt o svara

De var allt en ivrig jekel :p, har för mej att de inte går.

Permalänk
Avstängd

På mitt går det ej, så det går nog inte för någon annan heller!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

ok

Visa signatur

Amd Athlon 2800+, 512 DDR 333mhz, 200 Gig Maxtor ata133, Instabilt För Tillfället Kanske inte ? Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GL

Permalänk

hmmm.... minimikraven är ju väldigt låga:
PII 500Mhz
128 MB RAM
500 MB Free HD Space Required
32MB video memory
Men min burk på:
2,6 GHz (visserligen celeron, men ändå)
Massa ledigt
128 MB video minne (ATI 9200 "Club 3D")

Pallar knappt spelet med 640 * 480 * 16 med jätte lite synfält och lägsta på allt annat, trots att jag patchat upp det....

Störigt med object detail.... bilarna i trafiken försvinner om jag drar ner den till minimum. Inte så skojj att inte upptäcka mötande trafik fören det bara är 15 meter kvar när man kör i 140 (Har inte kört så mycket pga lagget, därför den låga toppfarten)
Vad mycket folk som skrivit här, föresten.... 70 sidor....

Finns det fler än 4 patchar o ladda ner???
Eller är jag dömd till att ha 320 * 240 * 16????

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KönigsTiger
hmmm.... minimikraven är ju väldigt låga:
PII 500Mhz
128 MB RAM
500 MB Free HD Space Required
32MB video memory
Men min burk på:
2,6 GHz (visserligen celeron, men ändå)
Massa ledigt
128 MB video minne (ATI 9200 "Club 3D")

Pallar knappt spelet med 640 * 480 * 16 med jätte lite synfält och lägsta på allt annat, trots att jag patchat upp det....

Störigt med object detail.... bilarna i trafiken försvinner om jag drar ner den till minimum. Inte så skojj att inte upptäcka mötande trafik fören det bara är 15 meter kvar när man kör i 140 (Har inte kört så mycket pga lagget, därför den låga toppfarten)
Vad mycket folk som skrivit här, föresten.... 70 sidor....

Finns det fler än 4 patchar o ladda ner???
Eller är jag dömd till att ha 320 * 240 * 16????

Har du tankat de patchar som inte är officiella ? Jag gjorde det, och fick mycket bättre flyt.

Ett annat tips: Gå in i din street legal map, och radera mappen MUSIC. Bättre flyt då med..

Visa signatur
Permalänk

Har du tankat de patchar som inte är officiella ?

Har tankat SL_Redline_Beta_patch1_V2_1_4.exe
(5 6 och 8 också)

Vart hittar man Inoffeciella patchar??

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

SSG - Swedish Strategic Group - En svensk ArmA 2 klan

Antec P182 | Seasonic M12 | DELL U2410 | Asus P6T v2 Deluxe | i7 920 D0+ IFX-14 @4Ghz/1.24v | Corsair XMS3 @1603 Mhz 7-7-7-18 | Sapphire HD 5870 | G15/G25 | Sennheiser PC350 |

Permalänk
Medlem

Förlåt, men vart hittar man alla patchar till spelet? Har precis installerat det och det var ingent vidare!

Visa signatur

MBP.

Permalänk

Här finns alla Patchar jag tankat, men de är på 50 MB samanlagt och man behöver alla 4, så de e inget för 56,5;are

http://patches.gamez.com/sage/games.x?gid=19123&page=patches

Nice bilder, men 100 oktanig bensin, var får man det, och det är ju bara 715 hk i mattan......

Permalänk
Medlem

Hej!, är det någon som har en hög med addons liggande eller vet någon sida man kan tanka med normal fart ifrån?, Xtreme Import är den enda sida jag vet, men nu kan jag inte tanka snabbare än 0,3kb/s vilket är extremt drygt då man sitter på 10mbit

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.

Permalänk
Medlem

jag har alla mina addons kvar, i zip filer. Tankade allt ifrån en sida, som inte verkar finnas längre. har googlat i ca 20 min, utan att hitta den igen

Hittade den! WEEE!!!

http://xi.dpx.nl/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det där är ju Xtreme Import :), förut fanns ju någon sida som hette buildersedge men den finns inte längre verkar det som.

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.

Permalänk
Medlem

hahaaa..vissa har ju 448 hästar i einwagen skiten som man får från börjanet...
kom på åxå att min andra bil fixade jag till 802 hästar...

Visa signatur

IzzYzzI

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att det har lite lökig grafik? eller är det bättre i fullversionen än i demon?

är det så kul som det verkar? när jag har spelat demon har jag inte tyckt det varit så värst skoj.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Är det bara jag som tycker att det har lite lökig grafik? eller är det bättre i fullversionen än i demon?

är det så kul som det verkar? när jag har spelat demon har jag inte tyckt det varit så värst skoj.

Grafiken är väl inte anledningen till att spela Street Legal kanske. Bryr man sig bara om den kanske man ska spela hjärndödare spel som NFSU och dess uppföljare. Det som tilltalar med Street Legal (och som inte finns i något annat spel) är de närmast oändliga möjligheterna att modda sitt älsklingsåk.

Permalänk
Medlem

jodå. det är klart. men jag tycker det e sjukt svårt o få bilen fullt fungerande xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av izzyzzi
hahaaa..vissa har ju 448 hästar i einwagen skiten som man får från börjanet...
kom på åxå att min andra bil fixade jag till 802 hästar...

Över 600 om jag inte missminner mig hade jag i min Einvagen aka Goffa.
802 hp bilen du snackar om är nog troligen duhen, den går att sparka upp till 900 hp ganska lätt.

Permalänk
Avstängd

någon vänlig stjäl som kan bidra med en fungerande länk till 2.1.9r patchen? har de fyra första, men denna patch måste jag ha.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Grattis det är julafton;)

http://www.jeepxj.com/streetlegal22/redlinemain.htm

där finns t.ex Furballs 2.1.9R5 patch FUNGERANDE!

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem

Någon som spelar detta spel fortfarande? och kommer det en uppföljare?

+ vart går det att få tag på det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Någon som spelar detta spel fortfarande? och kommer det en uppföljare?

+ vart går det att få tag på det?

En 3a är under utveckling just nu, dom skrapar ihop nytt innehåll och letar efter nya kodare, sist jag hörde från invictus åtminstånde.

Du kan få tag på det @ webbhallen om jag minns rätt.

Permalänk

Webhallen hade det som Import vara förut (iaf när jag köpte det). 169:-
Men jag tror faktiskt att många som har pratat om spelet i den här tråden har laddat ner det.
Sen årsskiftet har dom jobbat med ett spel som heter Cross Racing Championship som nu är släppt. Det finns att köpa på webhallen.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=42679

Edit: här kunde man köpa street legal racing redline.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=22484

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

hmm det där cross racing verkade ju nästan kul Någon som har provat det ? För övrigt så köpte jag mitt street legal på www.gamesmix.com

Och om ni köper det, se till att tanka alla patchar, PLUS de inofficiella.

Visa signatur