Anmäl dig till Roborock Challenge!

World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med betalningsystemet? Kunde ju spela igår. :S

Permalänk
Medlem

Jag gillar när Horde är 50% rogues som det ungefär är på Sunstrider man slaktar dom så lätt som warrior

Permalänk
Medlem

nu lägger jag ner wow. endast pga strulet

Permalänk
Medlem

den som lägger ner wow pga av några timmars INTE spelande lär ju inte tycka wow är så roligt...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Hehe, jo ska nog bara köra 1 månad till

Permalänk

Alla har problemet där det står att ni inte har betalt eller?
ja, inte alla men ni som har problem alltså

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
den som lägger ner wow pga av några timmars INTE spelande lär ju inte tycka wow är så roligt...

jo men har det varit några timmars INTE spelande eller?

wow är spelet då blizzard bestämmer när man ska spela inte en själv.

blir disconnectad var 10onde minut, kan inte logga in, gubben finns inte, ah funkar inte, instancerna krashar, fick dubbel räkning och dom säger vi kan inte göra något.

är det kul eller?

föresten var denna rätt bra

Allt du gör är egentligen bara ett meningslöst tidsfördriv i väntan på döden

Permalänk
Medlem

förstår dig precis, man blir disconnect minst 10ggr per dag från burning blade, sen skiter sig servern varje dag oxå

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

2005-03-16 BLIZZARD ENTERTA -119,80

Vad drog dom ifrån er?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
fixa wow..

bilden är att dom skriver "ur a very good rogue"

Är du en dålig rogue alltså?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
förstår dig precis, man blir disconnect minst 10ggr per dag från burning blade, sen skiter sig servern varje dag oxå

Hummela. Jag har väldigt lite problem med Dragonmaw och Ravencrest. Dock tyckte iofs Dragonmaw att det var en bra idé att tokdyka igår, men men...

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

5 timmar har jag väntat, spelet crashar 10 gånger per dag, instancer buggar, spelet laggar, kanske kommer lägga ner jag med

Hi

We have had a lot of customers with this problem. Please check very carefully that the information you are entering on the webpage is correct before you click on finish. If the card details are found to be incorrect, they will be removed from the account for security reasons. This is why your details will be "missing". These are the things to check for:

- Your name. The name of the card holder on the webpage must be entered exactly as it is on the card. If the name is made up of initials and a last name (A N Other eg) you must enter the initials as the first name and the last name as the last name. If the last name appears first on the card, then enter this as the first name and the first name as the last name.

- The verification code. This is the last three numbers of the seven numbers found on the signature strip on the back of the card. If your card does not have any numbers on the signature strip, then you are not able to use the card to pay for World of Warcraft.

- The expiry date. If you use a mouse wheel to scroll down the page, please ensure you have clicked off the expiration date box, otherwise this date will change. Before you confirm the details, just double check that the date is correct.

- The card number. This should be 16 numbers long, and look like xxxx-xxxx-xxxx-xxxx (or in the case of some switch cards, this will be 18 numbers long, with no "-" or spaces). When you enter the number, please do not use spaces or "-". Cards with any other types of number are not accepted.

- Before you click on Finish, look over the details you have entered once again, to make sure there are no mistakes that you did not notice when you were entering the information!

If all this information is correct, please check with your bank to ensure that your card can be used for Internet payments. If you think you have entered the details incorrectly, please try to re-enter them once more. If you still have a problem, call the Billing Support team and we will try to assist you.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
2005-03-16 BLIZZARD ENTERTA -119,80

Vad drog dom ifrån er?

kronan mindre

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

På Shattered hands har vi knappt haft några problem what so ever, det känns gött iallfall

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Ännu en fredag och såklart mkt gnäll i denna tråden igen...

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem

Spelar på StormScale, blir aldrig dissad.. aldrig varit med om att en instanc är nere, aldrig krachat när jag spelat i en heller. Får error någon gång varannan dag eller så.
Tror stormscale är en stabil server xD

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

jag har hafft tålamod men det börjar ta slut..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Ere bara jag som inte kommer in på Shadow Moon ?? för ja kommer in på Stormscale.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag har hafft tålamod men det börjar ta slut..

Tror att jag kommer att lägga ner spelet också, dock av andra skäl...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Med risk för att bli hatad:-
förstår inte varför alla gnäller om massa fel medelanden, det kan kanske vara så att typ 80% av alla svenskar spelar typ på samma server, kan vara så enkelt att det inte funkar bra pga det. ja sitter själv på Azjol-nerub server, har aldrig krånglar det minsta, aldrig crashat eller nåt. testa att byt server ett tag o se om det funkar bättre. om inte gör nåt annat. men det e min tanke bara.

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem

Till de som säger att "vi" klagar på blizzard, eh ja de kommer ju knappast få mer kunder av att de håller på såhär hela tiden.

Permalänk
Medlem

till er med betalproblem, använde ni maestro kort när ni reggade er? det gjorde jag, och det har dom tagit bort nu, som tur var hade jag köpt gametime card så det är bara att spela på för mej:P

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Använder Visa electron.. funker fan inte..
Vart kan man köpa gamecards o hur mkt kostar dem?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

249 på EB Games...

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Om man förhandsbokar ett ex av WoW på cdon.com nu... kan man då avbeställa ifall man råkar få tag på ett ex nån annanstans före den 15/4? Vad har de för regler? Har aldrig beställt något därifrån tidigare...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

suttit och väntat i 6 timmar.. blizzard borde väll göra nått snart

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Höhö.. vad alla klagar? Har alltid kunnat spela, har aldrig "kraschat", får Disconnected from server kanske 1 gång/vecka, bara att logga in igen och fortsätta.

Spelar på Stormscale, använder engelskt Visa Electron. Vad jag har förstått funkar dock inte svenska electron-kort så alla ni som använder dem är nog tyvärr bara gamecards eller skaffa riktigt visa som gäller.

Permalänk
Medlem

Sneo mitt har funkat i 2 månader nu...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
Jag gillar när Horde är 50% rogues som det ungefär är på Sunstrider man slaktar dom så lätt som warrior

Taskiga spelare ni lär ha på eran server då när jag slaktar warriors som är levlar högre anytime 1on1 Eller är varenda höglevel warrior på ravencrest dålig? >:E

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag bara sitter och funderar lite nu, men skulle det inte gå att stämma Blizzard för falsk marknadsföring? Då det står lite här och där att man ska kunna använda Visa Electron men våra svenska fungerar tydligen inte. Vi (jag) har ju köpte detta spel i tron att jag ska kunna betala med mitt kort, men det går tydligen inte.
Detta är inget jag seriöst funderar på att göra, utan bara undrar lite då jag inte har så stor kolla på detta.

EDIT: Men oj så dåligt jag stavar!