Permalänk
Medlem

Bra - Gtek

Positiv kritik är ju alltid trevligt o läsa.

Beställde lite grejer på Gtek , de hade tyvärr inte musmattan jag egentligen ville ha hemma.
Så jag kunde enkelt ta bort ordern och lägga en ny
Gjorde min beställning på torsdag morgon på:

2x 80mm fläktar
1x 92mm fläkt
1x Sennheiser Headset
1x 4D steelpad
1x koss-volymkontroll

Fredag morgon hade grejerna kommit och jag kunde hämta ut det efter jobbet!

Kanonsnabbt och smidigt! , finns grejerna i lager så går det undan!

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Hur var det paketerat?
När jag köpte en musmatta kom den första gången ihoprullad i en för liten kartong utan övrigt emballage, helt knycklig, sned som en banan och oanvändbar.. när jag klagade skickade de en ny, i ett vadderat kuvert!! Någon hade passat på att vika den på mitten innan jag fick den, troligtvis brevbäraren för att få in den i brevinkastet. Den var bruten på mitten och gick inte att använda den heller. Jag klagade inte fler gånger.

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem

Det var ordentligt packeterat och inlindat samt i en kartong med sådanahär stora plastbubblor modell stor så allt hade kunnat utsättas för ordentligt med stryk.
Du måste haft oflyt och en brevbärare som är sadist (fast det är postens fel)

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Hm, nä jag väljer att skylla på Gtek. Posten paketerade inte min matta i ett kuvert, det var Gtek.

Kul att ditt var fint packat iaf.

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Hedersmedlem

Var det för nått år sen var det faktiskt Posten som paketerade din musmatta, eftersom GTEK då använde en lagertjänst från just Posten. Numera har de eget lager och bättre kontroll.

Permalänk
Hedersmedlem

jag har handlat en hel del av gtek och alltid blivit nöjd, bra service har de alltid haft och inget trubbel.

vid garantifrågor har de varit exemplariska.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Bra affär med god service. Fast dom borde ha lite mer grejer på lager.

Visa signatur

// http://www.bornofsin.se
We use them in a terminal sometimes called a console. You may think of them as DOS-boxes with attitude.

Permalänk
Medlem

dom har mycket snabba och när man ska reklamera så är dom snabba på att svara och ersätta.

Visa signatur