Permalänk
Medlem

winamp i msn 7,0

hej

nån som vet hur man få msn 7,0 att vissa vilken låt man har i winamp.
nu funkar det ju bara med media player.

nån som har nå tips

Visa signatur

Jag kommer snart på något!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

jag få det inte o fungera!!!!
suger jag eller vad!

Visa signatur

Jag kommer snart på något!

Permalänk
Medlem

jag har ochså så men jag ser inte vad låtarna heter bara tiden anars är det bara massa tecken!

Visa signatur

Compaq mini | Intel Atom | 1GB minne | 250GB HDD | Xubuntu

Permalänk
Medlem

Ja det ska en hel del för att inte få http://msnblog.stuffplug.com/?p=90 att fungera i vart fall.. Klicka på "here" ladda ner filen och packa upp den sen installerar du den i din Winamp katalog och ett viola! så visas låten i <Skriv ett personligt medelande> Tänk på att du måste aktivera "Vad lyssnar jag på" det gör du genom att klicka på fliken under ditt nick och välja Aktivera "Vad lyssnar jag på" nu kan du inte misslyckas..

Permalänk
Medlem

sååå nu

tackar er alla.... det var så att får att kunna aktivera måste jag ha media player 9 eller senare,, så ladda ner 9 vem vill ha 10

tack

Visa signatur

Jag kommer snart på något!

Permalänk
Medlem

trevligt funktion, men va där vitsen, vill man se sin låt så öppnar man bara winamp..
eller?

Visa signatur

[Lanparty UT nf3 250gb] [A64 3000+] [Kingston Value 512] [Maxtor DiamondMax Plus9 160gb S-ATA] [OCZ Modstream 450W] [Leadtek 6800LE 1.3V@16/1,6] [TT Tsunami]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jende
trevligt funktion, men va där vitsen, vill man se sin låt så öppnar man bara winamp..
eller?

Grejen är att andra ska se vilken låt man lyssnar på.

Permalänk
Medlem

jaha, fan va menningslöst ändå..

Visa signatur

[Lanparty UT nf3 250gb] [A64 3000+] [Kingston Value 512] [Maxtor DiamondMax Plus9 160gb S-ATA] [OCZ Modstream 450W] [Leadtek 6800LE 1.3V@16/1,6] [TT Tsunami]

Permalänk
Medlem

För oss som kör QCD Player finns även ett plugin till MSN 7:

http://qcd.noer.it/download.aspx?id=9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpReY
sååå nu

tackar er alla.... det var så att får att kunna aktivera måste jag ha media player 9 eller senare,, så ladda ner 9 vem vill ha 10

tack

Finns ett sätt att lösa det på Jag gjorde det, för jag vägrar ha WMP på datorn
Man måste lägga till en rad i registret, kan leta fram den när jag kommer hem.

Permalänk
Medlem

och för oss som kör foobar2000 finns det en plugin?

Permalänk
Medlem

Hur enkelt som helst.
Jag följde den andra guiden och efter 2min så funkade det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daanjeel
och för oss som kör foobar2000 finns det en plugin?

Jajemän, ladda ner AMIP for Foobar2000 0.8 och AMIP Configurator här

Visa signatur

We're special in others ways. Ways our mothers appreciate.

Permalänk
Medlem

thx lokan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brilglam
Ja det ska en hel del för att inte få http://msnblog.stuffplug.com/?p=90 att fungera i vart fall.. Klicka på "here" ladda ner filen och packa upp den sen installerar du den i din Winamp katalog och ett viola! så visas låten i <Skriv ett personligt medelande> Tänk på att du måste aktivera "Vad lyssnar jag på" det gör du genom att klicka på fliken under ditt nick och välja Aktivera "Vad lyssnar jag på" nu kan du inte misslyckas..

Jag kunnde misslyckas:D. Skiten verkar inte fungera hemma hos mig, funkade inte med wmp, har version 10 och "vad jag lyssnarpå" är aktiverad samt "MSN messenge musik-plugin" i wmp.

Samma sak händer med winamp, har gjort allt rätt men den vill inte gå igång ändå=).... Jag säger att det är en FET BUGG tills nån har bevisat motsattsen att det fungerar på min dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Munken
Hur enkelt som helst.
Jag följde den andra guiden och efter 2min så funkade det.

vilken andra guide?

Håller med tHOORd förresten, det fungerar inte här heller.

Edit: Det fungerade efter att jag startat om datorn

Permalänk

Om man använder detta (http://amip.tools-for.net/) kan man få det att fungera med Foobar2000!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brilglam
Ja det ska en hel del för att inte få http://msnblog.stuffplug.com/?p=90 att fungera i vart fall.. Klicka på "here" ladda ner filen och packa upp den sen installerar du den i din Winamp katalog och ett viola! så visas låten i <Skriv ett personligt medelande> Tänk på att du måste aktivera "Vad lyssnar jag på" det gör du genom att klicka på fliken under ditt nick och välja Aktivera "Vad lyssnar jag på" nu kan du inte misslyckas..

--edit---

--edit2--
fixade sig

Permalänk
Medlem
Visa signatur

en dator.

Permalänk
Medlem

Använd trillian istället...finns mängder av sånna plugins till det.

Permalänk

Tack så mycket, funkade utmärkt...
Det jag inte förstår är vafan låttiteln står framför artisten för!

Permalänk

det finns både winamp plugin och så kan du patch msn med en patch från www.mess.be

Visa signatur

Expert på ALLT
anm. pga omreg

Permalänk
Medlem

Kan jag inte få in "åäö" också när ja kör winampscriptet? Hur gör jag då ?

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk

En sådan lång tråd om något så onödigt som hur man integrerar WinAmp med MSN Messenger 7.0! Folk ägna er åt något viktigare; rädda världen frå undergång, uppfinn en tidsmaskin, hitta fler alternativa bränslen OSV!!!!!!!!!!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarMan Hollow
En sådan lång tråd om något så onödigt som hur man integrerar WinAmp med MSN Messenger 7.0! Folk ägna er åt något viktigare; rädda världen frå undergång, uppfinn en tidsmaskin, hitta fler alternativa bränslen OSV!!!!!!!!!!

Om du tycker vissa trådar inte är existensberättigade använder du rapporterafunktionen.
Den här tråden är väl ändå helt ok, till skillnad från exempelvis http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=46517......

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Last FM - Slappis.Net - Petterssons.Org - Årets idiot 2004

Botten upp, resten i håret!

Bahnhof 100/100/Mb/s villafiber

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarMan Hollow
En sådan lång tråd om något så onödigt som hur man integrerar WinAmp med MSN Messenger 7.0! Folk ägna er åt något viktigare; rädda världen frå undergång, uppfinn en tidsmaskin, hitta fler alternativa bränslen OSV!!!!!!!!!!

Hmmm... den kommentaren fungerar nog på alla trådar i det här forumet