Wow - Alliance/Horde?

Permalänk
Medlem

Victory for Sylvanas!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

For the horde! självklar kör man horde, har en lvl 48 Tauren Druid och en lvl 44 Orc Hunter än så länge. Har testat på Alliance också men eftersom mina main characters är horde så har jag utvecklat ett väldigt starkt ogillande för NE så jag kan inte ens spela med dem med mina gubbar på alliance sidan Men det blir kanske bättre om ett tag men nu satsar jag på och få upp båda mina horde gubbar till lvl 60.

Visa signatur

Tjohoo...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhebb
Känns kul iaf att det är så jämt mellan Alliance och Horde, blir en bra fördelning i spelet.... Tråkigt om alla skulle köra Horde liksom =/

Pollen stämmer inte överens med verkligheten. På "min" server, Ravencrest är Horde 65% av alla lvl 60 chars. Mellan 10-60 så är horde snart 60%. Zergligan är dom, det märks dagligen i Battlegrounds aka Southshore, tur att det inte går att zerga i riktiga Battlegrounds!

Permalänk
Medlem

rdj: På vår server (Alleria, US) så består 75% av befolkningen av Alliance, så ni har tur att det bara är 60/40 :p.

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
rdj: På vår server (Alleria, US) så består 75% av befolkningen av Alliance, så ni har tur att det bara är 60/40 :p.

Jo, verkar vara tvärtemot på US-servrarna. Hör ständigt gnäll om det på era forum.

Permalänk
Medlem

Yep, på majoriteten av servrarna så har Alliance fler spelare. På ett fåtal så är det helt tvärt om dock, väldigt mysko :).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Hmm, blev gnome mage -> undead rogue -> tauren warrior -> human paladin -> undead mage, resp lvl = 21, 50, 23, 11, 24.....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
de fula med undead är att man ser benen o shit på dem, och armor täcker inte det

det är ju det som är coolt ju. NE måste vara den absolut töntigaste klassen som körs av alla animetöntar och andra idioter. nu ska jag ganka low lvls NEs igen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alliance, så man får ha "KOS" på alla %¤"% undead-rogues.

Hatar er.

"disc/holy-priest"

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Finns det något sätt att kolla upp statestiken på hur fördelningen av raser är på de olika servrarna? Undrar egentligen bara för att det på den server (dragonmaw) jag kör på känns som det är en klar övervikt för alliance, skulle vara lite roligt om man fick svart på vitt att det var så.

Visa signatur

/havoc

Permalänk

Lok Thar Ogar Warriors
For the Horde!

Permalänk

Klart man är Horde!

For The Horde!

Hur snyggt är det när det kommer en liten töntig Gnome som skriker For The Alliance Med en Pipig röst, En tauren som är typ 7 ggr större borde kunna dra en war stomp över en sån gnome.. *Gnome Mos*

Själv är man En Orc Warrior @ Blodfeather

Och skulle jag prova vara alliance skulle jag vara Human, Jag provade det men det var tråkig miljö, sen var de flesta bara en massa omogna ungar som trodde de va något..
Sen var dom Kaxiga.. osv.. Nah på horde sidan är man som en familj tycker jag, alla är snälla och vänliga, Man håller ihop!
Ingen springer runt och svär över ens mamma och kallar hon en slampa osv
Eller att man ska Suga av dem osv

Säger bara en sak FOR THE HORDE!!!!

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Finns det något sätt att kolla upp statestiken på hur fördelningen av raser är på de olika servrarna? Undrar egentligen bara för att det på den server (dragonmaw) jag kör på känns som det är en klar övervikt för alliance, skulle vara lite roligt om man fick svart på vitt att det var så.

http://www.warcraftrealms.com/census.php

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjortisslayaH
Klart man är Horde!

For The Horde!

Hur snyggt är det när det kommer en liten töntig Gnome som skriker For The Alliance Med en Pipig röst, En tauren som är typ 7 ggr större borde kunna dra en war stomp över en sån gnome.. *Gnome Mos*

Själv är man En Orc Warrior @ Blodfeather

Och skulle jag prova vara alliance skulle jag vara Human, Jag provade det men det var tråkig miljö, sen var de flesta bara en massa omogna ungar som trodde de va något..
Sen var dom Kaxiga.. osv.. Nah på horde sidan är man som en familj tycker jag, alla är snälla och vänliga, Man håller ihop!
Ingen springer runt och svär över ens mamma och kallar hon en slampa osv
Eller att man ska Suga av dem osv

Säger bara en sak FOR THE HORDE!!!!

Det är sant. Alliance är många fler men horde är mkt mer hög lvlade och skillade, roligare guilds osv.. lär ju dröja innan alliance klarar ragnaros och det har horde redan gjort

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt att se några profiler från er i EU. Här är iallafall en länk till min:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?39198

Har inte alltför mycket mana som ni ser (6579), men detta är med mitt crit% set (har runt 20% crit på heals). Och klaga inte på mina skor ;).

EDIT: Oops, fel WoW tråd :/. Jaja, får stå här också.

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Måste säga att det värsta beteendet jag stött på har helt klart varit från horde-folk så jag tror inte man kan säga ngt om vilken sida som är "trevligast".

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

På Stormscale så står UD för hela 35% av alla gubbar mellan lvl 55-60.
Att Silverpine är spelets tråkigaste miljö gör ju detta än mindre förståeligt.

UD är lätt den töntigaste rasen av alla i hela spelet. Älskar när dom försöker döda en
Gnomer har ju humor och är lustiga att spela med. Enbart 15 åringar tycker UD är "coola" och "häftiga".

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
NE måste vara den absolut töntigaste klassen som körs av alla animetöntar och andra idioter. nu ska jag ganka low lvls NEs igen.

Klockrent

Night Elves är fjolliga, för övrigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
På Stormscale så står UD för hela 35% av alla gubbar mellan lvl 55-60.
Att Silverpine är spelets tråkigaste miljö gör ju detta än mindre förståeligt.

UD är lätt den töntigaste rasen av alla i hela spelet. Älskar när dom försöker döda en
Gnomer har ju humor och är lustiga att spela med. Enbart 15 åringar tycker UD är "coola" och "häftiga".

Jamen gnomer lär ju va den fulaste å äckligaste rasen.. föresten tror jag att 15 åringar tycker att alliance är coolast, dom ska vara tuffa legolas å aragon å gimly (Och där är jag ett stort undantag)

EDIT: jag var en UD lvl 40 och tilbringade knappt en minut i silverpine..

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

alliance, solklart hatar alla horde speciellt UD rouge:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
FOR THE HORDE!!! Dock lite trista miljöer i början.

Jag tycker det är mycket skönare med slät mark än nån jävla skog som alliance har, FOOOOR THE HOOOOORDE!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
http://wow.allakhazam.com/profile.html?103499

varför kör du med dreadmist och inte magister?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
varför kör du med dreadmist och inte magister?

För magisters är uruselt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klingon
Klockrent

Night Elves är fjolliga, för övrigt.

jag hatar NE av någon andledning.

Permalänk
Medlem

Troll Hunter

For di horde, 'mon

Visa signatur

i7-7700K

Permalänk
Medlem

Jag kör faktiskt med en Troll Priest på Bloodfeather, får säga att jag gillar dom skarpt

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk

Alliance - nightelf -hunter

Permalänk

Alliance
Alenya - Nightelf Warrior @ Ravencrest

Visa signatur

Thing weren't better when you were a kid, things were better BECAUSE you were a kid!
WoW: Alenya <Twilight> @ Ravencrest - Night Elf Warrior

Permalänk
Medlem

Har en 44 orc hunter på Agamaggan och vill härmed utföra en varning om ni tänker spela hunter på en PvP server.
Klassen i sig är ett PvE monster och man tuggar sig genom quests och lvlar som en varm kniv genom smör. PvP däremot är en annan femma, runt lvl 35-40 börjar man märka en tendens att man får svårarare och svårare att klå dom flesta klasser, detta hänger i sig och vid lvl 60 kan man inte gå någonstans utan att ha ett antal polare med sig iom att man är "free kill".
Mitt val blev istället att rolla en tauren druid och har inte ångrat det en sekund, druiden är enligt mig den absolut bästa "jag of all trade" klassen någonsin då man kan göra i princip allt ganska bra OCH man är helt kanon i PvP.

Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"