morrowind på 14 min!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

WTF? är detta möjligt? tankar den nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag med

EDIT: rätt smart gjort

Permalänk
Medlem

han har väl hoppat över allt frivilliga och gjort bara allt basic som krävs.

Permalänk
Medlem

Haha, nice. Lite snabb han blev av alla potions, och kolla hans intelligence. Vad gör intelligence i spelet? Varför behövde han så mycket?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Jävlar vad en massa potions han/hon fick göra då. Tyckte det såg lite skumt ut vid slutet då inte den hela gula kraftmätaren på hjärtat tog slut. Annars så blev jag väldigt sugen på att spela Morrowind igen.
Chansar på att all intelligence gjorde så att han/hon inte dog kraft från magin på Keening.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Han snackade inte ens med Caius ju, trodde man var tvungen att göra det för att det skulle gå framåt.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

haha den var riktigt grym:D nästan så man vill testa samma sak

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur f-n har man tänkt ut det.
antingen är man fruktansvärt smart eller har man inget liv.

föresten det är nog en kombination av båda.

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Galet, jag som inte ens orkade spela igenom hela spelet för det fanns för mycket att göra, man kanske skulle gjort sådär istället
Hur sjutton kommer man på allt det där? Måste ha tagit sin tid.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Man kan spela genom det på 12 min. Hade en guide på hur det gick till. Massa scrolls och grejer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
Haha, nice. Lite snabb han blev av alla potions, och kolla hans intelligence. Vad gör intelligence i spelet? Varför behövde han så mycket?

Intelligence gör så att man gör bättre potions, går att exploita jättemycket.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Själv har jag glömt av var jag ska gå i Morrowind. Det spelet TAR ALDRIG SLUT!
Jag ska ut få tillbaks resultatet från hon spåtanten ute i Ashlands nånstans gällande om jag är Neverine eller inte men jag har glömt vad byn hette och det står inte i journalen! Lite jobbig situation

Permalänk
Medlem

Galet!!

Ser saker som tog mig dagar att lista ut, men som han kör igenom på sekunder

Permalänk
Medlem

Ska man kunna flyga så konstigt? :S

Filmen var förvirrande :P.. Men jag har aldrig spelat så

Permalänk
Medlem

Aldrig spelat det, men visst såg det kul ut.. ehm..host.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
Aldrig spelat det, men visst såg det kul ut.. ehm..host.

Hehe det är faktiskt ett grymt roligt spel, med reservation för att låta nördig: jag kommer t.om. ihåg första gången jag fick se det, det är riktigt fin känsla i Morrowind

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Kollade på filmen igår. Morrowind är ju inte direkt den typen av spel som man gör speedruns/Timeattacks i. Men det var en tuff film iaf.

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Ska man kunna flyga så konstigt? :S

Filmen var förvirrande :P.. Men jag har aldrig spelat så

Med potions/scrolls så går det.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Det där var galet gjort undra hur många gånger han försökte för att få allt gå helt perfekt.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

öh nu har jag inte set filmen eller nått men klarar han det på 14 min?

för mig tog det 14 min typ att springa dit man skulle, tyckte spelet var öde och tråkigt.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
öh nu har jag inte set filmen eller nått men klarar han det på 14 min?

för mig tog det 14 min typ att springa dit man skulle, tyckte spelet var öde och tråkigt.

Ja han klarar det på 14 minuter. Jag tyckte också spelet var trist i början, men nu är det ett av mina absoluta favoritspel.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Hmm för mig tog det säkert en månad att klara spelet, med många timmars spelande om dagen. Sjukt roligt spel, men inte minns jag att man kunde exploita potions så där ;p

Permalänk
Medlem

Vem har dödat länkarna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeantZ
Vem har dödat länkarna?

Fungerar bra för mig..

Prova
http://movies13.archive.org/3/movies/Morrowind_SS_1426/Morrow...
för highquality

och

http://www.archive.org/download-eu/Morrowind_SS_1426/Morrowin...
för low. Det är samma som på sidan fast direkt länkade, fast sidan fungerar för mig med så jag förstår inte problemet?

Permalänk
Medlem

Oj, vilken fart.. tog typ 5min för mig att bara komma ur båten