Nån som testat Tekken 5 än?

Permalänk

Nån som testat Tekken 5 än?

Vet att det inte är släppt i Sverige ännu, men det finns ju dem som har chippade ps2: or här....

Grejen är den att jag funderar starkt på att köpa det, men min ps2:a är så gott som död (brukar hänga sig inom en halvtimme efter att man startat den) så jag blir nog tvungen att köpa en ny konsol också.

Om det är lika bra som tekken 3/tekken tag tycker jag helt klart det är värt det, har lagt ner löjligt många timmar på de spelen. Men om det är närmare tekken 4 blir det tveksammare. Gillade inte riktigt fyran.

Alltså, ni som testat spelet (om någon nu har det): tror ni någon som älskade tekken3/tag kommer att gilla det? Eller påminner det mer om fyran?

Permalänk
Medlem

Jag kan förmodligen spela det inom en vecka. Väntar på mitt PS2 som är ute på vift.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Re: Nån som testat Tekken 5 än?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Vetinari
Vet att det inte är släppt i Sverige ännu, men det finns ju dem som har chippade ps2: or här....

Grejen är den att jag funderar starkt på att köpa det, men min ps2:a är så gott som död (brukar hänga sig inom en halvtimme efter att man startat den) så jag blir nog tvungen att köpa en ny konsol också.

Om det är lika bra som tekken 3/tekken tag tycker jag helt klart det är värt det, har lagt ner löjligt många timmar på de spelen. Men om det är närmare tekken 4 blir det tveksammare. Gillade inte riktigt fyran.

Alltså, ni som testat spelet (om någon nu har det): tror ni någon som älskade tekken3/tag kommer att gilla det? Eller påminner det mer om fyran?

Jag har spelat det, dock har jag knappt spelat 4an alls. Men jag tycker att det är mer likt 3an än det jag har spelat av 4an, skoj som fan är det iaf :). Köp!

Permalänk

Precis vad jag ville höra!

Permalänk
Medlem

Tekken 5 är sååå mycket bättre än 4:an
Skitkul spel som jag aldrig tröttnar på!

Lätt värt köpet!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

Jo det är faktist mycket roligt, och dessutom bättre än 4an som H-can skrivit.

Visa signatur

X2 4200, POV 8800gtx,MSI k8n sli platinum, Kingston 4x512 hyperX 433mhz, Och ett stort Stacker.

Permalänk
Medlem

ganska QWL, fin grafik

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

vad var det för fel på 4an då? har inte spelat annat än 1-3 & TTT men dom var värdiga när dom var nya, men TTT var inte ett stort steg över 3an iof..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Tekken 4 var skitbra. Det bästa fightingspelet punkt slut. Om Tekken 5 är bättre så är det jäkligt skönt! Ska köpa det så fort det kommer ut i Sverige.

Btw, ingen tar mig på Tekken 4.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Solklart köp!
Som sagt tidigare så har Namco tagit steget tillbaks till 3an och TTT med 5an. Sedan följer ju Tekken 1, 2 och 3 med som perfekta arkad konverteringar. Bara det gör ju det köp värt!

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Avstängd

tekken 5 kan mycket väl vara det bästa beat em up-spelet den här generationen.. efter soul calibur till dreamcast då

Permalänk
Medlem

äh _tekken_ ärju grymast:p

nej men gillar TEKKEN 3 bäst

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

jag ska köpa ett ps2 endast för tekken5

Permalänk
Medlem

nina blond bomb POWER!

Visa signatur

arrwhh