GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Jag har fått en grafikbugg i spelet...

Bild: http://img275.echo.cx/img275/3828/gallery20wk.jpg

Nån som vet vad det kan bero på?

det kanske är en dåligt gjort skugga eller så. Testa köra därifrån och sen komma tillbaks o se om det är likadant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
det kanske är en dåligt gjort skugga eller så. Testa köra därifrån och sen komma tillbaks o se om det är likadant.

Det är sådär nästan överallt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Jag har fått en grafikbugg i spelet...

Bild: http://img275.echo.cx/img275/3828/gallery20wk.jpg

Nån som vet vad det kan bero på?

Det där är väl drawdistans som spökar?
Sådär har jag också en bit bort.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Har nyligen klarat flyg skola uppdraget, fyfan vad pissigt det var:P Aldrig igen:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Har nyligen klarat flyg skola uppdraget, fyfan vad pissigt det var:P Aldrig igen:D

Alla säger att den är ganska pain, lite så man drar sig för att komma så långt
Är det som med övningskörningen, 10 "uppdrag" som måste slutföras för att man ska få något gött?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Alla säger att den är ganska pain, lite så man drar sig för att komma så långt
Är det som med övningskörningen, 10 "uppdrag" som måste slutföras för att man ska få något gött?

Ja, det är cirkus 10 missions man ska göra för att komma vidare i spelet. Men har du spelat Vice och GTA3 en del så är det nog inga större probs. Det var det inte för mig iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luftis
Ja, det är cirkus 10 missions man ska göra för att komma vidare i spelet. Men har du spelat Vice och GTA3 en del så är det nog inga större probs. Det var det inte för mig iaf.

En del Vice City har det blivit, kommer ihåg hur förbannad jag blev över helikopteruppdraget då man skulle spränga tunnor i ett hus, jag får nog vänta mig något liknande här

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
En del Vice City har det blivit, kommer ihåg hur förbannad jag blev över helikopteruppdraget då man skulle spränga tunnor i ett hus, jag får nog vänta mig något liknande här

Jag minns samma sak... Men efter ett antal flygtimmar runt staden så var det inte längre SÅ svårt.

Permalänk
Medlem

Klarade guld på allt i flygskolan idag Uppdraget där man ska starta, flyga runt genom ringarna och sedan landa krävde åtskilliga försök och många svordomar innan den blev 100 %...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av San Marco
Ta bort filen 'gta_sa.set' i
'C:\Documents and Settings\xxx\Mina dokument\GTA San Andreas User Files'

Tusen tack!!

Citat:

En klistrad faq skulle vara guld värd!

Ja absolut, jag kände att mina fråga var lite dum, men vad ska man göra. Jag gick tillbaka 10sidor och letade efter hjälp, så jag var tvungen att fråga.
Men en faq är ett måste för att denna tråd ens ska kunna läsas. Nått gtasa-pro som känner sig manad?

jsl_80 hehe flygskolan var fan en bitch jag tvingade mig själv att klara skiten, så efter en timma eller så så fixade jag även de omöjliga helikopter grejerna. Flygningen hadde jag mycket lättare för

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
Tusen tack!!

Ja absolut, jag kände att mina fråga var lite dum, men vad ska man göra. Jag gick tillbaka 10sidor och letade efter hjälp, så jag var tvungen att fråga.
Men en faq är ett måste för att denna tråd ens ska kunna läsas. Nått gtasa-pro som känner sig manad?

jsl_80 hehe flygskolan var fan en bitch jag tvingade mig själv att klara skiten, så efter en timma eller så så fixade jag även de omöjliga helikopter grejerna. Flygningen hadde jag mycket lättare för

'

Hehe där finns dock redan en faq men den har inte fått klister än

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
En del Vice City har det blivit, kommer ihåg hur förbannad jag blev över helikopteruppdraget då man skulle spränga tunnor i ett hus, jag får nog vänta mig något liknande här

var ju gott om tid på det uppdraget,så det jag gjorde var att offra en hellikopter till att först åka in och ta ihjäl alla vakter(använde propeller bladet)och om den överlevde det,så åkte man och hämtade en bomb och placerade ut den.
krävdes bara lite kyla och inte för mycket tittande på klockan.
men visst,det tog några failures innan man lyckades och det är faktiskt det enda uppdraget jag kommer ihåg starkast av det spelet:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Måste bara fråga hur fan man kan föredra GTA SA framför boiling point, på playstation 2 kan jag förstå, för där finns det ju inte direkt många 'frihetsspel'. Men grafiskt sett mellan Boiling Point och GTA SA så är det ingen tvekan om vilket spel som är starkast, motorn i boiling point är visserligen mycket mer krävande, men har man ett bra system så ger det verkligen upplevelse!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av USDirt
Måste bara fråga hur fan man kan föredra GTA SA framför boiling point, på playstation 2 kan jag förstå, för där finns det ju inte direkt många 'frihetsspel'. Men grafiskt sett mellan Boiling Point och GTA SA så är det ingen tvekan om vilket spel som är starkast, motorn i boiling point är visserligen mycket mer krävande, men har man ett bra system så ger det verkligen upplevelse!

Tror du folk bara spelar GTA för att det är fritt eller?
Jag har visserligen inte spelat BP, men vad jag läst så utspelar det sig i afrika och man kutar runt i en djungel och dödar soldater. På vilket sätt är det ens i närheten av GTA? Och när det gäller grafiken så har det jag sett av BP sett ut som skit, inte ens i närheten av GTA3 på en gamal dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av USDirt
Måste bara fråga hur fan man kan föredra GTA SA framför boiling point, på playstation 2 kan jag förstå, för där finns det ju inte direkt många 'frihetsspel'. Men grafiskt sett mellan Boiling Point och GTA SA så är det ingen tvekan om vilket spel som är starkast, motorn i boiling point är visserligen mycket mer krävande, men har man ett bra system så ger det verkligen upplevelse!

Men, herregud.. GTA-serien är ju inte bra för bra grafik, den är bra för den härliga humorn och den grymma stämningen i städerna.

Och jag menar.. Kan man köpa hus i Boiling Point? Spela på hästar? Black Jack? Roulette? Lyssna på sjuka radiopratare? ...

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

vet inte om detta problem har varit upp förut, men jag klarar inte lowrider uppdraget!

har kört dansuppdraget, det är typ samma sak men det var pissenkelt, ska man göra precis samma sak på lowrider uppdraget? för issånnafall så har det blivit nån bugg på det uppdraget, för händer inte samma saker då jag trycker på pilarna iaf...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
vet inte om detta problem har varit upp förut, men jag klarar inte lowrider uppdraget!

har kört dansuppdraget, det är typ samma sak men det var pissenkelt, ska man göra precis samma sak på lowrider uppdraget? för issånnafall så har det blivit nån bugg på det uppdraget, för händer inte samma saker då jag trycker på pilarna iaf...

Du ska använda det numeriska tangenterna 4, 8, 6, och 2.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Tror du folk bara spelar GTA för att det är fritt eller?
Jag har visserligen inte spelat BP, men vad jag läst så utspelar det sig i afrika och man kutar runt i en djungel och dödar soldater. På vilket sätt är det ens i närheten av GTA? Och när det gäller grafiken så har det jag sett av BP sett ut som skit, inte ens i närheten av GTA3 på en gamal dator.

boiling point har samma koncept som gta spelen,dvs att det finns olika orginisationer som man får göra uppdrag åt som sen leder till mer respekt och omtyckande.
det som kanske skiljer lite grann är att när man väl har fått ett uppdrag så är det inget måste att göra det på en gång utan man kan sammla på sej flera uppdrag på samma gång.
tyckte spelet var skoj förut,men insåg efter ett tag att det var långtråkigt.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
boiling point har samma koncept som gta spelen,dvs att det finns olika orginisationer som man får göra uppdrag åt som sen leder till mer respekt och omtyckande.
det som kanske skiljer lite grann är att när man väl har fått ett uppdrag så är det inget måste att göra det på en gång utan man kan sammla på sej flera uppdrag på samma gång.
tyckte spelet var skoj förut,men insåg efter ett tag att det var långtråkigt.

BP är kul, men det krävs en monsterdator. BP utspelas i Bolivia och inte Afrika. En sak jag inte fattar är varför alla klagar på grafiken i BP. OM inte spelen ser ut som HL2 så äär grafiken kass. JAg köper inte det.

I BP blir man full och spritberoende om man dricker för mycket, hela bilden förvrängs och man kan knappt gå. Använd knark och du blir beroende och måste uppsöka en doktor. Finns det i SA?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
BP är kul, men det krävs en monsterdator. BP utspelas i Bolivia och inte Afrika. En sak jag inte fattar är varför alla klagar på grafiken i BP. OM inte spelen ser ut som HL2 så äär grafiken kass. JAg köper inte det.

I BP blir man full och spritberoende om man dricker för mycket, hela bilden förvrängs och man kan knappt gå. Använd knark och du blir beroende och måste uppsöka en doktor. Finns det i SA?

Ungefär, du måste hålla din hood fri från knarklangare om du vill ha ett friskt område och kunna sätta ihop ett starkt gäng som inte är beroende av crack

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Är det nån som vet hur jag ska göra när spelet efter några minuter bara stänger av datorn?

Jag har testat nya drivrutiner till grafikkortet, stängt av alla onördiga program (antivirus +brandvägg)

P.S Jag har inga problem med lagg när jag kör upplösningen 1024*768*32

Visa signatur

[ SHG Note 9000 laptop ][ Centrino 2.0 ghz ][ Radeon X700 256Mb ][ 2048mb DDR333 ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Ungefär, du måste hålla din hood fri från knarklangare om du vill ha ett friskt område och kunna sätta ihop ett starkt gäng som inte är beroende av crack

wtf är det sant? Jag har inte brytt mig om langarna så mycket.. dödar dom bara när jag har tråkigt =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lazaruz
Är det nån som vet hur jag ska göra när spelet efter några minuter bara stänger av datorn?

Jag har testat nya drivrutiner till grafikkortet, stängt av alla onördiga program (antivirus +brandvägg)

P.S Jag har inga problem med lagg när jag kör upplösningen 1024*768*32

Det beror på ditt nforce2-chipset, tyvvär, har samma problem.
En lösning är att köra programmet dxdiag från "kör", gå in på ljudfliken och sätta "ljudaccelerationen" till ingen eller "enkel", prova det senare först, ingen ljudacceleration brukar leda till att ljudet körs osynkat i klipp-scenerna

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att det är lite random om man får 100% på pilotträningen? Försöker få 100% på fallskärmslandningen, men lyckas inte. Fick 100% innan men spelet "dog". =/

Visa signatur

^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lazaruz
Är det nån som vet hur jag ska göra när spelet efter några minuter bara stänger av datorn?

Jag har testat nya drivrutiner till grafikkortet, stängt av alla onördiga program (antivirus +brandvägg)

P.S Jag har inga problem med lagg när jag kör upplösningen 1024*768*32

Uppdatera drivrutinerna till ditt ljudkort, det löste problemet för mig. Kör inte in drivrutins-packet från nVidia (alltså v5.10) utan leta fram en lös driver för ljudkortet som är nyare än den som är med i v.5.10!

Visa signatur

Odla hemma, odla borta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
Är det bara jag som tycker att det är lite random om man får 100% på pilotträningen? Försöker få 100% på fallskärmslandningen, men lyckas inte. Fick 100% innan men spelet "dog". =/

Inte när det gäller fallskärmshoppningen iaf... att låta honom dyka i till sekund 21, fälla ut fallskärmen och sedan låta honom hålla in benen (så att han färdas snabbare framåt) tills någonstans mellan sekund 33-34 (närmare 33) ger garanterat guld om man försöker några gånger.

Permalänk
Medlem

W killen säger att jag måste lära mig simma bättre, hur och vart gör jag det ?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
W killen säger att jag måste lära mig simma bättre, hur och vart gör jag det ?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47257...

Permalänk
Avstängd

Hur hoppar man ut ur flygplanet i parachute i uppdraget där man ska hoppa med parachute ut ur planet vid dammen (kraftverket).

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk

Pröva håll in enter.