Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz

Vad fan är det?

De två sämsta dod-banorna

Mina två favoriter tillsammans med dod_saints.

Permalänk
Medlem

De händer mig med, men ja låter den stå där i c.a 4-5 sec sen joinar den servern

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Ta ipn till servern som du vill spela på. Tryck på § för att få fram din console, skriv connet sen ipn.

Altså om ipn ör 100.100.1.1 så blir det:

connect 100.100.1.1

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Ta ipn till servern som du vill spela på. Tryck på § för att få fram din console, skriv connet sen ipn.

Altså om ipn ör 100.100.1.1 så blir det:

connect 100.100.1.1

Det har jag provat, du är ju inte den första som skriver det

Men jag ska prova nu igen!

EDIT: Helvetes Norton, allting funkar när man stänger av det

Permalänk

offtopic: Ni som skriver att han inte har 100fps, verkar inte kunna något..annars är ni ironiska vad vet jag. Sen pröva själva ta screenshot så ska ni se att fps:en droppar..

ontopic: Om det funkat innan, så pröva med en systemåterställning..

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
offtopic: Ni som skriver att han inte har 100fps, verkar inte kunna något..annars är ni ironiska vad vet jag. Sen pröva själva ta screenshot så ska ni se att fps:en droppar..

ontopic: Om det funkat innan, så pröva med en systemåterställning..

haha va sött.
Det är Norton om du har det.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN

haha va sött.
Det är Norton om du har det.

Har norton, avstängt dock!

Har fortfarande inte fått det att funka

Vår router är en Zyxel, den är jätteunderlig! Man öppnar inte portar utan man blockerar de :S
Så alla är "öppna" tills man stänger ner de. Fast funkar ej ändå!

Permalänk
Medlem

I din Steam-mapp finns det en fil som heter "ClientRegistry.blob". Ta bort den filen. Då kommer Steam att ladda ner den senaste uppdateringen på nytt. Det borde funka efter det

Visa signatur

Don´t fuck with the admins, we are drunk and have weapons and shit.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaTTzzoN
I din Steam-mapp finns det en fil som heter "ClientRegistry.blob". Ta bort den filen. Då kommer Steam att ladda ner den senaste uppdateringen på nytt. Det borde funka efter det

Nix pix. Not working.

Permalänk
Medlem

På första sidan stod det att det inte fungerat sen nya VAC kom. Du kör inget som kan uppfattas som fusk? Skins eller dylikt kan enligt vad jag förstått uppfattas som försök till att ge sig själv fördelar och man kan bli bannad för det. Hoppas att så inte är fallet.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
På första sidan stod det att det inte fungerat sen nya VAC kom. Du kör inget som kan uppfattas som fusk? Skins eller dylikt kan enligt vad jag förstått uppfattas som försök till att ge sig själv fördelar och man kan bli bannad för det. Hoppas att så inte är fallet.

Kan ej vara det, eftersom det är samma grej nu när jag formaterat och på båda mina burkar.

Att var samtidigt som nya VAC är inte orsaken. Skaffade ny router då nämligen

Har öppnat alla portar som det stog på en länk här i tråden.
Men det vägrar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
På första sidan stod det att det inte fungerat sen nya VAC kom. Du kör inget som kan uppfattas som fusk? Skins eller dylikt kan enligt vad jag förstått uppfattas som försök till att ge sig själv fördelar och man kan bli bannad för det. Hoppas att så inte är fallet.

tror du får ett "file consistency error" medelande då, dock ej säker .. (http://cdg.csnation.net/index.php)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren

tror du får ett "file consistency error" medelande då, dock ej säker .. (http://cdg.csnation.net/index.php)

Vad betyder det?

Läs för övrigt mitt inlägg före ditt om det gäller användande av skins.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vad betyder det?

Läs för övrigt mitt inlägg före ditt om det gäller användande av skins.

Att någon fil inte är godkänd (ofta custom modeller som inte håller sig inom "hitboxarna") ,detta var även innan "vac" på vissa servrar. Har för mig det ska stå i consollen också vilken fil som ej är godkänd.. (Har pulat lite med egna vapenmodeller/origins/skinns förr)

inte någon lösning på ditt problem... bara en upplysning

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren

Att någon fil inte är godkänd (ofta custom modeller som inte håller sig inom "hitboxarna") ,detta var även innan "vac" på vissa servrar. Har för mig det ska stå i consollen också vilken fil som ej är godkänd.. (Har pulat lite med egna vapenmodeller/origins/skinns förr)

inte någon lösning på ditt problem... bara en upplysning

Jaha okej,

någon som HAR lösningen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
När vi ändå pratar Day of Defeat, gissa vem som gjorde dod_flash och dod_donner?

din mamma???

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se