batterierna till musen är slut, en fråga bara!

Permalänk

batterierna till musen är slut, en fråga bara!

Jo det är nämligen så att jag sitter här med min Logitech MX900 mus och batterierna börjar ta slut.

Har en logitech MX500 tror jag det här bredvid men den krockar lite med nya musen när den inkopplad å musen strular.

Så då undrar jag om jag kan ta ut batterierna i MX900 musen å lägga dom på laddning i min batteriladdare eller måste jag ladda musen i min dockningstation?

Den är helt ny och ingår i mitt DiNovo Media Desktop2.0 paket, så jag kan inte dra ut dockningsstationen då funkar inte tangentbordet.

Snabba svar skulle uppskattas!

Mvh//Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

du kan ladda dom vid sidan om utan problem..

jag har själv använt GP batterier och deras laddare vid några tillfällen

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk

okej, va bra då vet jag. Ville inte göra nåt innan jag var säker, ville inte ha sönder nåt. DiNovo paketet kostar ju trots allt en peng haha.

Tack för svaret.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N