Permalänk
Medlem

han ljuger, han har ingen klan, han har PIPRÖST.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Jag tycker CS är kul.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av outcast
Jag tycker CS är kul.

Ja med! Och vill ni lira med moget Folk kom in på SweGamers.ath.cx

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Neeeejj! Snälla joina min clan... Vi behöver verkligen en till

Orka CS...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Ja, det kan man ju göra.
Sen när man har bemästrat tekniken så kan man ju bli stans nya superhjälte

Hahaha Ja

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

ja gillar CS och är 23 år... lirar på en server där dom har bra regler... svär man eller på nått sätt snackar skit om nån annan spelare så blir man bannad. ord som noob och sånt blir man också bannad och folket som spelar där är mellan 20 och 40.

Visa signatur

Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.

Permalänk
Medlem

Gillar cs source så länge man håller sig borta från public så tycker jag att man kan hitta ganska trevligt folk som.. ja är mycket trevliga.

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rullstol
ja gillar CS och är 23 år... lirar på en server där dom har bra regler... svär man eller på nått sätt snackar skit om nån annan spelare så blir man bannad. ord som noob och sånt blir man också bannad och folket som spelar där är mellan 20 och 40.

du skulle inte kunna pm:a ipn?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rullstol
ja gillar CS och är 23 år... lirar på en server där dom har bra regler... svär man eller på nått sätt snackar skit om nån annan spelare så blir man bannad. ord som noob och sånt blir man också bannad och folket som spelar där är mellan 20 och 40.

Låter som lekstugan.net

Annars en riktig bra server, dom som missköter sig åker ut , En riktig bra Public server med skön stämmning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurka2k
han ljuger, han har ingen klan, han har PIPRÖST.

ok Klanen Heter Holy Makarony!

Visa signatur

dob dub dub dub!

Permalänk
Avstängd

Åldersdiskriminering är det värsta jag vet.
De som sysslar med det har antagligen själva fobi för att betraktas som ung och oerfaren.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne

Permalänk
Medlem

Borde inte dom flesta bli varnade för offtopic snack?

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

CS har hamnat på en "Ett spel för hela familjen"- Nivå, nu mer kan man ju även försörja sig på spelet om man blir riktigt bra. Kanske man kan i andra spel med men detta spelet startade ju det hela. Låt p12: orna ha sitt CS och avreagera sig på i sin pubertetsperiod och be till gud att som mognar och börjar spela någonting annat.

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FF|Toxic
CS har hamnat på en "Ett spel för hela familjen"- Nivå, nu mer kan man ju även försörja sig på spelet om man blir riktigt bra. Kanske man kan i andra spel med men detta spelet startade ju det hela. Låt p12: orna ha sitt CS och avreagera sig på i sin pubertetsperiod och be till gud att som mognar och börjar spela någonting annat.

Om man spelar cs så tror man på HeatoN !!!!!!

Permalänk
Medlem

Det är ju bra att alla småkids som lirar cs håller sig där, så att de inte förpestar tex. BF2