Aggresioner under spelandet.

Permalänk
Medlem

brukar inte hända så mycket tackvare att jag är så van vid att förlora

men däremot är det roligt att höra på brorsan när han spelar med hörlurarna på
mumlar för sig själv "men satan" eller en djup suck

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Jag brukar alltid ställa nånting som jag kan ha sönder yttifall om det händer något illa på något spel. En kortlek brukar jag dra i väggen stenhårt jävligt jobbigt o plocka upp allt sen iofs. Eller så brukar jag göra en sky helvetes massa armhävningar så jag blir så jävla trött så jag inte orkar vara arg.

Visa signatur

Keep your friends close but your enemy closer.

Permalänk
Medlem
Citat:

[i]Ursprungligen inskrivet av Ucklo83
Jag brukar alltid ställa nånting som jag kan ha sönder yttifall om det händer något illa på något spel. En kortlek brukar jag dra i väggen stenhårt jävligt jobbigt o plocka upp allt sen iofs. Eller så brukar jag göra en sky helvetes massa armhävningar så jag blir så jävla trött så jag inte orkar vara arg.

haha kan bara tänk mig "SATAN! hoppar ner på golvet och börjar pressa"

själv så har man väll slagit i något eller när man var mindre och spelade konsoll så funkade det offtast bättre om jag bet i kontrollen allt vad jag hadde och bröt lite i den så det knastrade

Permalänk

Brukar inte bli arg faktist när jag spelar. Men kan bli fett irriterad när datorn strular o spel inte vill funka osv. Har aldrig pajat nått i min närhet pga spel.

Visa signatur

Where is S

Permalänk
Medlem

en gammal vän slog av hörnet på sitt datorbord för några år sedan hehe.
förut kunde det gå åt några tangentbord men nu har jag glas datorbord så då får man lov att behärska sig

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Aggresion under spelande!

Har själv någon gång, kunnat skrika till, el mumla för mig själv något som enbart mökervarelser skulle kunna tyda.

Nog om mig, det jag berättar nu är ingenting emot mina bravader.

polarn kom på sig självt, med att slå sönder allt inom konsol/data-spelande. så efter många om OCH men, så bestämde han sig för att införskaffa något som fick ta emot värsta smällarna. det blev en slagsäck, som hängdes en liten bit ifrån datorn. det funkade bra, ända tills det skulle till att byta spel. slagsäcken höll under tiden som cs spelare, men när det blev en en "hardcore character" i diablo II, som dessutom dog p.g.a dålig uppkoppling, å sunkiga medspelare.... ja, då åkte slagsäcken... el ned å ned, den fick en smäll så den inte bara åkte ned, utan den flög ut igenom fönstret :D.

ids inte dra upp resterande följder, det är sent sitter hos polarn, men ni har fått ett hum om ungefär hur det kan se ut

Visa signatur

Athlon 64 x2 4200+ 2.2 ghz 2048 ddr Corsair TwinX pc 3200,XFX 7800GT 256mb, Samsung Spinpoint 120 250 gb ncq 7200 rpm, Creative Soundblaster Audigy 2 Zs platinum, chassi: Antec Sonata, nätdel: Seasonic S12 430w.

Permalänk
Medlem

Slog i sönder min första trådlösa mus, förlorarde mot min far på OpFor(jävla gubbe). Hmm... har haft ihjäl två-tre st kontroller till mitt sega 8-bitars... Numera när man inte bor hemma längre tänker man sig för och skriker istället .. Är nog inte den bästa förloraren på jorden

Permalänk

haha inlägget som ryll3 skrev var lite halvroligt=).. har planerat att köpa slagsäck också men har inte så mkt pengar.. epertpåsarna är dyra:P

Men lätt hänt i spel när man dör eller allt går åt helvete att man kan slå tagentbordet så "några" knappar flyger iväg.. konstigt har musen hållt:p Skärmen har tagit imot maga slag.. iaf med handflatan.. kortlek och sånt... jävla högljud blir man också och int blir det bättre om ngn är brevid heller... lätt hänt att man blir osams eller riktigt förbannad på den personen:)

men man har rätt att bli arg efter man har slitit och så går verkligen allt åt helvete.. felmeddelande kommer upp så spelet stängs avv och inte sprat på ett bra tag tex... d2 när man dör och missar de riktigt fina sakerna.. eller när man får gå 482484 mil för o komma tillbaka dit man dog och sånna saker... Jag kanske har anlagen och bli lite småirriterad på spelens väntetider om allt är åt fanders och sen blir man extra arg för rummet känns som 100 grader:D

Edit. Några handkontroller ocskå när man var lite yyngre och spelade playstation och snes/nes

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
du kan väl allvarligt inte bara ha tagit hamstern ur buren och kasstat den till katten? och om du gjorde det. mådde du bättre sen då?

Nu var det ju inte jag som gjorde det heller. Var lite noggrannare när du citerar någons inlägg ;).

Permalänk
Medlem

Själv blir jag aldrig sur under spelandet, aldrig hänt mig, och jag spelar nästan hela tiden när ja kommer hem från jobbet.

Dock så blir jag extremt sur när jag kör bil.

Visa signatur

Athlon64 4000+, 2048 DDR Ram, 2x 250GB SATA RAID HDD, 2x Geforce 7800GTX SLI, 19" Trinitron.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Dödade våran katt....

Sök hjälp! kontakta din lokala psykakut

Visa signatur

...

Permalänk

jag har tagit sönder 3 tagentbord och 1 headset

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

På qhlan 2004 blev jag så arg att jag vrålade håll käften till min teammate (satt bredvid mig) och drog näven i mitt tangentbord. Måste slagit jävligt hårt för min andra teammates (satt också bredvid mig) dator bootade om sig och hans nätverkskort slutade fungera. Samt att mitt quake visade att jag fått pent fast jag inte hade det..

Permalänk
Avstängd

mytoman tråden ^^

Permalänk

Jag håller ibland mina motståndare i diverse fps ansvariga för allt som e skit i mitt liv. Under en enda timme tar jag ut aggresioner som byggts upp under veckor. Då är jag inte en trevlig person atta vara i närheten av. Jag brukar dock inte ha sönder saker utan jag är mer av en skrikande person. Ibland kan det låta såhär:
-Din jävla hora, fattar du inte att jag kommer att döda dig ännu hårdare om du försöker campa ut mig ditt kräk!.
Då jag för längesedan lämnat målbrottet bakom mig hoppas jag att mina grannar inte hör mig under dessa utbrott. Det kan ju misstolkas.

Permalänk
Hedersmedlem

Numera blir jag aldrig arg när någon dödar mig eller jag förlorar på spel, men kan bli irreterad ifall man gör samma misstag flera gånger.

Och när jag spelade nintendo 8-bit så var det nog mest att bita i kontrollen som gällde

Permalänk
Medlem

Jag brukar bli mest sur när jag spelar PS2. Om man t.ex. har lite lite kvar av att klara en skitsvår boss och man dör, då känns det ibland som jag vill knäcka handkontrollen..

Känns aldrig så direkt med PC.

Permalänk
Sötast

Jag brukar kasta ner flickvännen för trappan när det går åt helv.........

nä men, sur brukar man bli när det går åt helvete, inget mer med det...

Dryga människor kan man "skrika" på väldigt ofta iallfall, dom är ju fan så mycket dummare än spelen xD

Permalänk

tråden borde heta "Aggressioner under cs-spelandet"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
du kan väl allvarligt inte bara ha tagit hamstern ur buren och kasstat den till katten? och om du gjorde det. mådde du bättre sen då?

sorry det va ingen hamster utan ett marsvin .. de va på kvällen när jag skulle till köket o ta något att äta .. så öppnade jag kylskået .. så började den pipa.. som fan .. sur blev jag .. tog pupp den ur buren o snänge in den i vardgags rummet nätt till katten så dem fick umgås..

slutade med att katten åt up marsvinet

Visa signatur

walls dont lite

Permalänk

Jag sparka sönder datorn med mina fötter, Tog tangentbordet och slog sönder skärmen med det , Kasta ut Plexi chassi genom rutan. (rutan är ännu inte fixad), Sen ar jag väl förstört ett par tangentbord och musar, Kommer ihåg att jag även slog sönder mitt moderkort och hårdisk med en skruvmejsel Räkna ut för ett par veckor sen hur mkt jag spenderat på datorer, 59200:-

Permalänk
Medlem

När jag var liten fick jag ryck och slog vårat gameboy i knät allt vad jag orkade så displayen sprack. Efter detta har jag aldrig haft sönder nåt, det är bara att bita ihop och andas ut. Blir det riktigt illa så kanske man skriker lite, men jag har ingen lust att förstöra saker bara för att jag klantar till det

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk

Säger "åååhh" och kliar mig på huvudet och tänker fram en ny strategi för att klara skiten.

Permalänk
Medlem

I vanliga fall (om jag inte är trött och irriterad) så blir jag inte så arg, säger kanske "men fan då", eller så. Visst överdriver man när man bara sitter och lirar med sina polare, men det är en helt annat sak ju.

Blev skitarg på ett lan dock, men det var bara för att Crew fuskade som fan bara för att de skulle vinna pengarna i turneringen. De restarta hela tiden tills de vann, gjorde en måttligt sur.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Förr var det massa bankande i tangentbordet och skribbordet och skrika " vad i helvete " men nu har man lugnat sig

Brukar bara för det mesta säga "orka" "palla" eller "va?" eller något sådant....

det KAN hända att jag blir för sur och säger för mig själv typ " den jävla fitthoran jag önskar jag hade han här så jag hade kunnat knäcka hans ryggrad , jag sköt före honom" -.-

Permalänk
Medlem

Nja just nu brukar det väll bli "näven i bordet" och inte mycket mer..
Men när jag var mindre och satt och spelade playstation , var ca 10-11 år sådär, då gick jag berserk på stolar.. Kastade runt stolar med mera..
Senaste jag gjorde när jag blev riktigt förbannad så drog jag knytnäven i skärmen, haha blev massa olika konstiga färger såsom rosa o grönt med mera, krävdes en omstart på skärmen bara så var allt som vanligt ;P

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
tråden borde heta "Aggressioner under cs-spelandet"

Happ, varför det då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robin_robin
Jag sparka sönder datorn med mina fötter, Tog tangentbordet och slog sönder skärmen med det , Kasta ut Plexi chassi genom rutan. (rutan är ännu inte fixad), Sen ar jag väl förstört ett par tangentbord och musar, Kommer ihåg att jag även slog sönder mitt moderkort och hårdisk med en skruvmejsel Räkna ut för ett par veckor sen hur mkt jag spenderat på datorer, 59200:-

Oj du.... en psykolog kan nog hjälpa dig.... verkligen..... ring....

Permalänk
Medlem

Det enda jag kan bli förbannad på är irriterande buggar och när spelet kraschar innan man hinner spara. Fast jag brukar inte slå på datorn, jag är alldeles för fattig för det. Istället brukar jag häva ur mig "k*kdator" eller "datorj*vel, din mamma är en brödrost!"

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk

Loosar så mycket i WC3 nu att jag äölsdf'lasf'löäksadf'ö k öäajdäalksäd
Jag är sur fortfarande som ni märker. Det är ett kukspel. Lira det inte,asfök¨laöskd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk

Har aldrig slagit sönder något har bankat på tangentbordet men aldrig haft sönder något

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case