World of Warcraft poll

Permalänk

World of Warcraft poll

Hej,

Jag har tänkt att skapa den här pollen länge och här är den.

Permalänk
Medlem

Jag har spelat både retail och beta, men slutat

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Spelade Retail han bli lvl34 innan jag slutade. var inget spel för mig måste jag säga!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Ja, jag har spelat betan och sen det kom ut.

(Jag är beroende)

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

har aldrig spelat och kommer nog aldrig göra det heller

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Har heller aldrig testat det. Detta av en mycket enkel anledning, jag skulle fastna totalt och troligtvis förstöra mitt och andras liv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Har heller aldrig testat det. Detta av en mycket enkel anledning, jag skulle fastna totalt och troligtvis förstöra mitt och andras liv.

Du anar inte hur rätt du har.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Jag har bara spelat retail, och slutat. Funderar på att spela igen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Har spelat sen öppna betan och håller på än... blir bara bättre tycker jag men jag får nog sluta snart... Ens sociala liv blir ju lite förstört

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

Spelade Beta och Retail slutade dock efter att ha levlat upp nårra karaktärer till 60

Permalänk
Medlem

Jag har spelat betan, men köpte inte retail.

Var totalt dötrist spelade till lv 10 typ ^^ men inte ett spel för mig. Håller mig till L2/Pangya

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Både betan och retail... men nu har jag tröttnat sedan länge

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Jag spelade en helg på en kompis konto men tröttnade grymt snabbt.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bara spelat retail och spelar fortfarande lite då och då. Är inte beroende vilket är lite synd då jag har massvis med tid över

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Spelade US-betan, korea-betan (!) och EU-betan. Sen var det massivt abstinensbesvär tills mitt förhandsbokade retail-ex damp ner i brevlådan.

Förutom de kompisar jag redan på förhand visste jag skulle spela med, så har jag dragit med mig 4 till ner i träsket. Min brorsa och en kompis som sedan drog med sig ytterligare 2.

Och så har jag en kompis som har testat WoW men inte vågar köpa det av rädsla för att bli som vi andra. ^^

Permalänk
Medlem

Spelade betan och köpte spelet men slutade (men varför jag köpte det är ett mysterium)
för "lätt", omogen community och så har jag redan spelat flera EQ cloner.
ett till med "teletubbies" värld och "rainbow colors" räckte inte för mig

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

1 anledning till varför jag inte spelat:

56K

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Spelade både US- och EU-betan, och har spelat retail sen det kom ut. Har dock tragit ner kraftigt på spelandet..

Permalänk

jag spelar varken eu-verisionen eller us-verisionen, men spelar det gör jag iallafall

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Har spelat retail och slutat. Var inte ett dugg kul. =/

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Testpilot

Spelade betan men tyckte det var skit så jag köpte det inte

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Lirat betan och retail sen det kom ut. Hade uppehåll under sommaren nån månad och la ner helt för några veckor sedan. Helt enkelt inte roligt längre.

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Aldrig rört och kommer aldrig att göra det heller, det finns två anledningar till detta: Vissa kompisar har blivit förstöra av det, och det finns bättre saker att göra på dagarna än att sitta klistrad vid datorn 24/7

Permalänk
Medlem

Mitt alternativ fanns inte med. Jag har spelat betan (precis i slutet), och retail. Det går i perioder när jag spelar. Just nu har jag planer på att börja igen.

Nu har jag däremot fixat en praktikplats, så jag kommer inte kunna vara lika fullt aktiv som tidigare. Men detta är ju även bra på så vis att spelet inte blir för uttjatat direkt igen, samt att ens sociala liv (det man har) inte blir helt uppätet. Fast förmodligen kommer jag sakna möjligheten av att spela WoW så mycket jag vill.. till viss del.

Men efter varje gång jag tagit uppehåll från WoW så känner man sig fri och olåst igen.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag har spelat världens bästa spel med världens hårdaste lagg sen det kom ut.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Skulle jag få för mig att spela det så är det hos förrapojkvännen och hans lillebrorsa.
Tänker aldrig börja spela det, diablo 2 for teh win ^^

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

har spelat alla (3?) betorna och sitter och lirar retail fortfarande.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Har spelat US Beta, US Retail, EU Beta, EU Retail.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Hedersmedlem

Spelade betan, men där slutade min wow-karriär.

Permalänk
Medlem

Ja, jag har spelat betan och sen det kom ut.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "