iTunes 5.0.1 är släppt!

Permalänk

iTunes 5.0.1 är släppt!

iTunes 5.0.1 är nu släppt!

Tror ni att apple har löst problemen med QT7?

Alltså.. välj ja om ni tror att den är buggfri och annars nej.

/Erik

Permalänk
Medlem

Vilka problem? 5:an har fungerat galant för mig hittills.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Installerade nyss nya iTunes. Än så länge inga problem förutom att jag måste fulhacka tillbaka till engelska

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Installerade nyss nya iTunes. Än så länge inga problem förutom att jag måste fulhacka tillbaka till engelska

hur ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk

Finns det *något* program som är buggfritt?

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle väl gissa på nej, men jag har inte märkt några problem iaf. Använder dock inte QT7 om buggarna var specifikt till det.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

nej, har inte haft några problem med Itunes 5.0 hittills så jag lade min röst på "ja", men buggfritt, .... tror inte det är det...

Visa signatur

Din sökning - läsningsvänlig - matchade inte något dokument. Your search - site:sweclockers.com mats-ats - did not match any documents.

Permalänk
Medlem

Hur byter man till engelska?

Visa signatur
Permalänk

Kan tillägga att mitt fungerar fint

Byta till engelska är rätt lätt..

1. Jag ansvarar inte för några problem som uppstår när ni följer detta

2. öppna itunesmappen (tex C:\program\itunes)

3. Gå in i iTunes.Resources

4. Leta rätt på mappen sv.lproj och döp om den till tex sv.lproj(old) (smart att ha den kvar i fall att..)

Går det inte att döpa om så leta rätt på iTunesHelper.exe och iPodService.exe i aktivitetshanteraren och stäng dom. du måste även stänga iTunes.

När mappen är omdöpt kan inte iTunes hitta svenska språkpaketet och väljer engelska.

Lycka till

(Detta bryter väl inte mot Sweclockers regler hoppas jag. bara att radera det isåfall)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbo_erik_
Kan tillägga att mitt fungerar fint

Byta till engelska är rätt lätt..

1. Jag ansvarar inte för några problem som uppstår när ni följer detta

2. öppna itunesmappen (tex C:\program\itunes)

3. Gå in i iTunes.Resources

4. Leta rätt på mappen sv.lproj och döp om den till tex sv.lproj(old) (smart att ha den kvar i fall att..)

Går det inte att döpa om så leta rätt på iTunesHelper.exe och iPodService.exe i aktivitetshanteraren och stäng dom. du måste även stänga iTunes.

När mappen är omdöpt kan inte iTunes hitta svenska språkpaketet och väljer engelska.

Lycka till

(Detta bryter väl inte mot Sweclockers regler hoppas jag. bara att radera det isåfall)

eller varför inte bara döpa om en.lproj till sv.lproj ?!?!

istället för att döda processen kan man gå till services.msc och stänga av iPODService (och sen starta den igen när man kopierat klart)

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk

Om man häldre vill det.. men jag föredrar att byta namn på sv bara.. då kommer ju iTunes se att den inte finns och ta en.lproj

Men det kan man ju göra som man vill

Permalänk

Jag laddade ner det så fort det kom men jag tyckte det var lite synd att dom har tagit bort optionen för att ta bort iTunes music store, jag tycker bara att knapparna bredvid låtarna är jobbiga.

Visa signatur

533 mhz Celeron|64 MB Ram|32 MB delat videominne|20 GB HDD|Cd-RW|DVD Rom

"Please quote me for replies"

Permalänk
Hedersmedlem

iTunes har alltid varit buggfritt för mig - men jag kör MacOS X Kanske skulle varit lite mer specifik i pollen?

Permalänk
Medlem

Fråga:
Inför anländandet av min Nano har jag installerat iTune och laddat in mitt musikarkiv. När jag nu ska använda det strular det en del, varje gång jag byter låt så laggar datorn i några sekunder så all text jag skriver tar 2-3 sekunder att visa sig på skärmen, ska det vara så här?
Det är bara när jag byter låt som det stannar upp och cpu-användningen stiger i höjden.
Några tips?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teetow
iTunes har alltid varit buggfritt för mig - men jag kör MacOS X Kanske skulle varit lite mer specifik i pollen?

Tråden ligger faktiskt i Microsofts Operativsystem

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

har nog aldrig haft problem med itunes! inte en ända liten bugg har jag märkt av.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Tråden ligger faktiskt i Microsofts Operativsystem

Curses!