asus 7800 top från komplett+ annat

Permalänk
Medlem

asus 7800 top från komplett+ annat

Tjenare beställde nu lite grejer från komplett så jag kan bygga ihop min dator innan dhw05 förhoppningsvis, dom skall ju få in korten 16/11 får verkligen hoppas.

är det någon som vet hur bra det brukar stämma när det står preliminärt hos komplett ? jag vet att det är svårt att säga men jag kan ju bara hålla tummarna att det hinner komma innan 23/11 .

//Pumba

Permalänk
Medlem

Min erfarenhet efter att jag beställt saker från Komplett, Datorbutiken m.m är att när det står "Premilinärt" så är det INGET att lita på.

Har nog aldrig kommit när det ska när jag haft saker som ska komma.
Ska man vara någotlunda "säker" ska det stå "Bekräftad" eller något sådant.

Jag skulle iaf aldrig lita på ett "premilinärt" daturm tyvärr =/ Helt plötsligt står det att det kommer inom en månad till.

Visa signatur

SYSTEM: Chassi: Thermaltake Tsunami Dreams- Moderkort: DFI Lanparty NF 4 SLI-DR- Cpu: AMD X2 4400+ + Zalman 7700Cu- Minne: OCZ EL Dual Channel Platinum 2048mb- Grafik: ASUS Extreme 7800GTX TOP- 300gb S-ATA, 200Gb S-ATA , 160Gb IDE- Plextor DvD-R- Nätagg: Tagan 580w EC Series-\\\ LAPTOP: DELL XPS 1330

Permalänk
Medlem

hmmm jag vill ju ha det + mina andra grejer innan dh men får väl knäppa mina händer och be till gud, det kanske hjälper

ne tror inte heller det är så att man skall lita på det preliminära men man kan ju alltid hoppas!

//Pumba

Permalänk
Inaktiv

Datumet på 7800GTX TOP har skjutits fram jättelänge nu.
Jag skulle få mitt i början av förra månaden men jag fick det den 12:e förra veckan, och det var bara för att jag hade väntat så länge.
Från och med nu kommer jag aldrig mer lita på ett preliminärt datum.

Förresten, mitt svar på din fråga är: Räkna inte med det.

En sak till, beställ inte grafikkortet från komplett, det är jättedyrt där.

Permalänk
Medlem

Jo jag märkte detta då db tog 5195:- det är lite billigare.

dock så är det så här att jag har tagit en del på avbetalning hos komplett men jag måste ju kunna avbeställa grafikkortet å ta det i från db

om jag fattat allt korrekt så när man tar avbetalning via komplett så är det via wasa kredit och pengarna betalas ut via bankgiroavi detta måste ju kunna göra att jag kan handla med mina pengar på db i stället , eller är dom på något sätt låsta till komplett ?

//Pumba