World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag har inte lurat nån på nån pengar, jag ska betala tillbaka.

hur jävla lång tid tar det att betala tillbaka 50 g?? du har för fan haft dom sen i sommras!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av people__shit
vadå.. vill du inte berätta för alla på tråden att du lurar folk på pengar!

jag har inte lurat nån på nån pengar, jag ska betala tillbaka.

Udekei, gör det du ska vi se hur länge den finns öppen

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinnstol
Du kanske inte spelade warrior och rullade på foror's och blev blacklistad?

Förresten svarade du inte på min fråga, var det OKEJ att förlora en epic boe till någon som inte kunde använda den?

Nej, jag spelade rogue. Och jag rollade inte på foror eller blev blacklistad av någon. Ja det är okej för mig eftersom det är BoE.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

hur jävla lång tid tar det att betala tillbaka 50 g?? du har för fan haft dom sen i sommras!

Hur jävla lång tid tar det att lära sig stava? Du har fan haft hela livet på dig... Lika vettigt argument.
Alltså bara skitsnack, du vet inget om hur, varför, när osv atwa ska betala tillbaka och det verkar okej så länge av den han lånade av. Ta ditt skitsnack någon annanstans...

<- Väntar fortfarande på svar av Albinsson.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Nej, jag spelade rogue. Och jag rollade inte på foror eller blev blacklistad av någon. Ja det är okej för mig eftersom det är BoE.

Om en warrior rullar på Shadowcrafts få delar som är BoE, skulle det också vara okej? Jag försöker förstå ditt irrationella tankesätt.

EDIT: Roguen som eventuellt är med kan ju få köpa den efteråt

Permalänk
Medlem

Qranky postade ju bara bilden här för att han visste att det skulle irritera folk. Det finns giriga, det finns ninjor, sen finns det de som älskar att skryta med det, för de gillar att reta upp andra och få uppmärksamhet. Inget nytt, ignorera idioten och gå vidare.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
när osv atwa ska betala tillbaka och det verkar okej så länge av den han lånade av.

Det vet inte du

Permalänk
Medlem
Citat:

Du kanske är någon kompis till Qranky eller Albinsson? Vem du än är så skämmer du ut dig och du kommer bli bannad. Inte är du rolig heller

Förlorade du BoE epic som du verkligen behövde till någon som inte alls behövde den? Ge exempel tack.

Varför lirar du inte längre om du är så puttenyttig jättehäftig och har två lvl 60s? Bara nyfiken...

Du har fortfarande ingen anledning till att tycka som du gör, du är bara jävligt girig.

Var det detta du ville att jag skulle svara på? Nej jag har bl.a förlorat en helt vanlig epicring. Som sagt, varför jag slutade har inte med diskussionen att göra. Jag tröttnade helt enkelt.

Pinnstol: Jag har förlorat shadowcraft BoE som jag köpte efteråt ja.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Udekei
Det vet inte du

så nu har jag betalat tillbaka, släpp det nu ?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Hur jävla lång tid tar det att lära sig stava? Du har fan haft hela livet på dig... Lika vettigt argument.
Alltså bara skitsnack, du vet inget om hur, varför, när osv atwa ska betala tillbaka och det verkar okej så länge av den han lånade av. Ta ditt skitsnack någon annanstans...

<- Väntar fortfarande på svar av Albinsson.

Who the fuck are you?? du är inte min mamma lr?? dra åt helvete.. Han som lånade ut pengar till atwa är min polare och han behöver dom till sin epic mount.. har vätat på dom ett bra tag men atwa har inte betalat tillbaka...

fucktard!

Permalänk
Medlem

Ta barnsligheterna via PM istället, tack!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Så du har haft pengar hela tiden och inte betalat tillbaka?

Permalänk
Avstängd

Han kan väl wisper till Atwa ingame,sluta whine här på forumet är du snäll

Permalänk
Medlem

Kan folk växa upp en smula och sluta kalla vadrandra "fucktard" innan tråden blir låst tack.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem
Citat:

Så du har haft pengar hela tiden och inte betalat tillbaka?

nej jag fick sälja lite grejjer etc så jag hade råd precis

people__shit, du kommer ingenstans med svordommar

Visa signatur

Permalänk
Citat:

så nu när du blir påmind om att du blåser folk på pengar så kan du betala?? då har du för fan haft pengarna hela tiden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Det vet inte du

Och du vet det eller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Var det detta du ville att jag skulle svara på? Nej jag har bl.a förlorat en helt vanlig epicring. Som sagt, varför jag slutade har inte med diskussionen att göra. Jag tröttnade helt enkelt.

Pinnstol: Jag har förlorat shadowcraft BoE som jag köpte efteråt ja.

Ja men då var det ju andra som hade lika stor rätt till ringen som också needade eller? Det är ju fortfarande inte samma sak som att förlora något man needar till någon som greedar...

Sen det jag frågade förut som du inte svarade på, hur ska du ha det? Vara jävlig mot "randoms" men snäll mot "randoms som säger innan hur vi ska rolla"? Vettigt tankesätt.

Du kommenterade inte heller mina exempel om t ex han som tog hand of ragnaros till sin alt bara för att han var guildledaren och dom andra exemplen

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Och du vet det eller?

Japp

Permalänk
Medlem
Citat:

så nu när du blir påmind om att du blåser folk på pengar så kan du betala?? då har du för fan haft pengarna hela tiden!

skrev just att jag fick sälja lite grejjer etc för att ha råd

fattar ni inte hur jävla omogna ni är, ni är nu 3st irl kompisar sitter här och pratar säkert på msn om hur dumma alla som skriver emot er är, sen skryter ni till varandra vem som har skrivit mest svordomar i sina inlägg

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Om en warrior rullar på Shadowcrafts få delar som är BoE, skulle det också vara okej? Jag försöker förstå ditt irrationella tankesätt.

EDIT: Roguen som eventuellt är med kan ju få köpa den efteråt

Forors är ju aningen annorlunda då det säljer för ca 1500 gold (på min server då) mot Shadowcraft som säljer för kanske 30-40.
När det är så mycket pengar ser jag faktist ingen problem med free rolls (om en warrior i gruppen började gråta floder skulle han nog få den dock )

Visa signatur

Deionarra - Level 60 priest @ Draenor

Permalänk
Medlem

WOOOOOOOOOOOOW jag fick
http://thottbot.com/?i=40904
Igår fyfan vad jag ska göra er alla sjuka nu........

Ärligt talat suger den åsna.

Men jag har inte testat ut den ännu då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
WOOOOOOOOOOOOW jag fick

Ärligt talat suger den åsna

den är faktiskt grym höjer dpsen nått så otroligt även fast man inte tror det

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

WOOOOOOOOOOOOW jag fick

Såhär skrev iaf en på Allakhazam om den där itemen:

Citat:

pretty sure a rogue with a fast offhand and slice and dice can utilize this to do a good deal of additional damage over those 20 seconds.

x = weapon speed

(20/(x * .7)) * (130 * .3)

.7 is speed multiplier with s&d
130 is average damage from poisons

so a 1.3 speed dagger would do just around 900 additional damage, and the slower mainhand sword will ussually do the same (unless your dual weilding daggers, in which case it would be more)

So theoreticly 1500 to 2000 additional damage just from the poisons this thing lets you land in 20 sec. Not bad for a trinket.

Lät inte så illa?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

den är faktiskt grym höjer dpsen nått så otroligt även fast man inte tror det

Bästa var att ingen Rogue ville slösa någon DKP på den inte ens 1poäng så jag fick den gratis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Planes
Forors är ju aningen annorlunda då det säljer för ca 1500 gold (på min server då) mot Shadowcraft som säljer för kanske 30-40.
När det är så mycket pengar ser jag faktist ingen problem med free rolls (om en warrior i gruppen började gråta floder skulle han nog få den dock )

Så då är det alltså girigheten som spelar in? Principiellt är ju Foror's ingen skillnad mot ett setitem.

Du påstår att du förlorat ett setitem mot en som inte behövde det för att sedan köpa det av honom? Ärligt talat tror jag det är humbug från din sida, att du bara skriver så för att få mer "rätt" i ditt ignoranta resonemang angående Need och Greed...

Men men, trist om det har hänt. Hade någon ninjat (som jag anser att det är när man rullar need på någon annans setitem) hade jag sannerligen inte gjort affärer med den personen ifråga utan satt honom/henne på ignore samt gjort allt som stod i min makt för att så många som möjligt ska få reda på det. Men jag vet inte, det kanske fungerar så på den server du spelade på, att allt är FFA roll?

Tur att man lirar på vettiga servrar med vettiga personer.

Permalänk
Avstängd

Jag har aldrig sett att det har blivit nån FFA på BoE när någon needar i server jag spelar (har två 60 lvl)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
Jag har aldrig sett att det har blivit nån FFA på BoE när någon needar i server jag spelar (har två 60 lvl)

Samma här.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Så då är det alltså girigheten som spelar in? Principiellt är ju Foror's ingen skillnad mot ett setitem.

Du påstår att du förlorat ett setitem mot en som inte behövde det för att sedan köpa det av honom? Ärligt talat tror jag det är humbug från din sida, att du bara skriver så för att få mer "rätt" i ditt ignoranta resonemang angående Need och Greed...

Men men, trist om det har hänt. Hade någon ninjat (som jag anser att det är när man rullar need på någon annans setitem) hade jag sannerligen inte gjort affärer med den personen ifråga utan satt honom/henne på ignore samt gjort allt som stod i min makt för att så många som möjligt ska få reda på det. Men jag vet inte, det kanske fungerar så på den server du spelade på, att allt är FFA roll?

Tur att man lirar på vettiga servrar med vettiga personer.

Mitt ignoranta resonemang. Vad är det för jävla 14-åringar som diskuterar här?

Om du inte kan sätta dig in i hur andra människor tänker är det ditt problem, men det är ingen större mening med att hoppa på dem för nåt du inte förstår?

Det är rätt stor skillnad då en rogue som är med när SC BoE droppar antagligen är ute efter att skaffa just SC. Det är aningen ovanligare att man sticker till DM bara för Forors, men om en warrior i gruppen sa "Oh, I've been waiting for that soooo long omg kthnx!" är det klart jag skulle passa?

På den server jag spelar på kan människor prata med varandra och bestämma regler för loot innan/när det dyker upp, jag skulle inte rekommendera den till dig.

Visa signatur

Deionarra - Level 60 priest @ Draenor

Permalänk
Medlem
Citat:

WOOOOOOOOOOOOW jag fick

Vilken vilken vilken? Kan inte se thottbot på jobbet ;|

Skicka på en allakhazam-länk

Permalänk
Avstängd

Planes: jag kan säger att du har fel,många warriors köra DM för just epicboken (också för tank 1Hmace och ring),det är lättare att hittar tank till DM instance än andra instances

kanske vissa "newbies" som vet inte att boken droppas där men de flest warriors vet.

Pinnstol: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19342